Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest praktyczne przedstawienie najnowszych zasad funkcjonujących w poszczególnych regulacjach prawnych systemu INTRASTAT.
Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom:
Grupa dedykowana:
Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za kwestie celne, pracownicy działów exportu, importu, logistyki a przede wszystkim działów księgowości, sprzedaży.
SZKOLENIE ONLINE:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Cel szkolenia:
Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom:
Grupa dedykowana:
Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za kwestie celne, pracownicy działów exportu, importu, logistyki a przede wszystkim działów księgowości, sprzedaży.
Cel szkolenia:
Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom:
Grupa dedykowana:
Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za kwestie celne, pracownicy działów exportu, importu, logistyki a przede wszystkim działów księgowości, sprzedaży.
1. Do czego służy system INTRASTAT?
2. BREXIT – co dalej z wymianą towarową po 31 stycznia 2020 r.?
3. Reprezentowanie podmiotu zobowiązanego – zakładanie konta, ustalanie reprezentowania.
4. Metodologiczne podstawy systemu INTRASTAT – kierunki obrotu towarowego oraz zakres stosowania.
5. Termin ważności deklaracji INTRASTAT – jak długo przechowywać deklaracje wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wysłanie?
6. Wyjątki od zgłoszeń do systemu INTRASTAT.
7. Odpowiedzialność za zgłaszanie danych – kto ponosi odpowiedzialność za deklarowane dane.
8. Transakcje podlegające zgłoszeniu.
9. Naprawy, zwroty itp. – jak je wykazywać w systemie INTRASTAT?
10. Organizacja systemu INTRASTAT.
11. Uczestnicy systemu INTRASTAT.
12. Progi statystyczne – jak je liczyć i jakie są między nimi różnice?
13. Forma zgłoszenia – różnice.
14. Co zrobić, by nie składać deklaracji INTRASTAT?
15. Okres i obowiązek sprawozdawczy – co zrobić, gdy nie mamy pełnych danych, a już jest termin zgłoszenia; jak zgłaszać brak obrotu.
16. Deklaracje zerowe i częściowe – do czego służą?
17. Nomenklatura Scalona (CN) czyli taryfikacja w trzech słowach – aktualizacja na rok 2020.
18. Darmowy program do generowania zgłoszeń INTRASTAT.
19. Deklarowanie towarów o małej wartości.
20. Rabaty, skonta, bonusy – kiedy korekta jest należna a kiedy nie.
21. System upomnień w przypadku niewywiązywania się z obowiązku sprawozdawczego.
22. SIMSTAT – założenia nowego systemu.
23. Budowa deklaracji INTRASTAT – różnice pomiędzy progami statystycznymi.
24. Część praktyczna.
25. Problemy indywidualne.
1. Do czego służy system INTRASTAT?
2. BREXIT – co dalej z wymianą towarową po 31 stycznia 2020 r.?
3. Reprezentowanie podmiotu zobowiązanego – zakładanie konta, ustalanie reprezentowania.
4. Metodologiczne podstawy systemu INTRASTAT – kierunki obrotu towarowego oraz zakres stosowania.
5. Termin ważności deklaracji INTRASTAT – jak długo przechowywać deklaracje wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wysłanie?
6. Wyjątki od zgłoszeń do systemu INTRASTAT.
7. Odpowiedzialność za zgłaszanie danych – kto ponosi odpowiedzialność za deklarowane dane.
8. Transakcje podlegające zgłoszeniu.
9. Naprawy, zwroty itp. – jak je wykazywać w systemie INTRASTAT?
10. Organizacja systemu INTRASTAT.
11. Uczestnicy systemu INTRASTAT.
12. Progi statystyczne – jak je liczyć i jakie są między nimi różnice?
13. Forma zgłoszenia – różnice.
14. Co zrobić, by nie składać deklaracji INTRASTAT?
15. Okres i obowiązek sprawozdawczy – co zrobić, gdy nie mamy pełnych danych, a już jest termin zgłoszenia; jak zgłaszać brak obrotu.
16. Deklaracje zerowe i częściowe – do czego służą?
17. Nomenklatura Scalona (CN) czyli taryfikacja w trzech słowach – aktualizacja na rok 2020.
18. Darmowy program do generowania zgłoszeń INTRASTAT.
19. Deklarowanie towarów o małej wartości.
20. Rabaty, skonta, bonusy – kiedy korekta jest należna a kiedy nie.
21. System upomnień w przypadku niewywiązywania się z obowiązku sprawozdawczego.
22. SIMSTAT – założenia nowego systemu.
23. Budowa deklaracji INTRASTAT – różnice pomiędzy progami statystycznymi.
24. Część praktyczna.
25. Problemy indywidualne.
1. Do czego służy system INTRASTAT?
2. BREXIT – co dalej z wymianą towarową po 31 stycznia 2020 r.?
3. Reprezentowanie podmiotu zobowiązanego – zakładanie konta, ustalanie reprezentowania.
4. Metodologiczne podstawy systemu INTRASTAT – kierunki obrotu towarowego oraz zakres stosowania.
5. Termin ważności deklaracji INTRASTAT – jak długo przechowywać deklaracje wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wysłanie?
6. Wyjątki od zgłoszeń do systemu INTRASTAT.
7. Odpowiedzialność za zgłaszanie danych – kto ponosi odpowiedzialność za deklarowane dane.
8. Transakcje podlegające zgłoszeniu.
9. Naprawy, zwroty itp. – jak je wykazywać w systemie INTRASTAT?
10. Organizacja systemu INTRASTAT.
11. Uczestnicy systemu INTRASTAT.
12. Progi statystyczne – jak je liczyć i jakie są między nimi różnice?
13. Forma zgłoszenia – różnice.
14. Co zrobić, by nie składać deklaracji INTRASTAT?
15. Okres i obowiązek sprawozdawczy – co zrobić, gdy nie mamy pełnych danych, a już jest termin zgłoszenia; jak zgłaszać brak obrotu.
16. Deklaracje zerowe i częściowe – do czego służą?
17. Nomenklatura Scalona (CN) czyli taryfikacja w trzech słowach – aktualizacja na rok 2020.
18. Darmowy program do generowania zgłoszeń INTRASTAT.
19. Deklarowanie towarów o małej wartości.
20. Rabaty, skonta, bonusy – kiedy korekta jest należna a kiedy nie.
21. System upomnień w przypadku niewywiązywania się z obowiązku sprawozdawczego.
22. SIMSTAT – założenia nowego systemu.
23. Budowa deklaracji INTRASTAT – różnice pomiędzy progami statystycznymi.
24. Część praktyczna.
25. Problemy indywidualne.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się profesjonalnie obrotem towarowym, kierowaniem i obsługą procesów celnych i logistycznych z wykorzystaniem klasyfikacji taryfowej towarów a także osoby dokonujące zgłoszeń celnych, osoby składające deklaracje INTRASTAT i osoby zaangażowane w dokumentowanie pochodzenia towarów.
Uczestnicy szkolenia poznają reguły ustalania pochodzenia towarów, konsekwencje błędnej klasyfikacji oraz najczęściej popełniane błędy.
Rozporządzenie European Union Deforestation Regulation (EUDR) zakazuje wprowadzania na rynek Unii Europejskiej lub eksportowania produktów, które nie spełniają wymogów zrównoważonego rozwoju. Regulacje obejmują siedem grup towarów, m.in. drewno, olej palmowy, soja, kauczuk, bydło, kakao, kawa oraz produkty wytworzone lub zawierające w składzie powyższe wyroby, uzyskane poprzez np. karmienie zwierząt tymi towarami (zastosowanie w paszach).
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.