Audyty jakości GMP warsztaty dla audytorów wewnętrznych GMP. Wymagania ogólne, planowanie, wykonanie, ocenianie, raportowanie i zarządzania działaniami naprawczymi. Zapraszamy na szkolenie audyt GMP!
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Celem warsztatów Audyty jakości GMP jest usystematyzowanie i utrwalenie wiadomości oraz praktyczne przygotowanie pracowników do przeprowadzenia audytów wewnętrznych GMP.
Uczestnicy poznają praktyczne podejście do organizacji i skutecznego przeprowadzenia audytów wewnętrznych GMP, tzn. wymagania ogólne, planowanie, wykonanie, ocenianie, raportowanie i zarządzania działaniami naprawczymi.
W trakcie warsztatów zostaną omówione również tematy dotyczące odpowiedzialności oraz funkcji Zapewnienia Jakości przy prowadzeniu efektywnych audytów sprawdzających zgodność ze standardami GMP.
Szkolenie Audyt GMP adresowane jest do firm farmaceutycznych, m.in. do:
Celem warsztatów Audyty jakości GMP jest usystematyzowanie i utrwalenie wiadomości oraz praktyczne przygotowanie pracowników do przeprowadzenia audytów wewnętrznych GMP.
Uczestnicy poznają praktyczne podejście do organizacji i skutecznego przeprowadzenia audytów wewnętrznych GMP, tzn. wymagania ogólne, planowanie, wykonanie, ocenianie, raportowanie i zarządzania działaniami naprawczymi.
W trakcie warsztatów zostaną omówione również tematy dotyczące odpowiedzialności oraz funkcji Zapewnienia Jakości przy prowadzeniu efektywnych audytów sprawdzających zgodność ze standardami GMP.
Szkolenie Audyt GMP adresowane jest do firm farmaceutycznych, m.in. do:
Moduł 1.
Charakterystyka audytów: wymagania, cel, zakres przeprowadzania audytów
Moduł 2.
Czynniki wpływające na przebieg audytu
Moduł 3.
Zasada audytowania – zapewnienie wiarygodności audytu, technika przeprowadzania audytu
Moduł 4.
Kwalifikacje audytorów: etyka, prezentacja, kompetencje, cechy audytora
Moduł 5.
Audyt wewnętrzny, Audyt u dostawców, Inspekcja formalna
Moduł 6.
Program audytów: organizacja planowanie, przygotowanie się do audytów/inspekcji, przeprowadzenie, zakończenie audytu
Moduł 7.
Plan pobierania próbek dowodowych, Dokumentowanie procesu
Moduł 8.
Działania poaudytowe
Moduł 9.
Zajęcia interaktywne – przygotowanie listy kontrolnej do audytu
Moduł 10.
Techniki psychologiczne w audytowaniu, Komunikacja, aktywne słuchanie, technika zadawania pytań, Umiejętność audytowania
Moduł 11.
Zajęcia interaktywne – test na sprawdzenie umiejętności audytora
Moduł 1.
Charakterystyka audytów: wymagania, cel, zakres przeprowadzania audytów
Moduł 2.
Czynniki wpływające na przebieg audytu
Moduł 3.
Zasada audytowania – zapewnienie wiarygodności audytu, technika przeprowadzania audytu
Moduł 4.
Kwalifikacje audytorów: etyka, prezentacja, kompetencje, cechy audytora
Moduł 5.
Audyt wewnętrzny, Audyt u dostawców, Inspekcja formalna
Moduł 6.
Program audytów: organizacja planowanie, przygotowanie się do audytów/inspekcji, przeprowadzenie, zakończenie audytu
Moduł 7.
Plan pobierania próbek dowodowych, Dokumentowanie procesu
Moduł 8.
Działania poaudytowe
Moduł 9.
Zajęcia interaktywne – przygotowanie listy kontrolnej do audytu
Moduł 10.
Techniki psychologiczne w audytowaniu, Komunikacja, aktywne słuchanie, technika zadawania pytań, Umiejętność audytowania
Moduł 11.
Zajęcia interaktywne – test na sprawdzenie umiejętności audytora
Ich szkolenia menadżerskie były bodźcem do wprowadzenia nowych narzędzi zarządczych
Mocnym punktem Gammy są na pewno trenerzy – przygotowani, mający świetny kontakt z grupą oraz posiadający bogate doświadczenie biznesowe.
Doświadczenie, elastyczność i zrozumienie dla procesów, które przebiegają w naszej organizacji, to powody dla których warto korzystać ze szkoleń Gammy.
Udział w tych szkoleniach pozwolił mi na pogłębienie wiedzy z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy.
Umiejętności trenerów firmy Gamma oceniamy bardzo wysoko, wszystkie warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy firmę ze względu na odpowiedni poziom merytoryczny prowadzonych szkoleń, jak i umiejętności pracy z grupą zatrudnionych trenerów.
Gamma dysponuje dużą liczbą doświadczonych trenerów - zarówno pod względem trenerskim, jak i biznesowym. Wszystkie szkolenia są przygotowywane z należytą starannością i dopasowaniem do realiów firmy jak i poszczególnych działów.
Szkolenia w których brałam udział przygotowane były na bardzo dobrym poziomie ... Prowadzący szkolenia – trenerzy w mojej ocenie znakomici fachowcy, osoby o wysokich kwalifikacjach - potrafili w sposób zrozumiały przekazać materiał.
Zajęcia wyróżniała praktyczna i dynamiczna forma prowadzenia. Pracownicy mogli aktwnie uczestniczyć w warsztatach. Zostały dotrzymane wszelkie uzgodnienia i warunki umowy. Zdobyta wiedza i umiejętności przyczynią się do podniesienie kwalifikacji naszych pracowników.
Bardzo ciekawie przedstawione zagadnienia, pełny profesjonalizm, Szkolenie godne polecenia.
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki wzrost wiedzy i umiejętności.
Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu ... Jestem bardzo usatysfakcjonowana tym szkoleniem, jego jakością i na pewno osiągnięta przeze mnie wiedza bardzo przyda mi się w mojej pracy zawodowej.
Bardzo wysoko cenimy kadrę trenerską firmy Gamma - posiada zarówno doświadczenie w realizacji szkoleń dla branży farmaceutycznej, jak również charakteryzuje się bardzo wysokimi kompetencjami trenerskimi.
Sposób prowadzenia zajęć bardzo mi odpowiadał – spokojny, rzeczowy i profesjonalny.
Przeprowadzne szkolenie wzmocniło pewność telemarketerów w rozmowach z klientem oraz pomogło radzić sobie z tzw. trudnymi lub niedostępnymi klientami. To, co najważniejsze to wzrost sprzedaży całego działłu o 15%.
Szkolenie było przeprowadzone na wysokim poziomie. Mała grupa ludzi sprzyjała w zdobywaniu wiedzy, a prowadzący zajęcia był bardzo przyjazny.
Moja ocena organizowanych szkoleń jest bardzo wysoka. Szkolenia są przygotowane profesjonalnie. Trenerzy są dobrze dobrani.
Dobór trenerów/wykładowców w dotychczasowych tematach szkoleń, w których miałam przyjemność uczestniczyć sprawił, że chętnie do Państwa wracam.
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51