Inne strony: GAMMA DISCOVER
Szkolenie uzupełniane jest zadaniami, studiami przypadków, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.

ŁAŃCUCH DOSTAW

BUDOWANIE, ZARZĄDZANIE, POMIAR – PRAKTYKA FIRM POLSKICH I ZAGRANICZNYCH

Łańcuch dostaw integruje wiele procesów firmowych - od pozyskania surowców po dostarczenie finalnego produktu, reguluje przepływ informacji. Szkolenie zarządzanie łańcuchem proponuje uczestnikom sprawdzone modele łańcuchów dostaw, dostarcza praktyczne rekomendacje - do zastosowania przez uczestników w swojej pracy.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać
następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:

  • mechanizmy funkcjonowania łańcuchów dostaw,
  • wagę struktur organizacyjnych firm i łańcuchów dostaw dla skutecznego i sprawnego realizowania zadań biznesowych,
  • istotę integracji procesów biznesowych w firmach i pomiędzy firmami,
  • wagę relacji biznesowych wewnątrz firmy i pomiędzy firmami,
  • wpływ dostępu do pełnej, bieżącej informacji rynkowej na funkcjonowanie firm i łańcuchów dostaw,
  • przepływy produktów przez poszczególne ogniwa łańcucha dostaw i konsekwencje kosztowe zatrzymania przepływów,
  • podstawowe strategie konkurencyjne łańcuchów dostaw,
  • modele łańcuchów dostaw do wykorzystania w praktycznym działaniu,
  • mierniki funkcjonowania łańcuchów dostaw


Szkolenie uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.

Na warsztaty zapraszamy:
wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.

Program szkolenia:

 

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA


07-08 grudnia 2017

09.00 - 16.00

Plan szkolenia:

  1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw
    • siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
    • podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
    • łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
    • co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
    • zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw

  2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw
    • uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
    • konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
    • projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
    • nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
    • nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw

  3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu
    • czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
    • łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
    • lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
    • SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
    • model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum

  4. Zarządzanie łańcuchem dostaw
    • dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
    • integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
    • tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
    • czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
    • usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing

  5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw
    • funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
    • elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
    • partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
    • przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
    • cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw

  6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw
    • cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
    • wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
    • macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
    • macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
    • analiza ABC (80/20 lub Pareto)

  7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw
    • strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
    • strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
    • strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
    • Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
    • QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw

  8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw
    • cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
    • mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
    • trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
    • system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
    • podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

Opinie o szkoleniach

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.lesniewska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres szkoleniaeksperckie@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

ŁAŃCUCH DOSTAW BUDOWANIE, ZARZĄDZANIE, POMIAR – PRAKTYKA FIRM POLSKICH I ZAGRANICZNYCH

Termin szkolenia: 7 grudzień 2017 r. do 8 grudzień 2017 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł do 15 listopada 2017 1600 zł po 15 listopada 2017
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

zobacz najbliższe szkolenia.
Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym
2018-09-10
10 wrzesień 2018
2018-09-10
Warszawa
Warszawa
Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym. Spotkanie poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie dochodzenia roszczeń i reklamacji z tytułu transportu i spedycji. Zapraszamy na szkolenie Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań za utratę ładunku.
OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PRZEWOZU W TRANSPORCIE I MAGAZYNIE
2018-09-18
18 wrzesień 2018
2018-09-18
Warszawa
Warszawa
Zagadnienia związane z towarami niebezpiecznymi, obowiązkami uczestników przewozu, a także sposobów korzystania z możliwości zwolnień i wyłączeń od przepisów ADR .Zapraszamy na szkolenie Przepisy umowy ADR 2017r.obowiązki uczestników przewozu w transporcie i magazynie.
2018-10- 2
2 październik 2018
2018-10- 2
Warszawa
Warszawa
Szkolenie daje możliwość uzyskania wiedzy z zakresu obrotu towarowego z zagranicą oraz obrotu w UE. Oferuje bogaty i dostosowany do potrzeb uczestników program, umożliwiając im dyskusję merytoryczną i szersze skupienie się na tych kwestiach i zagadnieniach, które są dla nich szczególnie istotne oraz analizie przypadków.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.