IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.
W programie m.in.:
- Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
- Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
- Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
- Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
- Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.
W programie m.in.:
- Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
- Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
- Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
- Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
- Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.
W programie m.in.:
- Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
- Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
- Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
- Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
- Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
PROGRAM SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
- Zakres protokołu odbioru – wady oraz wady istotne – podejście orzecznicze
- Uprawnienia Rzeczoznawcy Budowlanego powołanego przez konsumenta i scenariusze rozwiązań
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
- Zakres odpowiedzialności dewelopera za sprzedaną
nieruchomość - Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
- Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
- Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
- Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
- Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – materiał do zabezpieczenia przez inżyniera
- Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
- Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
- Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
- Odstąpienie od umowy – rozwiązanie ostateczne
- Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
- Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
- Normalne zużycie rzeczy
- Nieprawidłowe użytkowanie obiektu
- Odpowiedzialność za zmiany dokonane po protokole odbioru
- Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
- Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
- Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
- Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umów z
konsumentami - Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
- Wada ukryta – podejście orzecznicze
- Naprawa wad w ramach Odpowiedzialność na zasadach
ogólnych
Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
- Zakres protokołu odbioru – wady oraz wady istotne – podejście orzecznicze
- Uprawnienia Rzeczoznawcy Budowlanego powołanego przez konsumenta i scenariusze rozwiązań
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
- Zakres odpowiedzialności dewelopera za sprzedaną
nieruchomość - Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
- Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
- Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
- Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
- Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – materiał do zabezpieczenia przez inżyniera
- Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
- Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
- Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
- Odstąpienie od umowy – rozwiązanie ostateczne
- Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
- Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
- Normalne zużycie rzeczy
- Nieprawidłowe użytkowanie obiektu
- Odpowiedzialność za zmiany dokonane po protokole odbioru
- Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
- Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
- Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
- Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umów z
konsumentami - Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
- Wada ukryta – podejście orzecznicze
- Naprawa wad w ramach Odpowiedzialność na zasadach
ogólnych
Ustawa deweloperska a odbiór lokalu
- Zakres protokołu odbioru – wady oraz wady istotne – podejście orzecznicze
- Uprawnienia Rzeczoznawcy Budowlanego powołanego przez konsumenta i scenariusze rozwiązań
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
- Zakres odpowiedzialności dewelopera za sprzedaną
nieruchomość - Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
- Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Zakres uprawnień konsumenta w ramach rękojmi
- Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
- Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
- Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – materiał do zabezpieczenia przez inżyniera
- Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
- Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
- Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
- Odstąpienie od umowy – rozwiązanie ostateczne
- Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
- Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
- Normalne zużycie rzeczy
- Nieprawidłowe użytkowanie obiektu
- Odpowiedzialność za zmiany dokonane po protokole odbioru
- Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
- Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
- Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
- Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umów z
konsumentami - Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
- Wada ukryta – podejście orzecznicze
- Naprawa wad w ramach Odpowiedzialność na zasadach
ogólnych