Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych jest przejawem działalności socjalnej pracodawcy na rzecz pracowników i ich rodzin. Można finansować z niego wiele aktywności, które mogą wpłynąć na motywację pracowników. Stosowanie przepisów o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych może wywoływać wiele wątpliwości.
Szkolenie ZFŚS przeznaczone jest dla osób, które chcą zapoznać się lub odświeżyć wiedzę dotyczącą stosowania przepisów o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych..
Szkolenie ma charakter interaktywny, jest możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio oraz na chacie.
Szkolenie odbywa się na platformie Clickmeeting. Nie ma potrzeby niczego dodatkowo instalować. Wystarczy aktualna przeglądarka Chrome lub Edge.
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych jest przejawem działalności socjalnej pracodawcy na rzecz pracowników i ich rodzin. Można finansować z niego wiele aktywności, które mogą wpłynąć na motywację pracowników. Stosowanie przepisów o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych może wywoływać wiele wątpliwości.
Szkolenie ZFŚS przeznaczone jest dla osób, które chcą zapoznać się lub odświeżyć wiedzę dotyczącą stosowania przepisów o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych..
Szkolenie ma charakter interaktywny, jest możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio oraz na chacie.
Podstawy prawne funkcjonowania zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Gdzie szukać podstaw prawnych i interpretacyjnych
Przedmiot działalności socjalnej (najchętniej na podstawie regulaminu
zfśs)
Charakterystyka pojęć stosowanych w działalności socjalnej i jak je interpretować?
Mechanizm ustalania wysokości corocznego odpisu podstawowego, w tym zwiększenia odpisu na osoby, wobec których orzeczono znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności, wysokość odpisu uznaniowego na emerytów i rencistów.
Osoby uprawnione do korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Preliminarz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, czyli planowanie i
wykonanie działalności socjalnej w danym roku budżetowym
Współpraca z organizacjami związków zawodowych, przedstawicielem załogi oraz
komisją socjalną – nawiązanie poprawnych relacji, negocjacje, poszukiwanie
korzystnych rozwiązań, osiąganie porozumienia, uprawnienia organizacji związkowej lub przedstawiciela załogi.
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych a ochrona danych osobowych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w przepisach podatkowych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych a ustawa o zamówieniach publicznych
Egzekucja z przyznanych świadczeń i usług
Podstawy prawne funkcjonowania zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Gdzie szukać podstaw prawnych i interpretacyjnych
Przedmiot działalności socjalnej (najchętniej na podstawie regulaminu
zfśs)
Charakterystyka pojęć stosowanych w działalności socjalnej i jak je interpretować?
Mechanizm ustalania wysokości corocznego odpisu podstawowego, w tym zwiększenia odpisu na osoby, wobec których orzeczono znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności, wysokość odpisu uznaniowego na emerytów i rencistów.
Osoby uprawnione do korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Preliminarz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, czyli planowanie i
wykonanie działalności socjalnej w danym roku budżetowym
Współpraca z organizacjami związków zawodowych, przedstawicielem załogi oraz
komisją socjalną – nawiązanie poprawnych relacji, negocjacje, poszukiwanie
korzystnych rozwiązań, osiąganie porozumienia, uprawnienia organizacji związkowej lub przedstawiciela załogi.
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych a ochrona danych osobowych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w przepisach podatkowych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych a ustawa o zamówieniach publicznych
Egzekucja z przyznanych świadczeń i usług
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Zapraszamy na szkolenie, które stanowi podsumowanie ostatnich zmian z uwzględnieniem nowych rozporządzeń i stanowisk urzędowych w tym zakresie. Dodatkowo podczas szkolenia zostaną poruszone kwestie z planowanym wdrożeniem dyrektywy o sygnalistach.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy w zakresie nowych instrumentów, jakie pracodawcy mogą wykorzystać w celu optymalizacji kosztów zatrudnienia. Instrumenty te dotyczą tak redukcji zatrudnienia (zwolnień), jak też obniżenia wysokości wynagrodzeń pracowników.
Opowiemy o tym jak wygląda rola IOD w ocenie organów nadzoru, na czym polega konflikt interesów, jak powinny funkcjonować polityki i procedury, a także jak wspierać organizację w ewidencjonowaniu incydentów, ocenie oraz zgłaszaniu naruszeń.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.