Inne strony: GAMMA DISCOVER

Eksperyment ze storytellingiem (nie tylko) w tle

Trener: Piotr Cielecki

Video-pigułka wiedzy opowiada o historii storytellingu oraz mechanizmach, które sprawiają, że narracja ma tak duży wpływ perswazyjny na odbiorców. Prowadzący podczas nagrania przeprowadza eksperyment, dzięki któremu możemy przekonać się jak na nas oddziałuje storytelling.

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Przejdź do działu strefy wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Artykuły eksperckie
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

Najbardziej poczytne materiały WikiGamma:

Główną przyczyną, dla której firmy i organizacje decydują się podnieść kompetencje swoich pracowników w obszarze zarządzania projektami jest dynamika otaczającego nas świata. Kapryśna ekonomia, skracające się cykle produkcyjne, zmiany technologiczne, polityczne, prawne, demograficzne i kulturowe kształtują coraz wyższe oczekiwania klientów.
Grywalizacja lub gamifikacja to w Polsce stosunkowo młoda forma motywowania określonych grup m.in. takich jak zespół sprzedażowy, dział IT lub HR czy studenci i uczestnicy szkoleń, działających we wspólnym celu. Aby odczarować nieco ten temat dobrze jest przyjrzeć się mu od podstaw.
Rynek pracy staje się rynkiem pracownika, rotacja pracowników stale rośnie. Stare metody zarządzania tracą na efektywności i współcześni menadżerowie stają przed koniecznością wypracowania nowych modeli, dostosowanych do nowej rzeczywistości. Te wyzwania to coś, do czego warto się przyzwyczaić, bo millenialsi niedługo będą dominującą grupą pokoleniową na rynku pracy.
Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą popularność w różnych dziedzinach biznesu, wspierając organizacje z niemal wszystkich branży w sprawnym zarządzaniu projektami oraz codziennymi działaniami w takich obszarach, jak: informatyka, strategia, komunikacja, sprzedaż, marketing oraz HR. Metodyki Agile umożliwiają efektywne i szybkie budowanie wartościowych rozwiązań wysokiej jakości, wspierają usprawnianie procesów i rozwój kompetencji w zespołach wytwórczych dzięki koncentracji takich koncepcji, jak: inspekcja, adaptacja, ciągłe doskonalenie czy samoorganizacja, bez których żadna firma chcąca działać w dynamicznym środowisku nie jest w stanie budować przewagi rynkowej.
Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają kluczowe znaczenie dla tego sukcesu, zwłaszcza w perspektywie długoterminowej.
Szanowni Państwo! Model mocnych stron Gallupa jest dzisiaj tak aktualny jak nigdy wcześniej. Zmiany pokoleniowe, motywacja 3.0 , tzw. rynek pracownika oraz poszukiwanie rozwiązań HR-owych, które jednocześnie podnoszą efektywność organizacji i satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy – wszystkie te zjawiska stanowią ogromne wyzwania dla działów HR w Polsce i na świecie. Praca na talentach i mocnych stronach wg metodologii Gallupa na pewno pomaga zamienić wyzwania w rezultaty. Życzymy owocnej lektury! Zespół Gamma

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Poznaj nasze szkolenie...
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak...
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Sprzedaż narracyjna uczy jaki sprawić, aby Klient nam zaufał. Zaufanie Klienta sprawia, że tradycyjne techniki szkoleniowe zaczynają działać. Właściwie zastosowana narracja znacznie podnosi skuteczność sprzedaży. Poznaj nasze szkolenie...

Kolejne wideo

Video-pigułka wiedzy opowiada o warstwie emocjonalnej związanej ze storytellingiem. Prowadzący opowiada historię wykorzystującą zasady konstruowania narracji. Analizując historię oraz własne reakcje odbiorcy mają możliwość ocenić siłę i wpływ storytellingu pod kątem komunikacji i perswazji.
Prowadzący referuje wyniki badań w polskich organizacjach , które wskazują, że ponad 60% pracowników nie jest zainteresowana czy firma, w której pracują odniesie sukces oraz wskazuje dlaczego kultura współodpowiedzialności jest remedium na ten stan rzeczy.
Prowadzący opowiada o jednym z czterech filarów architektury współodpowiedzialności – o przejrzystości. Przejrzystość jest rozumiana jako sytuacja, w której pracownicy znają strategię i politykę firmy w takim samym stopniu jak wymagania dotyczące ich pracy. Trener wskazuje w jaki sposób można zwiększyć przejrzystość w organizacji
Prowadzący koncentruje się na jednym z czterech filarów architektury współodpowiedzialności – tworzenie szans na współudział.  Współudział daje poczucie współwłasności, a to znów kreuje współodpowiedzialność. Trener daje przykłady rozwiązań pozwalających tworzyć szanse współudziału w organizacji.
Prowadząca opowiada o mechanizmach psychologicznych, relacyjnych, które powstają w sytuacji awansu wewnętrznego – z perspektywy świeżo awansowanego pracownika oraz jego dawnych kolegów, a obecnych podwładnych. Trenerka wskazuje jakie powinny być pierwsze kroki „młodego menedżera”.
Poprzedni artykuł
Obecny artykuł
Eksperyment ze storytellingiem (nie tylko) w tle
Następny artykuł

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.