Prowadząca referuje sytuację awansu z dwóch perspektyw – menedżera i zespołu oraz proponuje przykładowe narzędzia pozwalające kształtować nowo powstałe relacje powstałe w wyniku promocji wewnętrznej.
Prowadzący definiuje trzy kryteria sukcesu w procesie sprzedaży. Są to: przekonanie dotyczące własnego produktu, zaspokajanie potrzeb klienta, poświęcenie czasu na poznanie klienta, zbudowanie z nim fundamentu zaufania.
Prowadzący omawia temat rozpoznawania potrzeb oraz wiązania ich argumentacją oraz wszelkie problemy związane z tym procesem. Omawiane treści trener obrazuje przykładami.
Przedstawiamy się w obiektywie kamery. Narrator urządza sobie i widzom wycieczkę po poszczególnych działach firmy. Pracownicy opowiadają o treści swojej pracy, mówimy o naszej misji, celach, które nam przyświecają.
Szkolenie pozwalające zrozumieć koncepcję lidera transformacyjnego, niezbędnego w czasach kryzysu. Dedykowane jest dla tych menedżerów, którzy dążą do naturalnego, autentycznego, zaangażowanego przywództwa, które sprawi że podlegli im pracownicy będą zaangażowani, lojalni, że będą przyjmować osobistą odpowiedzialność za powierzone im zadania.
Proponowane przez nas projekty o statusie Corporate Social Responsibility są wyjątkowe,gdyż łączą ze sobą rozwój konkretnych umiejętności i kompetencji uczestników oraz charytatywną działalność wzmacniającą prospołeczne postawy i nastawienie.
Newsletter
Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.
Ważne. Strona wykorzystuje pliki cookies! Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Swojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Monitorujemy Państwa aktywność w celach statystycznych oraz dopasowania strony do Państwa potrzeb. Pełna informacja znajduje się na podstronie. Polityka prywatności