Specjalista ds. SEO - opis stanowiska pracy.
Specjalista SEO zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją strony firmy danego klienta. Ma to na celu zwiększenie oglądalności danej witryny, a tym samym maksymalizację zysków firmy. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in. budowanie strategii rozwoju treści strony, tworzenie analiz trendów i szukanie rozwiązań mających na celu osiągnięcie jak najwyższego ruchu organicznego.
Do obowiązków Specjalisty SEO należy:
- Budowanie strategii rozwoju treści stron www i bloga,
- Tworzenie analiz: trendów słów kluczowych, osiąganej pozycji, błędów i przekierowań,
- Testowanie i optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania,
- Rekomendowanie rozwiązań, które przyczynią się do osiągania wysokiego ruchu organicznego,
- Raportowanie efektów działań i zmian na serwisach.
Specjalista ds. SEO - wymagania dla stanowiska.
Od kandydatów na stanowisko Specjalisty SEO zazwyczaj wymaga się:
- Min. 2 lat doświadczenia w pozycjonowaniu stron internetowych (znajomość narzędzi i metod pozycjonowania),
- Praktycznej znajomości Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, SEMSTORM i innych narzędzi SEO,
- Podstawowej znajomości HTML i CSS,
- Zorientowania na wyniki i chęci zwiększania swoich kompetencji.
Specjalista ds. SEO - Obowiązki na stanowisku pracy.
Do obowiązków Specjalisty SEO należy:
- Budowanie strategii rozwoju treści stron www i bloga,
- Tworzenie analiz: trendów słów kluczowych, osiąganej pozycji, błędów i przekierowań,
- Testowanie i optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania,
- Rekomendowanie rozwiązań, które przyczynią się do osiągania wysokiego ruchu organicznego,
- Raportowanie efektów działań i zmian na serwisach.