Reklama produktów leczniczych wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety

Reklama produktów leczniczych wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety

Reklama produktów leczniczych wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

POZNAJ WYMAGANIA PRAWNE DOTYCZĄCE REKLAM PRODUKTÓW LECZNICZYCH

Wymagania prawa farmaceutycznego pod kątem reklamy. Szkolenie warsztatowe bazujące na przykładach z realnych firm. Zapraszamy na szkolenie reklama produktów leczniczych wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

W trakcie warsztatów omówiona zostanie tematyka związana z zakazem reklamy, treścią reklamy oraz wymaganiami prawnymi dotyczącymi prowadzenia reklamy produktów leczniczych i wymaganiami zawartymi w Prawie Farmaceutycznym.

Celem warsztatów jest usystematyzowanie wiadomości na temat reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety. Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.

Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych, którzy w swojej codziennej pracy mają do czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych, wyrobów medycznych czy suplementów diety.

Zapraszamy na warsztaty reklama produktów leczniczych!

Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej, w szczególności:

  • Kadrę Menedżerską
  • Dyrektorów Działów Marketingu / Specjalistów ds. marketingu,
  • Product Managerów i Przedstawicieli Medycznych firm farmaceutycznych (produkty lecznicze, suplementy diety, kosmetyki apteczne, wyroby medyczne),
  • Kierowników i pracowników działów rejestracji
  • Pracowników działu ds. informacji naukowej
  • Osób odpowiedzialnych za strategiczne decyzje odnośnie produktów
  • Pracowników odpowiedzialnych za planowanie działań PR dotyczących produktów i marek

W trakcie warsztatów omówiona zostanie tematyka związana z zakazem reklamy, treścią reklamy oraz wymaganiami prawnymi dotyczącymi prowadzenia reklamy produktów leczniczych i wymaganiami zawartymi w Prawie Farmaceutycznym.

Celem warsztatów jest usystematyzowanie wiadomości na temat reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety. Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.

Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych, którzy w swojej codziennej pracy mają do czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych, wyrobów medycznych czy suplementów diety.

Zapraszamy na warsztaty reklama produktów leczniczych!

Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej, w szczególności:

  • Kadrę Menedżerską
  • Dyrektorów Działów Marketingu / Specjalistów ds. marketingu,
  • Product Managerów i Przedstawicieli Medycznych firm farmaceutycznych (produkty lecznicze, suplementy diety, kosmetyki apteczne, wyroby medyczne),
  • Kierowników i pracowników działów rejestracji
  • Pracowników działu ds. informacji naukowej
  • Osób odpowiedzialnych za strategiczne decyzje odnośnie produktów
  • Pracowników odpowiedzialnych za planowanie działań PR dotyczących produktów i marek


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Reklama leków - zagadnienia podstawowe

  • Pojęcie i zakres reklamy
  • Reklama produktów leczniczych a reklama suplementów diety, kosmetyków, wyrobów medycznych
  • Reklama łączona
  • Reklama a informacja
  • Reklama a sponsoring
  • Wyłączenia z pojęcia reklamy

2. Reklama leków Rx

  • Zakaz reklamy do publicznej wiadomości
  • Reklama pośrednia i przemycana
  • Reklama kierowana do profesjonalistów
  • Zmiany w rozporządzeniu w sprawie reklamy
  • Ograniczenia w wizytach przedstawicieli
  • Próbki leków
  • Najnowsze decyzje GIF

3. Reklama kierowana do publicznej wiadomości

  • Zakres i ograniczenia w reklamie
  • Reklama wprowadzająca w błąd
  • Reklama a ChPL
  • Ostrzeżenia
  • Sponsoring
  • Inne formy reklamy
  • Najnowsze decyzje GIF

1. Reklama leków - zagadnienia podstawowe

  • Pojęcie i zakres reklamy
  • Reklama produktów leczniczych a reklama suplementów diety, kosmetyków, wyrobów medycznych
  • Reklama łączona
  • Reklama a informacja
  • Reklama a sponsoring
  • Wyłączenia z pojęcia reklamy

2. Reklama leków Rx

  • Zakaz reklamy do publicznej wiadomości
  • Reklama pośrednia i przemycana
  • Reklama kierowana do profesjonalistów
  • Zmiany w rozporządzeniu w sprawie reklamy
  • Ograniczenia w wizytach przedstawicieli
  • Próbki leków
  • Najnowsze decyzje GIF

3. Reklama kierowana do publicznej wiadomości

  • Zakres i ograniczenia w reklamie
  • Reklama wprowadzająca w błąd
  • Reklama a ChPL
  • Ostrzeżenia
  • Sponsoring
  • Inne formy reklamy
  • Najnowsze decyzje GIF

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 8000 osób ze specjalistycznych oraz ponad 5000 osób z tematów miękkich – kompetencyjnych.
2
Realizujemy z powodzeniem szkolenia online (otwarte i zamknięte) z wyżej wymienionych tematów od marca 2020 r.
3
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,77 na skali pięciostopniowej.
4
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska

Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51

m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Preferuję kotakt:

Monika Romanowska

Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51

m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Monika Romanowska

Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51

m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Preferuję kotakt:

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.