Specjalista ds. social media

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych.

23 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. social media

Specjalista ds. social media - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy także monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii promowania firmy oraz stały monitoring działań konkurencji.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Administrowanie profilami firmowymi w mediach społecznościowych,
  • Przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,
  • Pisanie tekstów reklamowych oraz przygotowywanie prostych grafik w celach reklamowych,
  • Budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili prowadzonych marek,
  • Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych i w Internecie,
  • Analiza trendów, poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań.

Specjalista ds. social media - wymagania dla stanowiska.

Od osoby planującej rozpoczęcie kariery jako Specjalista ds. social media zazwyczaj wymaga się minimum roku doświadczenia na danym stanowisku oraz bardzo dobrej znajomość platform społecznościowych. Rekruterzy od specjalistów ds. social media wymagają także praktycznej wiedzy z zakresu Social Media, SEO/SEM, Google Adwords i Google Analytics; znajomości narzędzi do tworzenia reklam w serwisach społecznościowych oraz znajomości trendów i mechanizmów działania poszczególnych kanałów mediów online.



Specjalista ds. social media - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Administrowanie profilami firmowymi w mediach społecznościowych,
  • Przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,
  • Pisanie tekstów reklamowych oraz przygotowywanie prostych grafik w celach reklamowych,
  • Budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili prowadzonych marek,
  • Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych i w Internecie,
  • Analiza trendów, poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań.
Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. social media
Administrator baz danych, Administrator IT, Przedstawiciel handlowy,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy

Istnieje wielu pracodawców którzy oczekują od swoich pracowników pewnych umiejętności, bez wcześniejszego wyszkolenia ich. Często zniechęca to przyszłych kandydatów do rozpoczęcia pracy, lub sprawia że już zatrudnione osoby powoli rezygnują ze swojego stanowiska. Nie powinno się bowiem prosić pracownika o wykonanie jakiegoś zadania, bez wcześniejszego treningu lub kursu który wyjaśniłby mu jak takie zadanie wykonać.

Test Clifton StrengthsFinder został stworzony pod kierownictwem psychologa edukacyjnego Donalda Cliftona, który chciał wyłonić umiejętności najlepsze z najlepszych i wykorzystać je w późniejszym etapie do osiągania pozytywnych wyników w życiu prywatnym i zawodowym.

EB (ang. budowanie wizerunku pracodawcy) – działania firmy mające na celu stworzenie korzystnego środowiska pracy, tak aby wybór obecnych i potencjalnych pracowników był świadomy i wynikał z przekonania o możliwości rozwoju kariery.

W dzisiejszym świecie, gdzie rządzą opinie i komentarze, feedback, obok  „lajków” i przyznawanych gwiazdek jest wszechobecny. Nie tylko w pracy, czy w relacjach osobistych. Konsumenci oceniający (pozytywnie lub negatywnie) w Internecie jakość sklepu, w którym dokonali zakupów, przekazują w ten sposób personelowi informację zwrotną.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.