Doradca leasingowy

Doradca ds. leasingu jest pracownikiem, który zajmuje się pozyskiwaniem klientów i pomaga im w wyborze najkorzystniejszego leasingu.

27 maja 2019
zdjęcie - Doradca leasingowy

Doradca leasingowy - opis stanowiska pracy.

Doradca ds. leasingu jest pracownikiem, który zajmuje się pozyskiwaniem klientów i pomaga im w wyborze najkorzystniejszego leasingu spośród oferty dostępnej na rynku. Dużą częścią pracy osoby na tym stanowisku jest współpraca z różnymi przedsiębiorcami w zakresie doradztwa leasingowego.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • Realizowanie założonych celów sprzedażowych,
  • Negocjowanie warunków transakcji,
  • Kompletowanie i weryfikacja dokumentów związanych z zawarciem umowy leasingu,
  • Współpraca z dostawcami.

Doradca leasingowy - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat na stanowisko Doradcy leasingowego, to:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług finansowych, w tym w branży leasingowej,
  • Umiejętności handlowe oraz negocjacyjne,
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami.


Doradca leasingowy - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • Realizowanie założonych celów sprzedażowych,
  • Negocjowanie warunków transakcji,
  • Kompletowanie i weryfikacja dokumentów związanych z zawarciem umowy leasingu,
  • Współpraca z dostawcami.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Zastanawiając się nad pojęciem design thinking, pierwsze słowo, które przychodzi do głowy, to człowiek. Na przykład, jakie potrzeby ludzkie kryją się za potrzebami biznesowymi? Design thinking zachęca organizacje do skupienia się na ludziach, dla których są tworzone, i jest ukierunkowane na produkty, usługi i wewnętrzne procesy skoncentrowane na człowieku. Chodzi o proste zmiany w sposobie myślenia i zadawania pytań, a także nowy sposób patrzenia na problemy.

Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.

Za każdym razem gdy zatrudniony w firmie człowiek składa na ręce swojego pracodawcy wypowiedzenie, rozpoczyna się nowy proces rekrutacyjny, który ma na celu zapełnić pustkę po poprzednim pracowniku.

teoria typów osobowości C. G. W swojej pionierskiej pracy „Typy psychologiczne” dr Carl Gustav Jung proponuje model, zgodnie z którym ludzie posiadają odmienne preferencje, przez co postrzegają te same sytuacje z różnych perspektyw. Założenie takiej odmienności perspektyw, nastawień, jest wysoce trafne z punktu widzenia zrozumienia organizacji, kultury oraz potrzeb w zakresie motywacji i przywództwa. Zrozumienie różnic indywidualnych jest fundamentalne dla usprawnienia komunikacji, współpracy oraz budowania efektywnych zespołów.Junga
Teoria motywacji herzberga, nazywana rownież dwuczynnikową teorią Herzberga, jest jedną z klasycznych teorii motywacji, opierającą się na podziale czynników motywujących na dwie grupy: czynniki higieny i czynniki motywujące.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.