Transport morski, Konosament

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja onlineotwartezamkniete
Celem szkolenia jest dostarczyć oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów
Szkolenie pozwala wyjaśnić specyficzne pojęcia występujące wyłącznie w transporcie morskim (między innymi: rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy temat obiegu dokumentów oraz rolę konosamentu (Bill of lading). Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów, konosament.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
06.05.2024
10:00 - 16:00
Szkolenie online
750 zł netto/os.

TERMIN POTWIERDZONY

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Cel szkolenia:

Dostarczyć wiedzy oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy. Wyjaśnimy wiele specyficznych pojęć występujących wyłącznie w transporcie morskim (min. rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy transport morski towarów, obieg dokumentów a przede wszystkim rolę konosamentu (Bill of lading).

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • handlowców
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem morskim

Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów!

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzy oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy. Wyjaśnimy wiele specyficznych pojęć występujących wyłącznie w transporcie morskim (min. rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy transport morski towarów, obieg dokumentów a przede wszystkim rolę konosamentu (Bill of lading).

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • handlowców
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem morskim

Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów!

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzy oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy. Wyjaśnimy wiele specyficznych pojęć występujących wyłącznie w transporcie morskim (min. rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy transport morski towarów, obieg dokumentów a przede wszystkim rolę konosamentu (Bill of lading).

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • handlowców
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem morskim

Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Podstawowe pojęcia w transporcie morskim

  • Jakie przepisy regulują przewóz ładunku drogą morską
  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych
  • żegluga liniowa – umowa bukingowa, linie żeglugowe.
  • przewozy kontenerowe „drzwi-drzwi” (przewozy drobnicowe – LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • problem „rolowania” kontenerów.

2. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, inne
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne

3. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment)
  • Express bill, Sea waybill – czy zastępuje konosament?
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu – zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia, telex release, czy rzeczywiście do zwolnienia ładunku w porcie potrzeba wszystkich oryginałów? Postawy prawne.

4. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.

5. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach

1. Podstawowe pojęcia w transporcie morskim

  • Jakie przepisy regulują przewóz ładunku drogą morską
  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych
  • żegluga liniowa – umowa bukingowa, linie żeglugowe.
  • przewozy kontenerowe „drzwi-drzwi” (przewozy drobnicowe – LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • problem „rolowania” kontenerów.

2. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, inne
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne

3. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment)
  • Express bill, Sea waybill – czy zastępuje konosament?
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu – zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia, telex release, czy rzeczywiście do zwolnienia ładunku w porcie potrzeba wszystkich oryginałów? Postawy prawne.

4. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.

5. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach

1. Podstawowe pojęcia w transporcie morskim

  • Jakie przepisy regulują przewóz ładunku drogą morską
  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych
  • żegluga liniowa – umowa bukingowa, linie żeglugowe.
  • przewozy kontenerowe „drzwi-drzwi” (przewozy drobnicowe – LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • problem „rolowania” kontenerów.

2. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, inne
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne

3. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment)
  • Express bill, Sea waybill – czy zastępuje konosament?
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu – zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia, telex release, czy rzeczywiście do zwolnienia ładunku w porcie potrzeba wszystkich oryginałów? Postawy prawne.

4. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.

5. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Transport morski
  • Konosament morski
  • Transport morski logistyka
  • Transport wodny rodzaje
  • Logistyka morska

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483tel.: 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483tel.: 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert


Project Manager
tel.: 505 273 483tel.: 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
j.baryla@projektgamma.pl
Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

Zapraszamy na szkolenie które ma na celu zapoznanie uczestników ze specyfiką transportu i spedycji morskiej omówienie charakterystycznych dla transportu morskiego.

2024-04-23
23 kwietnia 2024
2024-04-23
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Rozporządzenie European Union Deforestation Regulation (EUDR) zakazuje wprowadzania na rynek Unii Europejskiej lub eksportowania produktów, które nie spełniają wymogów zrównoważonego rozwoju. Regulacje obejmują siedem grup towarów, m.in. drewno, olej palmowy, soja, kauczuk, bydło, kakao, kawa oraz produkty wytworzone lub zawierające w składzie powyższe wyroby, uzyskane poprzez np. karmienie zwierząt tymi towarami (zastosowanie w paszach).

2024-05-22
22 maja 2024
2024-05-22
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Na szkolenie serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zawodowo zajmujące się obrotem międzynarodowym, osoby odpowiedzialne za rozliczenia importu towarów w firmie oraz za rozliczenia podatkowe.

2024-06-05
05 czerwca 2024
2024-06-05
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.