Junior Brand Manager

Junior Brand Manager (inaczej Młodszy Kierownik ds. Marki) to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki.

23 maja 2019
zdjęcie - Junior Brand Manager

Junior Brand Manager - opis stanowiska pracy.

Junior Brand Manager (inaczej Młodszy Kierownik ds. Marki) to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki mającej na celu zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki.

Do obowiązków Junior Brand Managera należy udział w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek, bieżący nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji kampanii a także prognozowanie, analizowanie i wyciąganie wniosków z badań rynkowych. Osoba na tym stanowisku zajmuje się także współpracą z agencjami reklamowymi.

Junior Brand Manager - wymagania dla stanowiska.

Wymagania jakie stawia się przed kandydatami na stanowisko Junior Brand Managera to wykształcenie wyższe, doświadczenie w dziale marketingu lub agencji reklamowej; umiejętność prowadzenia projektu (terminowość, dobra organizacja pracy własnej i współpracy) oraz znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2.



Junior Brand Manager - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Junior Brand Managera należy udział w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek, bieżący nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji kampanii a także prognozowanie, analizowanie i wyciąganie wniosków z badań rynkowych. Osoba na tym stanowisku zajmuje się także współpracą z agencjami reklamowymi.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

W powieści „Man’s Search for Meaning (Człowiek szukający sensu)”, Viktor Frankl wspomina iż osoby które najlepiej zarządzały swoim życiem w obozie, potrafiły też w idealny sposób kontrolować swoje zachowanie i uczucia.  Frankl wiedział że nawet w najgorszych możliwych warunkach, człowiek może przetrwać jeśli jest odporny psychicznie i posiada odpowiednie nastawienie.

Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.

Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.
Coraz więcej projektów odpowiedzialnego biznesu trafia w zakres odpowiedzialności działów Zasobów Ludzkich. Wcześniej CSR’em zajmował się głównie dział Public Relationsi bądź Marketing. Dziś wiele z wydarzeń CSR’owych wymaga dużego zaangażowania HR’u. W tym roku przebojem stał się wolontariat pracowniczy oraz team bulidingi o charakterze CSR’owym.
Teoria motywacji herzberga, nazywana rownież dwuczynnikową teorią Herzberga, jest jedną z klasycznych teorii motywacji, opierającą się na podziale czynników motywujących na dwie grupy: czynniki higieny i czynniki motywujące.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.