Prowadzący referuje wyniki badań w polskich organizacjach , które wskazują, że ponad 60% pracowników nie jest zainteresowana czy firma, w której pracują odniesie sukces oraz wskazuje dlaczego kultura współodpowiedzialności jest remedium na ten stan rzeczy.
Prowadzący opowiada o jednym z czterech filarów architektury współodpowiedzialności – o przejrzystości. Przejrzystość jest rozumiana jako sytuacja, w której pracownicy znają strategię i politykę firmy w takim samym stopniu jak wymagania dotyczące ich pracy. Trener wskazuje w jaki sposób można zwiększyć przejrzystość w organizacji
Prowadzący koncentruje się na jednym z czterech filarów architektury współodpowiedzialności – tworzenie szans na współudział. Współudział daje poczucie współwłasności, a to znów kreuje współodpowiedzialność. Trener daje przykłady rozwiązań pozwalających tworzyć szanse współudziału w organizacji.
Prowadząca opowiada o mechanizmach psychologicznych, relacyjnych, które powstają w sytuacji awansu wewnętrznego – z perspektywy świeżo awansowanego pracownika oraz jego dawnych kolegów, a obecnych podwładnych. Trenerka wskazuje jakie powinny być pierwsze kroki „młodego menedżera”.
Prowadząca referuje sytuację awansu z dwóch perspektyw – menedżera i zespołu oraz proponuje przykładowe narzędzia pozwalające kształtować nowo powstałe relacje powstałe w wyniku promocji wewnętrznej.
Prowadzący definiuje trzy kryteria sukcesu w procesie sprzedaży. Są to: przekonanie dotyczące własnego produktu, zaspokajanie potrzeb klienta, poświęcenie czasu na poznanie klienta, zbudowanie z nim fundamentu zaufania.
Newsletter
Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.
Ważne. Strona wykorzystuje pliki cookies! Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Swojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Monitorujemy Państwa aktywność w celach statystycznych oraz dopasowania strony do Państwa potrzeb. Pełna informacja znajduje się na podstronie. Polityka prywatności