Specjalista ds. reklamacji
Specjalista Ds. Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za profesjonalną realizację procesu reklamacji klientów. Do głównych obowiązków tego pracownika należy zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.

Specjalista Ds. Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za profesjonalną realizację procesu reklamacji klientów. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, współtworzenie umów z dostawcami, sporządzanie raportów i statystyk, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji oraz zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















