Specjalista ds. marketingu i reklamy
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy zajmuje się pozyskiwaniem klientów i zachęcaniem ich do zakupu danego produktu/usługi.

Specjalista ds. Marketingu i Reklamy zajmuje się pozyskiwaniem klientów i zachęcaniem ich do zakupu danego produktu/usługi. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy głównie: poszerzanie bazy klientów, budowanie strategii marketingowej, sporządzanie planów finansowych, wsparcie pracy działu marketingu w zakresie realizacji kampanii marketingowo-reklamowych.
Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















