Specjalista ds. marketingu

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która zajmuje się planowaniem, koordynowaniem i kontrolą wszelkich działań marketingowych przedsiębiorstwa.

23 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. marketingu

Specjalista ds. marketingu - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która zajmuje się planowaniem, koordynowaniem i kontrolą wszelkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika na tym stanowisku należy m.in.: analizowanie efektywności dzałań marketingowych i wyników sprzedaży w firmie oraz kreowanie wizerunku firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych.

Do obowiązków Specjalisty ds. marketingu należą:

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
  • Prowadzenie działań marketingowych w Internecie,
  • Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż,
  • Współtworzenie treści marketingowych w kanałach social media,
  • Współpraca projektowa z innymi działami w ramach działań marketingowych.

Specjalista ds. marketingu - wymagania dla stanowiska.

Od kandydatów starających się o stanowisko Specjalisty ds. marketingu wymaga się doświadczenia w pracy w dziale marketingu oraz znajomości j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Mile widziane jest także doświadczenie w zakresie digital marketingu (social media, kampanie on-line) oraz umiejętność obsługi programów graficznych.



Specjalista ds. marketingu - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Specjalisty ds. marketingu należą:

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
  • Prowadzenie działań marketingowych w Internecie,
  • Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż,
  • Współtworzenie treści marketingowych w kanałach social media,
  • Współpraca projektowa z innymi działami w ramach działań marketingowych.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Coraz więcej projektów odpowiedzialnego biznesu trafia w zakres odpowiedzialności działów Zasobów Ludzkich. Wcześniej CSR’em zajmował się głównie dział Public Relationsi bądź Marketing. Dziś wiele z wydarzeń CSR’owych wymaga dużego zaangażowania HR’u. W tym roku przebojem stał się wolontariat pracowniczy oraz team bulidingi o charakterze CSR’owym.
Przywództwo – podobnie jak wiele innych dziedzin życia – podlega zmiennym modom i trendom, a kreatorami tych mód są firmy doradcze, prorocy i szamani zarządzania, kaznodzieje biznesowi, mówcy motywacyjni, celebryci. Jednak w tym zalewie koncepcji istnieją modele, które przetrwały próbę czasu i są dla wielu praktyków źródłem inspiracji i swoistym przewodnikiem przywództwa. Myśli takich klasyków, jak: Peter Drucker, Henry Mintzberg, Tom Peters, Steven Covey, John Maxwell, Ken Blanchard, Michael Porter, Peter Senge w większym lub mniejszym zakresie ciągle oddziałują na współczesnych przywódców. Do grona autorów, których koncepcje wydają się czymś więcej niż sezonową modą, można zaliczyć młodsze pokolenie twórców takich, jak: Marcus Buckingham, Malcolm Gladwell czy Simon Sinek.
Techiki asertywnośći zakładają konkretne i zdecydowane komunikowanie naszych potrzeb, chęci i uczuć innym ludziom – nie naruszając w żaden sposób ich praw (G. Lindeenfield).

Jeśli pracujesz w jakiejkolwiek organizacji, ważne jest, abyś wiedział, jak radzić sobie ze zmianami w pracy. Czemu? Zmiany w pracy są obecną rutyną, występują stale we wszystkich dzisiejszych miejscach pracy. Niezależnie od tego, co robisz, oraz jak bardzo zaangażowany jesteś w swoją pracę, nie możesz powstrzymać wpływu zmian na ciebie i to, co robisz. Pamiętaj, że masz jednak kontrolę nad zmianami, a jest nią sposób, w jaki reagujesz na nie i w jaki sobie z nimi radzisz.

Jeżeli zespół pracowników ma dobrze funkcjonować, poszczególni jego członkowie powinni odgrywać w nim określone role. Ekspert zarządzania Meredith Belbin wyróżnił dziewięć takich ról.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.