Specjalista ds. ofertowania

Specjalista ds. ofertowania zajmuje się wszelkimi zadaniami związanymi z koordynacją procesu ofertowego.

24 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. ofertowania

Specjalista ds. ofertowania - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. ofertowania zajmuje się wszelkimi zadaniami związanymi z koordynacją procesu ofertowego. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy analiza dokumentacji, sporządzanie ofert przetargowych i wycen, wysyłka zapytań ofertowych oraz wyszukiwanie i kontakt z potencjalnymi klientami.

Obowiązki z jakimi musi się zmierzyć osoba na stanowisku Specjalisty ds. ofertowania to głównie:

  • Opracowywanie wycen kosztowych w oparciu o dokumentację projektową,
  • Kontakt z Klientami w zakresie otrzymanych zapytań ofertowych,
  • Prowadzenie spotkań biznesowych oraz negocjacji warunków handlowych,
  • Przygotowywanie oraz rozsyłanie zapytań ofertowych,
  • Sporządzanie budżetu ofertowego,
  • Analiza rynku i przygotowywanie raportów.

Specjalista ds. ofertowania - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinien spełniać pracownik na tym stanowisku, to:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą i ofertowaniem klienta,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych,
  • Dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.


Specjalista ds. ofertowania - Obowiązki na stanowisku pracy.

Obowiązki z jakimi musi się zmierzyć osoba na stanowisku Specjalisty ds. ofertowania to głównie:

  • Opracowywanie wycen kosztowych w oparciu o dokumentację projektową,
  • Kontakt z Klientami w zakresie otrzymanych zapytań ofertowych,
  • Prowadzenie spotkań biznesowych oraz negocjacji warunków handlowych,
  • Przygotowywanie oraz rozsyłanie zapytań ofertowych,
  • Sporządzanie budżetu ofertowego,
  • Analiza rynku i przygotowywanie raportów.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Minęły już lata, kiedy szef miał całkowitą władzę decyzyjną, a pracownicy byli jedynie podporządkowani jego zarządzeniom. Mimo że taka hierarchia nadal istnieje w wielu firmach i polega na tym modelu biznesowym, myślenie poszło naprzód. Badania dowiodły, że empowerment jest korzystny dla przedsiębiorstw w wielu kwestiach.

Słowo wizerunek oznacza wyobrażenie, obraz, podobiznę czy portret. Często mylony jest z określeniem tożsamości firmy, która sama w sobie, oznacza sposób w jaki ta chce być postrzegana przez odbiorców i siebie samą.
Zachodzące zmiany demograficzne i generacyjne sprawiają, że firmy coraz częściej przekazują funkcje kierownicze pracownikom pokolenia Y. W efekcie Y-greki nie tylko stanowią  ponad połowę aktywnych pracowników, ale sami zarządzają już 38% zatrudnionych osób. Na skutek czego, organizacje stają przed wyzwaniem zmiany modeli zarządzania i przywództwa.

Szanowni Państwo!
Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno, aby ocenić potrzeby działu sprzedaży i wprowadzić zmiany w odpowiedzi na pojawiające się trendy na rynku. Obecny raport przedstawia obszary, z którymi firmy chcące wzmacniać swoje siły sprzedaży będą musiały się w niedługim czasie zmierzyć. Wnikliwe przyglądanie się i analiza tendencji rynkowych oraz wprowadzanie koniecznych zmian w organizacji sprzedaży pozwolą na proaktywne podejmowanie działań dotyczących motywacji handlowców, sposobów przeorganizowania procesów sprzedażowych oraz wprowadzenia innych, nowych form uczenia handlowców.

Model kultury jako góry lodowej pokazuje, że każda kultura dzieli się na elementy świadome i nieświadome. Warto o tym pamiętać, zarządzając wielonarodowym zespołem.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.