Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczneonlineotwartezamkniete
Wymagania prawa kosmetycznego UE w zakresie badań stabilności produktów kosmetycznych. Przykładowe plany badawcze wykorzystywane w badaniach stabilności i kompatybilności. Testy stabilności/kompatybilności i cel ich wykonywania. Ocena końcowa stabilności masy i kompatybilności produktu kosmetycznego.
INFORMACJE O SZKOLENIU
Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
Szkolenie otwarte Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy na temat wymagań prawnych i praktycznych informacji związanych z określaniem trwałości kosmetyków, w tym prowadzenia badań stabilności oraz wyznaczania daty minimalnej trwałości i okresu przydatności po otwarciu (PaO).
Uczestnicy poznają metodykę projektowania i realizacji badań PaO, dowiedzą się jak prawidłowo dokumentować informacje dotyczące trwałości w dokumentacji produktowej i na opakowaniach kosmetyków.
Profil uczestnika:
Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych
Pracownicy działów jakości firm kosmetycznych
Pracownicy działów badań i rozwoju
Pracownicy działów marketingu
Osoby zainteresowane tematyką szkolenia
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu lub na żywo przy użyciu mikrofonu. Szkolenie online odbywa się poprzez platformę Clickmeeting. Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.
PROGRAM SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Moduł1. Przegląd najważniejszych wymagań jakościowych dla kosmetyków, z odniesieniem do daty trwałości.
Moduł2. Badania stabilności jako kluczowe moduł trwałości „życia” kosmetyku na rynku.
Moduł 3. Co to jest data minimalnej trwałości a czym PaO?
Moduł 4. Od czego zacząć projektowanie badań PaO?
Moduł 5. Metodologia badań PaO.
Moduł 6. Podsumowanie
Wersja szkolenia otwartego online:
Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego online.
Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
Wersja szkolenia zamkniętego online:
Program zostanie dopasowany do Państwa potrzeb i oczekiwań.
Wersja szkolenia otwartego stacjonarnego:
Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego online.
Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
4
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie związane z:
Trwałość kosmetyków
Badania stabilności
PaO kosmetyki
Data minimalnej trwałości
Wymagania dla kosmetyków
Stabilność produktu
Kosmetyki szkolenie online
OPINIE O SZKOLENIACH
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cechy i rola audytorów w organizacji. Działania audytowe. Planowanie auditu. Zakończenie auditu.
2026-03-03
03 marca 2026
Szkolenie onlineSzkolenie online
FAQ
Czym jest zarządzanie zmianami?
Zarządzanie zmianami w wytwórni farmaceutycznej to proces obejmujący wprowadzenie, ocenę i zatwierdzanie wszelkich modyfikacji dotyczących produktów, procesów, instalacji, a także dokumentacji i systemów jakości. Skuteczna kontrola zmian pozwala uniknąć niepożądanych skutków dla jakości produktu, zapewnia zgodność z przepisami oraz umożliwia sprawne przejście przez audyty i inspekcje. Wdrażanie zmian musi być poparte analizą ryzyka, oceną wpływu oraz kompleksową dokumentacją – wszystko po to, by zapewnić bezpieczeństwo pacjentów i ciągłość produkcji.
Jakie ryzyka niesie brak kontroli zmian?
Brak skutecznej kontroli zmian może prowadzić do poważnych zagrożeń dla jakości wyrobów farmaceutycznych. Grozi to naruszeniem procedur GMP, ryzykiem błędów w procesach lub urządzeniach oraz problemami podczas audytów i inspekcji. Nieprawidłowo wdrożone zmiany mogą skutkować powstawaniem niezgodności, reklamacjami lub nawet wycofaniem produktu z rynku.
Błędy w nadzorze nad zmianami to nie tylko ryzyko finansowe, ale również zagrożenie wizerunku firmy. Audyty regulatorów często wykazują, że brak transparentnej dokumentacji zmian czy niewłaściwa ocena skutków prowadzi do sankcji, a w skrajnych przypadkach do zatrzymania produkcji.