ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ W PRZEMYŚLE KOSMETYCZNYM – NIE TYLKO ESG

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Europejski Zielony Ład (Green Deal). Wstęp do PPWR. ESG w dużej i małej firmie. Opakowania pod lupą – od obowiązków krajowych po unijne.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
16.03.2026
9.00-15.00
Szkolenie online
950 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Celem szkolenia jest wprowadzenie w zasady odpowiedzialnej i nowoczesnej produkcji oraz sprzedaży kosmetyków. Uczestnicy poznają aktualne trendy i regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju, dowiedzą się, jak minimalizować wpływ działalności na środowisko, a także jak budować wartość marki w oparciu o transparentność i etyczne praktyki.

Techniki i metody:
wykład, analiza przykładów, dyskusja, rozwiązywanie problemów

Szkolenie kierowane jest do pracowników firm kosmetycznych, w szczególności:

  • Pracownicy firm kosmetycznych – działy: produkcji, jakości, marketingu, R&D, zakupów i logistyki.
  • Managerowie i właściciele marek kosmetycznych chcący wdrażać strategie ESG i zrównoważonego rozwoju.
  • Specjaliści ds. surowców i opakowań, którzy odpowiadają za dobór materiałów i dostawców.
  • Przedstawiciele działów sprzedaży i PR, którzy komunikują wartości marki i odpowiadają na oczekiwania świadomych konsumentów.
  • Osoby planujące karierę w branży kosmetycznej, które chcą poznać aktualne trendy i standardy proekologiczne.

Celem szkolenia jest wprowadzenie w zasady odpowiedzialnej i nowoczesnej produkcji oraz sprzedaży kosmetyków. Uczestnicy poznają aktualne trendy i regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju, dowiedzą się, jak minimalizować wpływ działalności na środowisko, a także jak budować wartość marki w oparciu o transparentność i etyczne praktyki.

Techniki i metody:
wykład, analiza przykładów, dyskusja, rozwiązywanie problemów

Szkolenie kierowane jest do pracowników firm kosmetycznych, w szczególności:

  • Pracownicy firm kosmetycznych – działy: produkcji, jakości, marketingu, R&D, zakupów i logistyki.
  • Managerowie i właściciele marek kosmetycznych chcący wdrażać strategie ESG i zrównoważonego rozwoju.
  • Specjaliści ds. surowców i opakowań, którzy odpowiadają za dobór materiałów i dostawców.
  • Przedstawiciele działów sprzedaży i PR, którzy komunikują wartości marki i odpowiadają na oczekiwania świadomych konsumentów.
  • Osoby planujące karierę w branży kosmetycznej, które chcą poznać aktualne trendy i standardy proekologiczne.

Celem szkolenia jest wprowadzenie w zasady odpowiedzialnej i nowoczesnej produkcji oraz sprzedaży kosmetyków. Uczestnicy poznają aktualne trendy i regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju, dowiedzą się, jak minimalizować wpływ działalności na środowisko, a także jak budować wartość marki w oparciu o transparentność i etyczne praktyki.

Techniki i metody:
wykład, analiza przykładów, dyskusja, rozwiązywanie problemów

Szkolenie kierowane jest do pracowników firm kosmetycznych, w szczególności:

  • Pracownicy firm kosmetycznych – działy: produkcji, jakości, marketingu, R&D, zakupów i logistyki.
  • Managerowie i właściciele marek kosmetycznych chcący wdrażać strategie ESG i zrównoważonego rozwoju.
  • Specjaliści ds. surowców i opakowań, którzy odpowiadają za dobór materiałów i dostawców.
  • Przedstawiciele działów sprzedaży i PR, którzy komunikują wartości marki i odpowiadają na oczekiwania świadomych konsumentów.
  • Osoby planujące karierę w branży kosmetycznej, które chcą poznać aktualne trendy i standardy proekologiczne.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Europejski Zielony Ład (Green Deal)

2. Co z tego wynika dla branży kosmetycznej?

3. Gospodarka o obiegu zamkniętym

4. Strategia „od pola do stołu”

5. Strategia w zakresie chemikaliów na rzecz zrównoważonego rozwoju

6. Walka z greenwashingiem

7. Opakowania pod lupą – od obowiązków krajowych po unijne

8. BDO

9. Rozliczalność opakowań i opłata produktowa

10. Wstęp do PPWR

11. Mierzalne wskaźniki

12. Ślad węglowy – jak się go liczy w firmie kosmetycznej

13. ESG w dużej i małej firmie

  • E – Environmental (środowisko)
  • S – Social (społeczna odpowiedzialność)
  • G – Governance (ład korporacyjny)

14. Podsumowanie – jak to się wszystko łączy w przedsiębiorstwie kosmetycznym

1. Europejski Zielony Ład (Green Deal)

2. Co z tego wynika dla branży kosmetycznej?

3. Gospodarka o obiegu zamkniętym

4. Strategia „od pola do stołu”

5. Strategia w zakresie chemikaliów na rzecz zrównoważonego rozwoju

6. Walka z greenwashingiem

7. Opakowania pod lupą – od obowiązków krajowych po unijne

8. BDO

9. Rozliczalność opakowań i opłata produktowa

10. Wstęp do PPWR

11. Mierzalne wskaźniki

12. Ślad węglowy – jak się go liczy w firmie kosmetycznej

13. ESG w dużej i małej firmie

  • E – Environmental (środowisko)
  • S – Social (społeczna odpowiedzialność)
  • G – Governance (ład korporacyjny)

14. Podsumowanie – jak to się wszystko łączy w przedsiębiorstwie kosmetycznym

1. Europejski Zielony Ład (Green Deal)

2. Co z tego wynika dla branży kosmetycznej?

3. Gospodarka o obiegu zamkniętym

4. Strategia „od pola do stołu”

5. Strategia w zakresie chemikaliów na rzecz zrównoważonego rozwoju

6. Walka z greenwashingiem

7. Opakowania pod lupą – od obowiązków krajowych po unijne

8. BDO

9. Rozliczalność opakowań i opłata produktowa

10. Wstęp do PPWR

11. Mierzalne wskaźniki

12. Ślad węglowy – jak się go liczy w firmie kosmetycznej

13. ESG w dużej i małej firmie

  • E – Environmental (środowisko)
  • S – Social (społeczna odpowiedzialność)
  • G – Governance (ład korporacyjny)

14. Podsumowanie – jak to się wszystko łączy w przedsiębiorstwie kosmetycznym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • zrównoważony rozwój kosmetyki
  • ESG w branży kosmetycznej
  • ekoprodukcja kosmetyków
  • opakowania kosmetyczne regulacje UE

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Wymagania GMP dla wytwórców substancji czynnych. Produkcja i kontrola procesu. Atypowe substancje czynne. Zarządzanie jakością – wymagania ogólne.
2026-01-30
30 stycznia 2026
Szkolenie online Szkolenie online
Procesy chromatografowania. Techniki przygotowania próbek. Optymalizacja warunków chromatograficznych. Analiza jakościowa i ilościowa w GC.
2026-02-13
13 lutego 2026
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Cechy i rola audytorów w organizacji. Działania audytowe. Planowanie auditu. Zakończenie auditu.
2026-03-03
03 marca 2026
Szkolenie online Szkolenie online
Voucher rozwojowy 2025