Specjalista ds. ofertowania
Specjalista ds. ofertowania zajmuje się wszelkimi zadaniami związanymi z koordynacją procesu ofertowego.

Specjalista ds. ofertowania zajmuje się wszelkimi zadaniami związanymi z koordynacją procesu ofertowego. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy analiza dokumentacji, sporządzanie ofert przetargowych i wycen, wysyłka zapytań ofertowych oraz wyszukiwanie i kontakt z potencjalnymi klientami.
Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















