Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta.

24 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: aktywne pozyskiwanie klientów, prezentowanie im produktów i usług firmy, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie informacji i rozwiązywanie wszelkich problemów zgłaszanych przez klientów.

Obowiązki pracownika na tym stanowisku to m.in.:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów,
  • Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • Obsługa dokumentacji reklamacyjnej,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Realizowanie planów sprzedażowych.

Specjalista ds. obsługi klienta - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta to m.in. doświadczenie w pracy na tym stanowisku oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana jest także znajomość technik sprzedaży oraz praktyczna znajomość pakietu MS Office.



Specjalista ds. obsługi klienta - Obowiązki na stanowisku pracy.

Obowiązki pracownika na tym stanowisku to m.in.:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów,
  • Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • Obsługa dokumentacji reklamacyjnej,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Realizowanie planów sprzedażowych.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Czy gdyby pojawił się w tym momencie, ktoś kto powie „jeśli będziesz jeździć na rowerze nadal otrzymasz nagrodę w postaci paczki cukierków” naturalna chęć dziecka do jazdy wzrośnie? Bedzie miało z tej jazdy na rowerze większą frajdę? W myśl teorii SDT – motywacja wewnętrzna jest najlepszym z możliwych impulsów do działania i dodatkowo wzmacniając, czy nagradzając nie sprawimy, że ta czynność ( w tym przypadku jazda na rowerze) stanie się dla kilkulatka bardziej atrakcyjna, ekscytująca.

Czynnikiem, który najbardziej motywuje do pracy jest wynagrodzenie – takie wnioski przynosi analiza wyników ankiety przeprowadzonej przez serwis praca.wp.pl. Okazało się, że 50% ankietowanych wskazało pieniądze jako najsilniej motywujący bodziec do tego, by pracować.

Szanowni Państwo!
Od momentu, kiedy w latach osiemdziesiątych na Uniwersytecie Stanforda zaczęto pracować nad włączeniem idei Design Thinking do biznesu minęło ponad 30 lat. Dziś  Design Thinking wspiera organizacje w dynamicznym rozwoju, działając w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR.  Metodologia ta pomaga tworzyć innowacyjne rozwiązania, które dzięki zrozumieniu potrzeb docelowego odbiorcy, kreują unikalne doświadczenia. Jak powiedział Oren Harari: Elektryczne oświetlenie nie jest skutkiem ciągłego ulepszania świeczek.

Życzymy owocnej lektury!
Zespół Gamma

Jakie atrybuty powinien mieć menadżer doskonały? Projekt Oxygen Google’a określił 10 takich cech.

Nowym zawodem, powiązanym ze stanowiskami, takimi jak trener osobisty i menedżer marki, będzie funkcja, nazywana „profesjonalnym triberem”, mówi Joe Tankersley, futurystyczny i strategiczny projektant z Unique Visions. Tankersley twierdzi, że ponieważ coraz więcej firm polega na pracownikach, oferujących usługi na życzenie, rola profesjonalnego tribera – niezależnego, profesjonalnego menedżera, który specjalizuje się w tworzeniu zespołów dla bardzo konkretnych projektów – będzie miała wzięcie.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.