Specjalista ds. funduszy unijnych - opis stanowiska pracy.
Specjalista do spraw funduszy unijnych jest osobą pracującą w firmie korzystającej z inwestycji i organizującej projekty finansowane z dotacji unijnych. Osoba na tym stanowisku zajmuje się przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie projektów oraz samodzielnym prowadzeniem projektu we wszystkich etapach jego realizacji.
Obowiązki Specjalisty ds. funduszy unijnych obejmują:
- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów,
- Współpracę z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów,
- Bieżące doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- Negocjowanie i podpisywanie umów z klientami,
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, harmonogramów, raportów, sprawozdań,
- Analizę i bieżący monitoring rynku funduszy unijnych.
Specjalista ds. funduszy unijnych - wymagania dla stanowiska.
Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat na Specjalistę ds. funduszy unijnych:
- Wykształcenie wyższe magisterskie,
- Min. 2-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji z Funduszy Europejskich,
- Znajomość dokumentów dotyczących programów operacyjnych finansowanych z Funduszy Europejskich oraz wybranych generatorów wniosków aplikacyjnych,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne,
- Biegła obsługa pakietu MS Office.
Specjalista ds. funduszy unijnych - Obowiązki na stanowisku pracy.
Obowiązki Specjalisty ds. funduszy unijnych obejmują:
- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów,
- Współpracę z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów,
- Bieżące doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- Negocjowanie i podpisywanie umów z klientami,
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, harmonogramów, raportów, sprawozdań,
- Analizę i bieżący monitoring rynku funduszy unijnych.