Project manager
Project Manager (inaczej menedżer/kierownik projektu) to osoba zarządzająca określonymi projektami w firmie. Menedżer projektu odpowiedzialny jest za planowanie i realizację projektu.

Project Manager (inaczej menedżer/kierownik projektu) to osoba zarządzająca określonymi projektami w firmie. Menedżer projektu odpowiedzialny jest za planowanie i realizację projektu. W zawodzie Project Managera bardzo istotne jest praktyczne doświadczenie w prowadzeniu projektów, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, zasobami ludzkimi, procesem komunikacji w zespole, kontrola nad kosztami i ryzykiem.
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















