Specjalista ds. Zakupów
Specjalista ds. Zakupów to osoba odpowiedzialna za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, by osiągnąć maksymalną sprzedaż w podległej grupie produktów.

Specjalista ds. Zakupów to osoba odpowiedzialna za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, by osiągnąć maksymalną sprzedaż w podległej grupie produktów. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in.: negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami oraz poszukiwanie nowych dostawców.
Multigeneracje – zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















