Specjalista ds. Public Relations

Specjalista ds. Public Relations jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizację strategii firmy w zakresie wizerunku.

24 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. Public Relations

Specjalista ds. Public Relations - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Public Relations jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizację strategii firmy w zakresie wizerunku. Do podstawowych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz danych mediów i klientów firmy oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami i innymi figurami publicznymi.

Do obowiązków Specjalisty ds. Public Relations należy:

  • Kreowanie kampanii wizerunkowych oraz samodzielne zarządzanie projektami PRowymi;
  • Opracowywanie informacji prasowych, utrzymywanie stałego kontaktu z dziennikarzami;
  • Zarządzanie treścią i obsługa serwisu www dla mediów;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki, dbanie o jej rozpoznawalność i reputację;
  • Mierzenie efektywności działań, opracowywanie raportów mediowych, analiza skuteczności działań.

Specjalista ds. Public Relations - wymagania dla stanowiska.

Aby zostać Specjalistą ds. Public Relations trzeba spełnić następujące warunki:

  • Posiadać około 2 letnie doświadczenie w pracy w agencji PR lub działach komunikacji i PR;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, filologia, socjologia, PR);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Wysokie zdolności w zakresie tworzenia tekstów promocyjnych, wizerunkowych;
  • Znajomości rynku mediów oraz prawa prasowego;
  • Znajomość narzędzi z dziedziny digital marketingu.


Specjalista ds. Public Relations - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Specjalisty ds. Public Relations należy:

  • Kreowanie kampanii wizerunkowych oraz samodzielne zarządzanie projektami PRowymi;
  • Opracowywanie informacji prasowych, utrzymywanie stałego kontaktu z dziennikarzami;
  • Zarządzanie treścią i obsługa serwisu www dla mediów;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki, dbanie o jej rozpoznawalność i reputację;
  • Mierzenie efektywności działań, opracowywanie raportów mediowych, analiza skuteczności działań.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Jedną z najbardziej popularnych koncepcji zadowolenia z pracy i motywacji wewnętrznej pracownika  jest Model Cech Pracy (JCM) autorstwa Hackmana i Oldhama. Teoria JCM wskazuje czynniki, które przyczyniają się do osiągnięcia zawodowej satysfakcji.

Z opublikowanego w październiku 2016 r. raportu Banku Światowego „Global Talent Flows” wynika, że Polska jest na drugim miejscu w świecie pod względem wzrostu tempa wypływania talentów. Jakie pomysły mają polskie firmy na odwrócenie tego trendu? 

Czy jesteśmy przygotowani na rozwiązywanie kryzysów społecznych na poziomie administracji publicznej? Funkcjonowanie urzędu to nie tylko tzw. trudni petenci czy coraz powszechniejsze kryzysy w mediach społecznościowych. To również, a może przede wszystkim, kryzysy społeczne. Ten rodzaj trudnych sytuacji i napięcia jest gwarantem, że prędzej czy później zjawią się media.

W raporcie z 1998 r., mającym na celu przygotowanie oficerów do służby w XXI wieku, amerykański War College przewidział, że świat stanie się „zmienny (Volatile), niepewny (Uncertain), złożony (Complex) i niejednoznaczny (Ambiguous)” - w skrócie VUCA. Czy teoria  VUCA jest nadal aktualna? Czy jest to koncepcja, z którą faktycznie zmagają się liderzy biznesu, czy po prostu niedawny trend w literaturze zarządzania i branży coachingowej?

Ocena 360 lub metoda 360 stopni wsperiera funkcjonowanie firmy i niewątpliwie wpływa na relacje współpracowników. Trudno jest jednak stworzyć ogólny kwestionariusz dla tej metodyki, ponieważ powinien być on uniwersalny dla każdej placówki.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.