Junior Brand Manager
Junior Brand Manager (inaczej Młodszy Kierownik ds. Marki) to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki.

Junior Brand Manager (inaczej Młodszy Kierownik ds. Marki) to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki mającej na celu zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki.
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















