Rękojmia i gwarancja w branży deweloperskiej

Szkolenia - nieruchomości, budownictwo onlineotwartezamkniete

Ustawa deweloperska a odbiór lokalu. Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych. Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi. Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności. Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
14.11.2024
Szkolenie online
950 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.

W programie m.in.:

  • Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
  • Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
  • Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
  • Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
  • Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.

W programie m.in.:

  • Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
  • Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
  • Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
  • Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
  • Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.

W programie m.in.:

  • Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
  • Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
  • Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
  • Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
  • Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Ustawa deweloperska a odbiór lokalu

  • Zakres protokołu odbioru – wady oraz wady istotne – podejście orzecznicze
  • Uprawnienia Rzeczoznawcy Budowlanego powołanego przez konsumenta i scenariusze rozwiązań

Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych

  • Zakres odpowiedzialności dewelopera za sprzedaną
    nieruchomość
  • Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
  • Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym

Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi

  • Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
  • Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
  • Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – materiał do zabezpieczenia przez inżyniera
  • Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
  • Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
  • Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
  • Odstąpienie od umowy – rozwiązanie ostateczne
  • Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
  • Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych

Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności

  • Normalne zużycie rzeczy
  • Nieprawidłowe użytkowanie obiektu
  • Odpowiedzialność za zmiany dokonane po protokole odbioru
  • Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
  • Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich

Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

  • Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
  • Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umów z
    konsumentami
  • Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
  • Wada ukryta – podejście orzecznicze
  • Naprawa wad w ramach Odpowiedzialność na zasadach
    ogólnych

Ustawa deweloperska a odbiór lokalu

  • Zakres protokołu odbioru – wady oraz wady istotne – podejście orzecznicze
  • Uprawnienia Rzeczoznawcy Budowlanego powołanego przez konsumenta i scenariusze rozwiązań

Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych

  • Zakres odpowiedzialności dewelopera za sprzedaną
    nieruchomość
  • Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
  • Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym

Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi

  • Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
  • Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
  • Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – materiał do zabezpieczenia przez inżyniera
  • Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
  • Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
  • Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
  • Odstąpienie od umowy – rozwiązanie ostateczne
  • Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
  • Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych

Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności

  • Normalne zużycie rzeczy
  • Nieprawidłowe użytkowanie obiektu
  • Odpowiedzialność za zmiany dokonane po protokole odbioru
  • Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
  • Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich

Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

  • Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
  • Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umów z
    konsumentami
  • Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
  • Wada ukryta – podejście orzecznicze
  • Naprawa wad w ramach Odpowiedzialność na zasadach
    ogólnych

Ustawa deweloperska a odbiór lokalu

  • Zakres protokołu odbioru – wady oraz wady istotne – podejście orzecznicze
  • Uprawnienia Rzeczoznawcy Budowlanego powołanego przez konsumenta i scenariusze rozwiązań

Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych

  • Zakres odpowiedzialności dewelopera za sprzedaną
    nieruchomość
  • Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
  • Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym

Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi

  • Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
  • Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
  • Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – materiał do zabezpieczenia przez inżyniera
  • Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
  • Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
  • Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
  • Odstąpienie od umowy – rozwiązanie ostateczne
  • Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
  • Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych

Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności

  • Normalne zużycie rzeczy
  • Nieprawidłowe użytkowanie obiektu
  • Odpowiedzialność za zmiany dokonane po protokole odbioru
  • Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
  • Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich

Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

  • Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
  • Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umów z
    konsumentami
  • Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
  • Wada ukryta – podejście orzecznicze
  • Naprawa wad w ramach Odpowiedzialność na zasadach
    ogólnych

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - nieruchomości, budownictwo

Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego przedstawione zostaną zagadnienia związane z nowelizacją Prawa budowlanego z 2020 roku, w szczególności zmiany zawarte w ustawie o zmianie niektórych ustaw wspierających rozwój mieszkalnictwa z grudnia 2020r. dotyczące kwestii cyfryzacji procesu inwestycyjno- budowlanego.

2024-10-25
25 października 2024
2024-10-25
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Zmiany w planowaniu przestrzennym, Zmiany w ustawie o ochronie gruntów rolnych i leśnych, Zmiany w Ustawie o gospodarce nieruchomościami, Reforma użytkowania wieczystego, Zmiany i cyfryzacja procesu budowlanego.

2024-10-31
31 października 2024
2024-10-31
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Ustawa deweloperska a odbiór lokalu. Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych. Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi. Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności. Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne.
2024-11-14
14 listopada 2024
2024-11-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.