Opiekun klienta

Opiekun Klienta to osoba, która odpowiada w danej firmie za pozyskiwanie nowych klientów oraz opiekę nad obecnymi.

27 maja 2019
zdjęcie - Opiekun klienta

Opiekun klienta - opis stanowiska pracy.

Opiekun Klienta to osoba, która odpowiada w danej firmie za pozyskiwanie nowych klientów oraz opiekę nad obecnymi. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: aktywna sprzedaż usług/produktów, realizacja celów sprzedażowych, obsługa dokumentacji sprzedażowej,  pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.

Obowiązki osoby na tym stanowisku to:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem,
  • Promowanie produktów oraz usług oferowanych przez firmę,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Negocjacje warunków handlowych,
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań.

Opiekun klienta - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat na stanowisko Opiekuna Klienta to wykształcenie min. średnie oraz doświadczenie w pracy z klientami. Umiejętności miękkie, jakie przydają się na tym stanowisku to otwartość oraz łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych. Znaczenie może mieć także silna motywacja do pracy oraz zorientowanie na realizację wyznaczonych celów.



Opiekun klienta - Obowiązki na stanowisku pracy.

Obowiązki osoby na tym stanowisku to:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem,
  • Promowanie produktów oraz usług oferowanych przez firmę,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Negocjacje warunków handlowych,
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Źródłem bierności i braku zaangażowania pracowników w swoją pracę nie zawsze są błędy przełożonych. Prezentyzm, czyli sytuacja, w której pracownik co prawda jest obecny ciałem w pracy, ale duchem jest poza nią, ma swoje przyczyny w problemach zdrowotnych lub osobistych pracownika.
Firmy mogą wspierać pracowników w samodzielnym rozwiązywaniu tych problemów poprzez tworzenie programów zrównoważonego rozwoju oraz programów corporate wellness.

Genchi Genbutsu oznacza konieczność osobistego zweryfikowania wszystkich faktów dotyczących danego problemu. Zasada Genchi Genbutsu to jeden z najważniejszych elementów kultury pracy w japońskich firmach.

Postawa menedżerska – postrzeganie swojej roli jako kierownika względem pracowników, zespołu i firmy. Tu praca szkoleniowa powinna odbywać się na poziomie postaw. Rola menedżera w budowaniu zaangażowania pracowników kluczowa. 

Funkcjonowanie firmy w dzisiejszym świecie to proces złożony. Przedsiębiorstwo uwikłane jest w gęstą sieć zależności, układów i powiązań. Sposobem na rozeznanie się w tej skomplikowanej sytuacji i uniknięcie wielu niebezpieczeństw jest zastosowanie metody myślenia sieciowego.

Codzienność zawodowa generuje wiele wyzwań. Dzięki nim nasza praca jest ciekawa, kreatywna i kształtuje rozwój, nie tylko zawodowy, ale i osobisty. Aby podpisać się pod powyższymi stwierdzeniami, wyzwania powinny być zrównoważone z chęcią ich stałego podejmowania. Co zatem może spowodować, że będziemy otwarci na to co nowe, niewiadome lub trudne i dotychczas nierozwiązane?

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.