Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która zajmuje się planowaniem, koordynowaniem i kontrolą wszelkich działań marketingowych przedsiębiorstwa.

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która zajmuje się planowaniem, koordynowaniem i kontrolą wszelkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika na tym stanowisku należy m.in.: analizowanie efektywności dzałań marketingowych i wyników sprzedaży w firmie oraz kreowanie wizerunku firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych.
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















