Przedstawiciel medyczny

Przedstawiciel Medyczny jest osobą, która odpowiada za profesjonalną obsługę klienta i prezentowanie produktów medycznych firmy.

27 maja 2019
zdjęcie - Przedstawiciel medyczny

Przedstawiciel medyczny - opis stanowiska pracy.

Przedstawiciel Medyczny jest osobą, która odpowiada za profesjonalną obsługę klienta i prezentowanie produktów medycznych firmy. Do głównych zadań pracownika na tym stanowisku należy m.in.: promowanie i sprzedaż produktów medycznych firmy, kreowanie marki firmy, realizacja celów sprzedażowych.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie,
  • Realizację planów sprzedaży w ramach podległej grupy produktów,
  • Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych w środowisku lekarskim i farmaceutycznym,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Monitorowanie rynku, prowadzenie działań promocyjnych.

Przedstawiciel medyczny - wymagania dla stanowiska.

Od osób ubiegających się o stanowisko Przedstawiciela Medycznego zazwyczaj wymaga się wykształcenia wyższego i minimum roku doświadczenia w branży medycznej. Od kandydatów często oczekuje się także prawa jazdy kat. B. orientacji na wyniki i dobrej organizacji pracy a także łatwości nawiązywania kontaktów i budowania relacji.



Przedstawiciel medyczny - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie,
  • Realizację planów sprzedaży w ramach podległej grupy produktów,
  • Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych w środowisku lekarskim i farmaceutycznym,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Monitorowanie rynku, prowadzenie działań promocyjnych.
Stanowiska pracy związane z: Przedstawiciel medyczny
Account manager, Przedstawiciel handlowy, Specjalista ds. obsługi klienta, Konsultant medyczny,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.
Z procesem zarządzania zmianą można mieć do czynienia w związku z różnymi czynnikami; mogą to być zmiany planowane, nieplanowane, pożądane i niepożądane. Zazwyczaj definiując samą zmianę, wskazuje się, iż jest to każda istotna modyfikacja mogąca dotyczyć dowolnego aspektu organizacji, oznaczająca przekształcenie istniejącego układu.

Handlowcy opowiadają Klientom o produktach i usługach bez entuzjazmu i przekonania. Nie wspominają o niektórych opcjach lub wersjach twierdząc, że przecież i tak „nikt tego nie weźmie”.

Oznacza posiadanie i umiejętność wyrażenia własnego zdania, emocji i postaw tak, aby nie naruszały one praw i uczuć innych osób oraz własnych, bez stosowania zachowań agresywnych.

Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.