Specjalista ds. Zakupów

Specjalista ds. Zakupów to osoba odpowiedzialna za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, by osiągnąć maksymalną sprzedaż w podległej grupie produktów.

23 maja 2019
zdjęcie - Specjalista ds. Zakupów

Specjalista ds. Zakupów - opis stanowiska pracy.

Specjalista ds. Zakupów to osoba odpowiedzialna za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, by osiągnąć maksymalną sprzedaż w podległej grupie produktów. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in.: negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami oraz poszukiwanie nowych dostawców.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych
  • Porównywanie ofert, negocjacje i wybór dostawców
  • Koordynowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesu zakupów
  • Kontrola zgodności dostaw z warunkami umów (reklamacje, płatności, warunki handlowe)
  • Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji handlowych z dostawcami
  • Udział we wspólnych projektach z działem produkcji i działem sprzedaży.

Specjalista ds. Zakupów - wymagania dla stanowiska.

Wymagania, jakie powinna spełniać osoba starająca się o pracę na stanowisku Specjalisty ds. zakupów, to m.in.:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne/ekonomiczne)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • Dobra znajomość obsługi komputera: MS Office, system SAP;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność analitycznego myślenia.


Specjalista ds. Zakupów - Obowiązki na stanowisku pracy.

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych
  • Porównywanie ofert, negocjacje i wybór dostawców
  • Koordynowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesu zakupów
  • Kontrola zgodności dostaw z warunkami umów (reklamacje, płatności, warunki handlowe)
  • Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji handlowych z dostawcami
  • Udział we wspólnych projektach z działem produkcji i działem sprzedaży.
Stanowiska pracy związane z: Specjalista ds. Zakupów
Key Account Manager, Account manager, Kontroler finansowy, Specjalista ds. reklamacji, Product Manager,

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

W latach 60’, psycholog społeczny Douglas McGregor opracował dwie kontrastujące ze sobą teorie, na podstawie których wyjaśnił, jak założenia menedżerów na temat źródeł motywacji pracowników wpływają na ich styl zarządzania. Nazwał je Teoria X i Teoria Y. Są one ważne i aktualne po dzień dzisiejszy

Leader-member Exchange theory (znana jako teoria LMX) to oparte na relacjach międzyludzkich podejście do przywództwa, które skupia się na dwukierunkowej (diadycznej) relacji między przywódcami i podwładnymi.

W powieści „Man’s Search for Meaning (Człowiek szukający sensu)”, Viktor Frankl wspomina iż osoby które najlepiej zarządzały swoim życiem w obozie, potrafiły też w idealny sposób kontrolować swoje zachowanie i uczucia.  Frankl wiedział że nawet w najgorszych możliwych warunkach, człowiek może przetrwać jeśli jest odporny psychicznie i posiada odpowiednie nastawienie.

W kulturze organizacyjnej wielu firm świadomie promowane są takie wartości, jak: proaktywność, inicjatywa, kreatywność pracowników, a jednocześnie nieświadomie nakłania się pracowników do podporządkowania i posłuszeństwa wobec status quo. Takie środowisko rodzi wewnętrzny bunt wśród młodych talentów, których system wartości ukształtowany został przez wolny rynek i kulturę liberalną.

Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model, który ma na celu wysłanie większości poprzednich do przeszłości.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.