Audytor wewnętrzny

Audytor wewnętrzny to pracownik sprawujący audyt, kontrolę. Osoba na tym stanowisku sprawdza, czy  sprawozdania finansowe są zgodne z obowiązującymi przepisami.

23 maja 2019
zdjęcie - Audytor wewnętrzny

Audytor wewnętrzny - opis stanowiska pracy.

Audytor wewnętrzny to pracownik sprawujący audyt, kontrolę. Osoba na tym stanowisku sprawdza, czy przedstawione przez firmę w której pracuje sprawozdania finansowe są zgodne z obowiązującymi przepisami i normami. Audytor wewnętrzny przygotowuje również raporty z prowadzonych działań oraz przedstawia firmie odpowiednie wnioski.

Audytor wewnętrzny to osoba, do której obowiązków należy:

  • Przeprowadzanie dokładnej oceny i opracowywanie planu audytu wewnętrznego wraz z jego wykonaniem;
  • Identyfikacja i analiza ryzyk występujących w audytowanych obszarach,
  • Monitoring systemów oraz procedur kontroli wewnętrznej,
  • Rekomendowanie działań naprawczych oraz sugerowanie zmian w procesach wewnętrznych w celu optymalizacji biznesu i redukcji potencjalnych ryzyk,
  • Nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem wewnętrznych regulacji oraz dbanie o ich zgodność z przepisami prawa oraz procedurami korporacyjnymi.
  • Współpraca z organami zarządzającymi oraz nadzorczymi.

Audytor wewnętrzny - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie musi spełniać osoba starająca się o stanowisko Audytora wewnętrznego to m.in.:

  • Wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku: Finanse, Ekonomia, Prawo
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku audytora
  • Wiedza na temat systemów zarządzania, kontroli i zarządzania ryzykiem
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point

Często wymagana jest także gotowość do podróży służbowych i prawo jazdy kat. B.



Audytor wewnętrzny - Obowiązki na stanowisku pracy.

Audytor wewnętrzny to osoba, do której obowiązków należy:

  • Przeprowadzanie dokładnej oceny i opracowywanie planu audytu wewnętrznego wraz z jego wykonaniem;
  • Identyfikacja i analiza ryzyk występujących w audytowanych obszarach,
  • Monitoring systemów oraz procedur kontroli wewnętrznej,
  • Rekomendowanie działań naprawczych oraz sugerowanie zmian w procesach wewnętrznych w celu optymalizacji biznesu i redukcji potencjalnych ryzyk,
  • Nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem wewnętrznych regulacji oraz dbanie o ich zgodność z przepisami prawa oraz procedurami korporacyjnymi.
  • Współpraca z organami zarządzającymi oraz nadzorczymi.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Podejście Design Thinking pomaga w rozwiązywaniu takich problemów, w których nie ma oczywistych i łatwych rozwiązań. Jest uniwersalną metodą, która ma zastosowanie w dowolnym obszarze działalności firmy: od HR przez sprzedaż, po marketing czy produkcję. 

W badaniu „Rynek pracy 2015” aż 41% ankietowanych przyznaje, że często myśli o zmianie pracy! Na szczęście badania mówią również, co buduje przywiązanie pracownika do pracodawcy: praca w zgodzie z wartościami, rozwój, dobra atmosfera i sprawiedliwy przełożony. Rok 2015 i również nadchodzący 2016 upłynie pod wyzwaniem:, „Co zrobić, aby obniżyć bądź utrzymać poziom rotacji pracowników?”.
Obecnie zarządzanie zmianami jest jednym z podstawowych działań i tym samym – bardzo ważną kompetencją każdego lidera. Istotę nieustannych zmian zgrabnie uchwycił Jack Welch (CEO General Electric), który zauważył, że próba zdefiniowania, co się stanie za 3 do 5 lat jest bez sensu. Świat porusza się za szybko, aby możliwe było przewidzenie czegokolwiek w takiej perspektywie.

Najlepsze doświadczenia uczestników szkoleń wynikają zarówno z treści szkolenia,  jak i ze sposobu dostarczenia tej treści. Forma szkolenia, która wprawia uczestników w radosny nastrój, sprawia, że uczestnicy chętniej i szybciej się uczą. Z tego powodu moc zabawy jest coraz bardziej ceniona w świecie edukacji biznesowej.

Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.