Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczneonlineotwartezamkniete
Czym różnią się badania kliniczne od badań dermatologicznych?. Obszar Regulatory i Safety w odniesieniu do badań klinicznych produktów kosmetycznych (jakie aspekty mają sens / zastosowanie). Good Clinical Practice w odniesieniu do produktów kosmetycznych. Odniesienia normy ISO 14155 do badań klinicznych produktów kosmetycznych.
INFORMACJE O SZKOLENIU
Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
Szkolenie otwarte Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Cel szkolenia: Wytyczne dotyczące badań klinicznych dla produktów kosmetycznych.
Profil uczestnika:
Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych
Pracownicy działów jakości firm kosmetycznych
Pracownicy działów badań i rozwoju
Pracownicy działów marketingu
Osoby zainteresowane tematyką szkolenia
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu lub na żywo przy użyciu mikrofonu.
Szkolenie online odbywa się poprzez platformę MS Teams.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
KOMPUTER z głośnikami
STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
Aktualna przeglądarka Google Chrome
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Cel szkolenia: Wytyczne dotyczące badań klinicznych dla produktów kosmetycznych.
Profil uczestnika:
Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych
Pracownicy działów jakości firm kosmetycznych
Pracownicy działów badań i rozwoju
Pracownicy działów marketingu
Osoby zainteresowane tematyką szkolenia
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu lub na żywo przy użyciu mikrofonu.
Szkolenie online odbywa się poprzez platformę MS Teams.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
KOMPUTER z głośnikami
STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
Aktualna przeglądarka Google Chrome
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
PROGRAM SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Moduł 1. Czym różnią się badania kliniczne od badań dermatologicznych?
Moduł 2. Good Clinical Practice w odniesieniu do produktów kosmetycznych.
Moduł 3. Obszar Regulatory i Safety w odniesieniu do badań klinicznych produktów kosmetycznych (jakie aspekty mają sens / zastosowanie)
zgłoszenie do komisji etyczne
zgłoszenie badania do bazy
Moduł 4. Odniesienia normy ISO 14155 do badań klinicznych produktów kosmetycznych.
Moduł 5. Dyskusja z uczestnikami.
Moduł 1. Czym różnią się badania kliniczne od badań dermatologicznych?
Moduł 2. Good Clinical Practice w odniesieniu do produktów kosmetycznych.
Moduł 3. Obszar Regulatory i Safety w odniesieniu do badań klinicznych produktów kosmetycznych (jakie aspekty mają sens / zastosowanie)
zgłoszenie do komisji etyczne
zgłoszenie badania do bazy
Moduł 4. Odniesienia normy ISO 14155 do badań klinicznych produktów kosmetycznych.
Moduł 5. Dyskusja z uczestnikami.
Wersja szkolenia otwartego online:
Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego online.
Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
Wersja szkolenia zamkniętego online:
Program zostanie dopasowany do Państwa potrzeb i oczekiwań.
Wersja szkolenia otwartego stacjonarnego:
Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego online.
Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
4
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie związane z:
Badania kliniczne produktów kosmetycznych
Good Clinical Practice
ISO 14155
Badania kliniczne produktów
Badania dermatologiczne produktów
OPINIE O SZKOLENIACH
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cechy i rola audytorów w organizacji. Działania audytowe. Planowanie auditu. Zakończenie auditu.
2026-03-03
03 marca 2026
Szkolenie onlineSzkolenie online
FAQ
Dlaczego badania kliniczne kosmetyków?
Badania kliniczne są kluczowe dla potwierdzenia bezpieczeństwa i skuteczności produktów kosmetycznych, zanim trafią one na rynek. Współczesny konsument oczekuje rzetelnych dowodów na działanie deklarowanych właściwości produktu. Potwierdzenie efektów działania, takich jak nawilżenie, redukcja zmarszczek czy działanie przeciwtrądzikowe, wymaga zastosowania wiarygodnych i powtarzalnych metod badawczych. Odpowiedzialność producenta polega na zapewnieniu, że produkt nie wywołuje niepożądanych reakcji oraz spełnia deklaracje marketingowe.
Kiedy wymagane są testy?
W przypadku produktów kosmetycznych testy kliniczne są niezbędne, jeśli producent chce udowodnić konkretne właściwości deklarowane na opakowaniu, jak np. „efekt liftingu”, „zmniejszenie widoczności przebarwień” czy „długotrwałe nawilżenie”. W świetle przepisów UE, każdy kosmetyk wprowadzany do obrotu musi być bezpieczny w normalnych lub dających się przewidzieć warunkach użycia, a dokumentacja bezpieczeństwa powinna uwzględniać wyniki testów i analiz. Badania te są też konieczne, gdy stosowane składniki mają innowacyjny charakter albo produkt kierowany jest do grup wrażliwych, takich jak dzieci czy alergicy.