Dyrektor oddziału

Dyrektor Oddziału ma za zadanie zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału, zgodnie z obowiązującymi procedurami.

24 maja 2019
zdjęcie - Dyrektor oddziału

Dyrektor oddziału - opis stanowiska pracy.

Dyrektor Oddziału ma za zadanie zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Osoba na tym stanowisku koordynuje pracę podległego zespołu, opracowuje plany finansowo-obrotowe, sprawuje bieżący nadzór i zarządza zespołem pracowników, dbając o ich rozwój i poziom pracy.

Do obowiążków osoby na tym stanowisku należy:

  • Sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem pracowników;
  • Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami;
  • Tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową;
  • Realizacja założonych budżetów placówki;
  • Uzyskiwanie najlepszych wyników organizacyjnych, ekonomicznych oraz zapewnienie płynności organizacyjnej;
  • Uczestniczenie w przetargach i negocjacjach (umów, dostawców, podwykonawców);
  • Planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.

Dyrektor oddziału - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinna spełniać osoba na tym stanowisku to m.in.:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych oraz znajomości lokalnego rynku finansowego;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
  • Nastawienie na sukces oraz zorientowanie na osiąganie założonych celów biznesowych;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.


Dyrektor oddziału - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiążków osoby na tym stanowisku należy:

  • Sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem pracowników;
  • Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami;
  • Tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową;
  • Realizacja założonych budżetów placówki;
  • Uzyskiwanie najlepszych wyników organizacyjnych, ekonomicznych oraz zapewnienie płynności organizacyjnej;
  • Uczestniczenie w przetargach i negocjacjach (umów, dostawców, podwykonawców);
  • Planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Pecha Kucha to rodzaj prezentacji multimedialnej, składającej się z 20 slajdów po 20 sekund. Ogólna forma jest zarazem czasem przez jaki trwa prezentacja i jest to 6 minut i 40 sekund. Jej nazwa pochodzi z języka japońskiego od określenia dźwięków mowy, pecha kucha oznacza pogawędkę. Ten sposób prezentacji stworzyli w 2003 roku Astrid Klein i Mark Dytham, architekci pracujący w Tokyo. Metoda ta powstała na potrzeby zaprezentowania dużej ilości prezentacji w firmie, w dość rozsądnej ilości czasu.
Teoria motywacji herzberga, nazywana rownież dwuczynnikową teorią Herzberga, jest jedną z klasycznych teorii motywacji, opierającą się na podziale czynników motywujących na dwie grupy: czynniki higieny i czynniki motywujące.

Team building to proces przekształcania grupy indywidualnych pracowników w spójny zespół. Zespół to grupa osób zorganizowanych w celu współdziałania w dążeniu do zaspokojenia potrzeb swoich klientów poprzez osiągnięcie ich celów i zamiarów.

 

„Dlaczego” Simona Sineka ma na celu pobudzać ludzi do robienia tego, co ich inspiruje, aby wszyscy razem mogli zmieniać świat. Sinek mówi, pisze, uczy, doradza i tworzy produkty, aby rozpowszechnić ten przekaz.

Menedżerowie nie radzą sobie z tym błędnym kołem i spadkiem jakość realizacji zadań. Pracownicy mają coraz większe opóźnienia i nie dotrzymują terminów. Ludzie frustrują się, że muszą wykonywać nie swoje obowiązki i słuchać o ciągłym spadku efektywności.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.