Specjalista ds. Zakupów - opis stanowiska pracy.
Specjalista ds. Zakupów to osoba odpowiedzialna za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, by osiągnąć maksymalną sprzedaż w podległej grupie produktów. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy m.in.: negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami oraz poszukiwanie nowych dostawców.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:
- Przygotowywanie zapytań ofertowych
- Porównywanie ofert, negocjacje i wybór dostawców
- Koordynowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesu zakupów
- Kontrola zgodności dostaw z warunkami umów (reklamacje, płatności, warunki handlowe)
- Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji handlowych z dostawcami
- Udział we wspólnych projektach z działem produkcji i działem sprzedaży.
Specjalista ds. Zakupów - wymagania dla stanowiska.
Wymagania, jakie powinna spełniać osoba starająca się o pracę na stanowisku Specjalisty ds. zakupów, to m.in.:
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne/ekonomiczne)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Dobra znajomość obsługi komputera: MS Office, system SAP;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Specjalista ds. Zakupów - Obowiązki na stanowisku pracy.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:
- Przygotowywanie zapytań ofertowych
- Porównywanie ofert, negocjacje i wybór dostawców
- Koordynowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesu zakupów
- Kontrola zgodności dostaw z warunkami umów (reklamacje, płatności, warunki handlowe)
- Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji handlowych z dostawcami
- Udział we wspólnych projektach z działem produkcji i działem sprzedaży.