Specjalista ds. social media
Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych.

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy także monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii promowania firmy oraz stały monitoring działań konkurencji.
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















