Zarządzanie pokoleniami

Zarządzanie pokoleniami

Szkolenie online – Multigeneracje w świecie online

Szkolenia HR

Różnorodność płynąca ze zmian pokoleniowych może być przekleństwem bądź błogosławieństwem

Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów - komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.

Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.

Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.

Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową było wyzwaniem przed pandemią. Teraz stopień trudności jeszcze rośnie. Wartości, motywatory, preferencje komunikacyjne, sposoby współpracy – na wszystko to należy wziąć poprawkę związaną z trybem zdalnym, bądź mieszanym.

Multigeneracyjnosć w organizacjach stała się faktem. Dziś przedstawiciele przynajmniej 3 pokoleń pracują w organizacjach. Ygreki zajmują już stanowiska menedżerskie, Ztki stanowiska specjalistów. W ramach zjawiska „Silver tsunami” baby boomer’si również co raz częściej zaczynają na swoją przygodę zawodową w nowych firmach.

Dziś wiele organizacjach pracuje wyłącznie w trybie zdalnym, inne zaczynają pracować w trybie mieszanym. Wygląda, że ten trend utrzyma się, aż do opracowania szczepionki, bądź lekarstwa na Koronawirusa.

Warto więc uwzględnić różne profile pokoleniowe w zarządzaniu zespołem oraz współpracy z przedstawicielami poszczególnych generacji.

Przydatne w zarządzaniu multigeneracyjnym kompetencje to:

  • Umiejętność dostosowywania stylu zarządzania do poszczególnych pokoleń
  • Wykorzystywanie nowych technologii
  • zarządzanie wieloma zadaniami równocześnie (multitasking)
  • umiejętność właściwego motywowania poszczególnych pokoleń
  • elastyczność – cokolwiek to oznacza.

Kończy się czas, kiedy to w skład zespołu wchodzili przede wszystkim stabilni i przewidywalni przedstawiciele pokolenia X, „z domieszką” reprezentantów „baby boomers”, a tak zwane Ygreki pojawiały się w charakterze stażystów - komet przelatujących przez poszczególne działy. Skończył się czas, kiedy szef w charakterze „marchewki” stosował wobec wszystkich pracowników premię, a w czasach kryzysu musiał wystarczyć „uścisk ręki”.

Nastał czas, kiedy Ygreki zaczynają stanowić trzony zespołów i zdominowały w nich pozostałe grupy wiekowe, a w natarciu czekają już poprzedzone „złą sławą” Zetki. I choćbyśmy twierdzili, że wszystkie znane metody i techniki zarządzania zespołem oraz motywowania są uniwersalne – czas skonfrontować się z trudną prawdą.

Nic już nie będzie takie jak przedtem. Zmieniające się zespoły wymagają diametralnej zmiany podejścia do zarządzania zespołami, zmiany sposobu myślenia i wręcz zmiany mentalności, a na pewno zastosowania zupełnie innych technik zarządzania. Bowiem oba te pokolenia są tak bardzo różne od pozostałych, że brakiem wyobraźni byłoby trwanie w znanym paradygmacie i udawanie, że możemy działać według sprawdzonych metod.

Niezbędne od tej chwili jest zróżnicowane podejście. Bez tego menedżerowie nie będą w stanie rekrutować ani zatrzymać przy sobie najlepszych pracowników. A co robić, jak to robić i dlaczego? Między innymi właśnie o tym będziemy mówili na warsztacie dotyczącym zarządzania pokoleniami.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń

  • ­Baby boomers, X, Y i Z - etykietowanie vs. przydatny skrót myślowy
  • ­Tworzenie Persony (technika zaczerpnięta z metodologii design thinking)
  • ­Jakie jest każde z pokoleń pod kątem:
    • Wartości
    • Stylu komunikacji
    • Motywacji
    • Potrzeb i oczekiwań
    • Komunikacji
  • ­Mythbusters

2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych

  • ­Gra symulacyjna dotycząca konfliktu wartości
  • ­Rywalizacja czy Współpraca

3. Plusy zespołu wielopokoleniowego

  • ­Mocne strony poszczególnych pokoleń
  • ­Podział zadań i kompetencji
  • ­Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników
  • ­Zapobieganie konfliktom
  • ­Bazy wiedzy czyli uczmy się od siebie


4. Komunikacja

  • ­Czy istnieje przekaz uniwersalny?
  • ­Jak słyszeć wartości, potrzeby, oczekiwania przedstawicieli pokoleń
  • ­Jak uniknąć barier międzypokoleniowych
  • ­Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń?


5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)

  • ­Rozmowa mobilizująca
  • ­Informacja zwrotna (feedback vs. feedforward)
  • ­Podnoszenie standardów pracy
  • ­Zlecanie, delegownaie, rozszerzanie odpowiedzialności
  • ­Budowanie fundamentu zaufania
  • ­Rozmowa egzekwująca
  • ­Exit inteview

6. Motywowanie i budowanie lojalności

  • ­Motywacja 3.0
  • ­Kij czy marchewka?
  • ­W jaki sposób budować lojalność ?
    • Skala przywiązania
    • Skala nastawienia emocjonalnego


7. Obszary konfliktogenne

  • ­Stosunek do pracy
  • ­Punktualność
  • ­Otwartość na feedback
  • ­Chęć uczenia się
  • ­Gotowość do dzielenia się wiedzą
  • ­Zadawanie pytań i prośba o wsparcie
  • ­Poczucie odpowiedzialności…
  • ­Inne

8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?

  • Dobierz marketing rekrutacyjny
  • ­Opowiedz mi o pracy
  • ­Zadbaj o onboarding
  • ­Wspieraj i ucz
  • ­Feedback od razu
  • ­Pokaż mi, dlaczego jestem ważny
  • ­Pokaż sens mojej pracy
  • ­Piłkarzyki? - niekoniecznie

9. Podsumowanie i zakończenie

  • ­Słowo na koniec od trenera
  • ­Podsumowanie uczestników
  • ­Ćwiczenie SSC

1. Czym charakteryzują się poszczególne pokolenia pod względem:

  • Wartości
  • Potrzeb i oczekiwań wobec pracodawcy
  • Stylu pracy

2. Mocne i słabe strony poszczególnych pokoleń w kontekście

  • Współpracy i komunikacji
  • Przyjmowania zadań
  • Rozwoju
  • Pracy projektowej

3. Motywatory, charakterystyczne dla pokoleń, z uwzględnieniem czasu pandemii:

  • Obszar life-work balance (rola rodzica, pracownika w domu, podział zadań i czasu)
  • Wellbeing (z naciskiem na emocje)
  • Poczucie więzi z zespołem i organizacja
  • Poczucie autonomii (reakcje na zdalne sposoby kontrolowania pracy)

4. Różnorodność jako przewaga

  • Mapa różnorodności zespołu
  • Mocne strony i szanse wynikające z różnorodności
  • Budowanie otwartości na różnorodność w zespole

1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń

  • ­Baby boomers, X, Y i Z - etykietowanie vs. przydatny skrót myślowy
  • ­Tworzenie Persony (technika zaczerpnięta z metodologii design thinking)
  • ­Jakie jest każde z pokoleń pod kątem:
    • Wartości
    • Stylu komunikacji
    • Motywacji
    • Potrzeb i oczekiwań
    • Komunikacji
  • ­Mythbusters

2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych

  • ­Gra symulacyjna dotycząca konfliktu wartości
  • ­Rywalizacja czy Współpraca

3. Plusy zespołu wielopokoleniowego

  • ­Mocne strony poszczególnych pokoleń
  • ­Podział zadań i kompetencji
  • ­Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników
  • ­Zapobieganie konfliktom
  • ­Bazy wiedzy czyli uczmy się od siebie


4. Komunikacja

  • ­Czy istnieje przekaz uniwersalny?
  • ­Jak słyszeć wartości, potrzeby, oczekiwania przedstawicieli pokoleń
  • ­Jak uniknąć barier międzypokoleniowych
  • ­Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń?


5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)

  • ­Rozmowa mobilizująca
  • ­Informacja zwrotna (feedback vs. feedforward)
  • ­Podnoszenie standardów pracy
  • ­Zlecanie, delegownaie, rozszerzanie odpowiedzialności
  • ­Budowanie fundamentu zaufania
  • ­Rozmowa egzekwująca
  • ­Exit inteview

6. Motywowanie i budowanie lojalności

  • ­Motywacja 3.0
  • ­Kij czy marchewka?
  • ­W jaki sposób budować lojalność ?
    • Skala przywiązania
    • Skala nastawienia emocjonalnego


7. Obszary konfliktogenne

  • ­Stosunek do pracy
  • ­Punktualność
  • ­Otwartość na feedback
  • ­Chęć uczenia się
  • ­Gotowość do dzielenia się wiedzą
  • ­Zadawanie pytań i prośba o wsparcie
  • ­Poczucie odpowiedzialności…
  • ­Inne

8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?

  • Dobierz marketing rekrutacyjny
  • ­Opowiedz mi o pracy
  • ­Zadbaj o onboarding
  • ­Wspieraj i ucz
  • ­Feedback od razu
  • ­Pokaż mi, dlaczego jestem ważny
  • ­Pokaż sens mojej pracy
  • ­Piłkarzyki? - niekoniecznie

9. Podsumowanie i zakończenie

  • ­Słowo na koniec od trenera
  • ­Podsumowanie uczestników
  • ­Ćwiczenie SSC

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Z badnia Clinton Global Initiative University wynika, że pokolenie Y i Z jest wyjątkowo sprawne w obsłudze problemów społecznych. W porównaniu z rodzicami, są bardziej kreatywni (81 do 19%), otwarci (81 do 19%), i innowacyjni (79 do 21% ).

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Lepiej wykorzystany potencjał pracowników 
  • Większe zadowolenie i satysfakcja osób zatrudnionych
  • Mniejsza rotacja czyli mniej nieprzewidzialnych zmian
  • Usprawnienie procesu rekrutacji i tym samym możliwość dotarcia do unikalnych kandydatów
  • Konkurencyjność na rynku pracy
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy) 
  • Wzmocnienie wizerunku organizacji jako miejsca elastycznego i podążającego za trendami
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Zbudowanie swojego wizerunku jako menadżera nowoczesnego i podążającego za trendami
  • Zbudowanie wizerunku szefa elastycznego i otwartego
  • Nabycie unikalnych umiejętności budowania relacji z przedstawicielami różnorodnych grup wiekowych
  • Wyższa wydajność dzięki wykorzystaniu synergii zespołu
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie lepszych rezultatów
  • Możliwość wdrożenia nowoczesnego stylu zarządzania – bycie prekursorem

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa przepływu wiedzy w zespołach mieszanych
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Zbudowanie wizerunku organizacji przyszłości
Zarządzanie pokoleniami

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Zdalny trening jak zdalnie prowadzić sesje Action Learning
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!
2020-11-24
24 listopada 2020
2020-11-24
Szkolenie online Szkolenie online
24 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – w online też jest możliwy!
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
2020-11-25
25 listopada 2020 -26 listopada 2020
2020-11-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-12- 2
2 grudnia 2020
2020-12- 2
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Retencja w czasach online – czy jest się czym martwić?
Dziś pracownik zdalny może siedząc za biurkiem w domu przejść zdalną rekrutację, onboarding i nie ruszając się z domu świadczyć te same usługi nowemu pracodawcy. Jeśli jednym z głównych tzw. pull factors jest więź pracownika z zespołem i firmą to praca zdalna skutecznie go niweluje. Warto zajmować się czasach pandemii retencją bo wdrażanie nowych pracowników w trybie zdalnym jest bardzo czasochłonne i trudne organizacyjnie.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Budowanie autorytetu HR BP
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera.
2020-12- 9
9 grudnia 2020
2020-12- 9
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych – online i stacjonarnych? Metoda Kirkpatricka i inne
Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy  argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.
2020-12-10
10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat online dla HR
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
2020-12-15
15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
Warszawa
Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Performance Management – do nauczenia online. Warsztat dla HR
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Zdalny trening jak zdalnie prowadzić sesje Action Learning
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!
2020-11-24
24 listopada 2020
2020-11-24
Szkolenie online Szkolenie online
24 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – w online też jest możliwy!
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
2020-11-25
25 listopada 2020 -26 listopada 2020
2020-11-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-12- 2
2 grudnia 2020
2020-12- 2
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Retencja w czasach online – czy jest się czym martwić?
Dziś pracownik zdalny może siedząc za biurkiem w domu przejść zdalną rekrutację, onboarding i nie ruszając się z domu świadczyć te same usługi nowemu pracodawcy. Jeśli jednym z głównych tzw. pull factors jest więź pracownika z zespołem i firmą to praca zdalna skutecznie go niweluje. Warto zajmować się czasach pandemii retencją bo wdrażanie nowych pracowników w trybie zdalnym jest bardzo czasochłonne i trudne organizacyjnie.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Budowanie autorytetu HR BP
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera.
2020-12- 9
9 grudnia 2020
2020-12- 9
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych – online i stacjonarnych? Metoda Kirkpatricka i inne
Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy  argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.
2020-12-10
10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat online dla HR
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
2020-12-15
15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
Warszawa
Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Performance Management – do nauczenia online. Warsztat dla HR
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.