Specjalista ds. marketingu i reklamy

Specjalista ds. Marketingu i Reklamy zajmuje się pozyskiwaniem klientów i zachęcaniem ich do zakupu danego produktu/usługi.

27 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. marketingu i reklamy

Specjalista ds. marketingu i reklamy - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Marketingu i Reklamy zajmuje się pozyskiwaniem klientów i zachęcaniem ich do zakupu danego produktu/usługi. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy głównie: poszerzanie bazy klientów, budowanie strategii marketingowej, sporządzanie planów finansowych, wsparcie pracy działu marketingu w zakresie realizacji kampanii marketingowo-reklamowych.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Wsparcie pracy działu marketingu w realizacji kampanii marketingowo-reklamowych,
  • Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych,
  • Dobieranie odpowiednich środków z zakresu reklamy i marketingu,
  • Koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy,
  • Obsługa i rozwój strony internetowej,
  • Wsparcie działań handlowych – przygotowywanie prezentacji multimedialnych, organizacja eventów firmowych.

Specjalista ds. marketingu i reklamy - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać Specjalista ds. marketingu i reklamy, to:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce i marketing, pr,
  • Znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą i e-commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach,
  • kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.


Specjalista ds. marketingu i reklamy - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Wsparcie pracy działu marketingu w realizacji kampanii marketingowo-reklamowych,
  • Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych,
  • Dobieranie odpowiednich środków z zakresu reklamy i marketingu,
  • Koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy,
  • Obsługa i rozwój strony internetowej,
  • Wsparcie działań handlowych – przygotowywanie prezentacji multimedialnych, organizacja eventów firmowych.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Funkcjonowanie firmy w dzisiejszym świecie to proces złożony. Przedsiębiorstwo uwikłane jest w gęstą sieć zależności, układów i powiązań. Sposobem na rozeznanie się w tej skomplikowanej sytuacji i uniknięcie wielu niebezpieczeństw jest zastosowanie metody myślenia sieciowego.

Wielu badaczy i liderów biznesu ma poczucie, że obecny sposób zarządzania firmą osiągnął granicę swoich możliwości. Niezliczone wyniki badań jasno pokazują, że firmy częściej są miejscem znoju i strachu niż pasji i prawdziwego zaangażowania. W firmach zarówno ci na górze, jak i ci na dole hierarchii organizacyjnej są rozczarowani. Zwykli pracownicy ogarnięci są poczuciem swojej bezsilności, a menedżerowie są przemęczeni konfliktami. Wszyscy oni tęsknią do miejsca pracy, w którym panuje duch prawdziwej współpracy, honorowane są indywidualne aspiracje i pielęgnowane osobiste
talenty.

Szanowni Państwo!
Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta to jeden z najczęściej wybieranych tematów przez instytucje reprezentujące administrację publiczną. Z jakiego powodu tak się dzieje?
Jedną z kluczowych przyczyn jest wzrost świadomości wagi zagadnienia w całej Polsce – wydaje się, że nie tylko biznes, lecz także polskie organizacje publiczne i non profitowe coraz mocniej doceniają niematerialny aspekt kontaktu ze swoimi klientami. Nie sposób dziwić się takiemu podejściu – jakość relacji ma dziś kluczowe znaczenie dla całokształtu prowadzonej działalności.
Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma

Dyfuzja innowacji  to teoria wyjaśniająca, jak i dlaczego nowe idee, technologie i produkty zdobywają popularność i rozprzestrzeniają się, stając się powszechnie wykorzystywane. Poznanie tej teorii może być przydatne dla, zarządzających zmianą w firmach, menadżerów.

Ty decydujesz o tym, na co poświęcasz określoną ilość czasu. Zastanów się ile czasu poświęcasz na realizację tego co jest dla ciebie naprawdę ważne?
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.