Asystent działu handlowego

Asystent Handlowy to osoba, którą można określić także słowem sprzedawca. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy: realizacja zadań handlowych, wsparcie działań Opiekuna Kluczowych Klientów.

24 maja 2019
zdjęcie - Asystent działu handlowego

Asystent działu handlowego - opis stanowiska pracy.

Asystent Handlowy to osoba, którą można określić także słowem sprzedawca. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy: realizacja zadań handlowych, wsparcie działań Opiekuna Kluczowych Klientów, współpraca z sieciami handlowymi. Asystent Handlowy zajmuje się także poszukiwaniem nowych klientów i utrzymywaniem z nimi kontaktu (zarówno telefonicznego jak i poprzez spotkania biznesowe).

Działania, jakie wchodzą w zakres obowiązków Asystenta Handlowego:

  • Bieżące monitorowanie rynku oraz klientów na powierzonym obszarze geograficznym,
  • Sporządzanie dokumentacji handlowej: ofert, zamówień,
  • Prowadzenie korespondencji z klientami firmy,
  • Aktywna sprzedaż produktów i realizacja celów sprzedażowych poprzez telefoniczny kontakt,
  • Udział w spotkaniach handlowych.
  • Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,
  • Współpraca z zespołem sprzedażowym, kontrola powierzonych zadań.

Asystent działu handlowego - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinna spełniać osoba starająca się o pracę jako Asystent Handlowy, to:

  • Wykształcenie minimum średnie (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem);
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym;
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Zdolności negocjacyjne oraz interpersonalne;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.


Asystent działu handlowego - Obowiązki na stanowisku pracy.

Działania, jakie wchodzą w zakres obowiązków Asystenta Handlowego:

  • Bieżące monitorowanie rynku oraz klientów na powierzonym obszarze geograficznym,
  • Sporządzanie dokumentacji handlowej: ofert, zamówień,
  • Prowadzenie korespondencji z klientami firmy,
  • Aktywna sprzedaż produktów i realizacja celów sprzedażowych poprzez telefoniczny kontakt,
  • Udział w spotkaniach handlowych.
  • Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,
  • Współpraca z zespołem sprzedażowym, kontrola powierzonych zadań.
Stanowiska pracy związane z: Asystent działu handlowego
Key Account Manager, Account manager, Przedstawiciel handlowy, Project manager, Specjalista ds. marketingu,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Pecha Kucha to rodzaj prezentacji multimedialnej, składającej się z 20 slajdów po 20 sekund. Ogólna forma jest zarazem czasem przez jaki trwa prezentacja i jest to 6 minut i 40 sekund. Jej nazwa pochodzi z języka japońskiego od określenia dźwięków mowy, pecha kucha oznacza pogawędkę. Ten sposób prezentacji stworzyli w 2003 roku Astrid Klein i Mark Dytham, architekci pracujący w Tokyo. Metoda ta powstała na potrzeby zaprezentowania dużej ilości prezentacji w firmie, w dość rozsądnej ilości czasu.
Zachodzące zmiany demograficzne i generacyjne sprawiają, że firmy coraz częściej przekazują funkcje kierownicze pracownikom pokolenia Y. W efekcie Y-greki nie tylko stanowią  ponad połowę aktywnych pracowników, ale sami zarządzają już 38% zatrudnionych osób. Na skutek czego, organizacje stają przed wyzwaniem zmiany modeli zarządzania i przywództwa.
Oznacza posiadanie i umiejętność wyrażenia własnego zdania, emocji i postaw tak, aby nie naruszały one praw i uczuć innych osób oraz własnych, bez stosowania zachowań agresywnych.
Max Weber w latach 70 dwudziestego wieku wyróżnił trzy podstawowe typy władzy:
  • tradycyjną
  • racjonalną
  • charyzmatyczną
Szanowni Państwo!
Model mocnych stron Gallupa jest dzisiaj tak aktualny jak nigdy wcześniej. Zmiany pokoleniowe, motywacja 3.0 , tzw. rynek pracownika oraz poszukiwanie rozwiązań HR-owych, które jednocześnie podnoszą efektywność organizacji i satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy – wszystkie te zjawiska stanowią ogromne wyzwania dla działów HR w Polsce i na świecie. Praca na talentach i mocnych stronach wg metodologii Gallupa na pewno pomaga zamienić wyzwania w rezultaty. Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.