Specjalista ds. reklamacji

Specjalista Ds. Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za profesjonalną realizację procesu reklamacji klientów. Do głównych obowiązków tego pracownika należy zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.

23 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. reklamacji

Specjalista ds. reklamacji - opis stanowiska pracy.

Specjalista Ds. Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za profesjonalną realizację procesu reklamacji klientów. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, współtworzenie umów z dostawcami, sporządzanie raportów i statystyk, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji oraz zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.

Do obowiązków Specjalisty ds. reklamacji należy:

  • Rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów
  • Kompletne opracowanie procesu reklamacyjnego
  • Obsługa klienta w zakresie prowadzonych reklamacji
  • Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług,
  • Analizowanie reklamacji i wprowadzanie działań korygujących.

Specjalista ds. reklamacji - wymagania dla stanowiska.

Od Specjalisty ds. reklamacji wymaga się wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu Zarządzania jakością), umiejętności tworzenia i redagowania pism a także umiejętności wyciągania wniosków i podejmowania decyzji. Doświadczenie na podobnym stanowisku jest dodatkowym atutem.



Specjalista ds. reklamacji - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków Specjalisty ds. reklamacji należy:

  • Rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów
  • Kompletne opracowanie procesu reklamacyjnego
  • Obsługa klienta w zakresie prowadzonych reklamacji
  • Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług,
  • Analizowanie reklamacji i wprowadzanie działań korygujących.
Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. reklamacji
Key Account Manager, Account manager,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Szanowni Państwo!
Firma Gamma przeprowadziła 3-miesięczny projekt badawczy, którego celem było zidentyfikowanie kluczowych wyzwań, przed jakimi obecnie stoją firmy informatyczne. Głównymi źródłami informacji podczas badania były:
  • dane z raportów firmy Gartner,
  • dane z analiz infobrokerskich,
  • bezpośrednie wywiady z menedżerami wyższego i średniego szczebla zarządzania w firmach informatycznych,
  • wywiady ze specjalistami reprezentującymi zawody informatyczne.

Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.

Działać powoli w szybko zmieniającej się rzeczywistości i próbować czegoś nowego w obszarze tak starym jak uczenie – oto niektóre z wyzwań stojących przed specjalistami od rozwoju talentów w firmie. Wszelkie działania wobec talentów i programy rozwojowe mają obecnie tendencję do większej innowacyjności i mniejszej złożoności. Sprawne zarządzanie talentami musi być świeże i odpowiadać na nowe zjawiska w środowisku pracy.

Innovation Labs (z języka angielskiego – Laboratoria Innowacji), stały się przez dążenie do wprowadzenia zmiany ogólnoustrojowej, filarem estrady społecznych innowacji. Laboratoria te, używane są przez administracje miast, organizacje pozarządowe, ośrodki analityczne i międzynarodowe korporacje, stając się tym samym domyślną bazą dla opartych na współpracach systemach innowacji. Mają one również wiele wykorzystań w różnych dziedzinach na całym świecie.

Przywództwo to danie ludziom szansy wykonywania tego, czego się od nich wymaga, w najbardziej ludzki i skuteczny sposób.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.