Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Pandemia dla trenerów okazała się ogromnym Game Change’rem. Na początku wydawało się, że większość zmian których będziemy doświadczali będzie miało charakter negatywny.
Dziś już wiadomo, że nagła transformacja cyfrowa całego społeczeństwa daje ogromne możliwości wszystkim tym, którzy zajmują się rozwojem w organizacjach. Webinary, microlearning, warsztaty online, wirtualne spotkania peer-mentoringowe – to wszystko narzędzia, które już wcześniej były dostępne, ale dziś są bardziej zrozumiałe, pożądane i oczekiwane przez pracowników.
Warto nabywać i rozwijać cyfrowe kompetencje trenerskie ponieważ niezależnie od rozwoju pandemii wspominane formaty zostaną z nami już na zawsze.
Można skutecznie przeformatować szkolenie stacjonarne na szkolenia online, dopiero wtedy, gdy:
Kluczem będzie podejście do projektowania szkolenia w oparciu, nie o procesy grupowe (które pierwsze odpadają w online), a o nowo zdefiniowane cele szkolenia z poziomu kompetencji.
Oto kompletny set szkoleniowy dedykowany trenerom, którzy do tej pory:
Pandemia dla trenerów okazała się ogromnym Game Change’rem. Na początku wydawało się, że większość zmian których będziemy doświadczali będzie miało charakter negatywny.
Dziś już wiadomo, że nagła transformacja cyfrowa całego społeczeństwa daje ogromne możliwości wszystkim tym, którzy zajmują się rozwojem w organizacjach. Webinary, microlearning, warsztaty online, wirtualne spotkania peer-mentoringowe – to wszystko narzędzia, które już wcześniej były dostępne, ale dziś są bardziej zrozumiałe, pożądane i oczekiwane przez pracowników.
Warto nabywać i rozwijać cyfrowe kompetencje trenerskie ponieważ niezależnie od rozwoju pandemii wspominane formaty zostaną z nami już na zawsze.
Można skutecznie przeformatować szkolenie stacjonarne na szkolenia online, dopiero wtedy, gdy:
Kluczem będzie podejście do projektowania szkolenia w oparciu, nie o procesy grupowe (które pierwsze odpadają w online), a o nowo zdefiniowane cele szkolenia z poziomu kompetencji.
Oto kompletny set szkoleniowy dedykowany trenerom, którzy do tej pory:
I etap szkolenia (do 90 minut)
1. Omówienie dostępnych platform Webinarowych
2. Warstwa techniczna webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania.
4. Follow up
II etap szkolenia (do 90 minut)
1. Wykorzystywanie poszczególnych funkcjonalności platform w praktyce
2. Wskazówki trenerskie do prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
III etap szkolenia (do 90 minut)
1. Projektowanie webinaru meotdą kompetencyjną
2. Trudne sytuacje podczas prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
Po tej części uczestnicy będą mieligotowy do wdrożenia u siebie model kompetencyjny krok po kroku i jak przeprojektowywać szkolenia offline do online.
Co potrzebujesz przy wdrażaniu?
I etap szkolenia (do 90 minut)
1. Omówienie dostępnych platform Webinarowych
2. Warstwa techniczna webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania.
4. Follow up
II etap szkolenia (do 90 minut)
1. Wykorzystywanie poszczególnych funkcjonalności platform w praktyce
2. Wskazówki trenerskie do prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
III etap szkolenia (do 90 minut)
1. Projektowanie webinaru meotdą kompetencyjną
2. Trudne sytuacje podczas prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
Po tej części uczestnicy będą mieligotowy do wdrożenia u siebie model kompetencyjny krok po kroku i jak przeprojektowywać szkolenia offline do online.
Co potrzebujesz przy wdrażaniu?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Praktyk i przedsiębiorca. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Przez lata związany był z branżą farmaceutyczną, dla której opracował autorskie systemy efektywnej sprzedaży. Zdobywał również doświadczenie jako twórca zespołów sprzedażowych w firmach ubezpieczeniowych i w bankach. Na przestrzeni ośmiu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. W pracy ceniony za profesjonalizm i doświadczenie biznesowe.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.