Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Autorytet to moc przełożonego w nadawaniu impetu swoim decyzjom. W obecnych czasach, w których „reguły gry” zmieniają się nieustająco, a wszyscy są zmęczeni niepewnością to właśnie przełożony jest osobą, która może przeprowadzić zespół przez wyzwania – pod warunkiem, że ten mu uwierzy.
W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład.
To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Fundamentem proponowanego szkolenia dla szefów jest koncepcja Okien Johari.
Zgodnie z jej założeniami wszystkie informacje na temat menedżera (a więc jego wizerunek) możemy umieścić w 4 oknach / obszarach:
Podczas szkolenia uczestnicy uporządkują swój wizerunek korzystając z koncepcji Johari, poprzez odpowiednie ćwiczenia skonfrontują swoją wiedzę na własny temat z rzeczywistością (z obszaru ślepego do otwartego) oraz nauczą się świadomie zarządzać wizerunkiem (z obszaru otwartego do ukrytego bądź odwrotnie).
Uświadomienie sobie własnego wizerunku w poszczególnych obszarach jest pierwszym etapem procesu, jakim jest budowanie autorytetu lidera grupy. Jeszcze ważniejszy jest etap zmiany. Trener będzie udzielał informacji zwrotnych, proponował narzędzia, techniki, dawał wskazówki – wszystko po to, aby każdy z uczestników z osobna potrafił kształtować swój wizerunek świadomie uwzględniając przy tym cel jakiemu ma służyć autoprezentacja. Bazą do tego etapu będzie wcześniejszy moduł, w którym uczestnicy odpowiedzą sobie na pytanie jaki lider powinien być i w związku z tym jaki wizerunek należy kształtować.
Szkolenie budowanie autorytetu szefa będzie pracować na dwóch poziomach – poza uświadamianiem, autoanalizą uczestnicy będą głównie ćwiczyć, trenować umiejętności.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:
2 warsztaty online 4 x 45 min. każdy
W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Fundamentem proponowanego szkolenia dla szefów jest koncepcja Okien Johari. Zgodnie z jej założeniami wszystkie informacje na temat menedżera (a więc jego wizerunek) możemy umieścić w 4 oknach / obszarach:
Podczas szkolenia uczestnicy uporządkują swój wizerunek korzystając z koncepcji Johari, poprzez odpowiednie ćwiczenia skonfrontują swoją wiedzę na własny temat z rzeczywistością (z obszaru ślepego do otwartego) oraz nauczą się świadomie zarządzać wizerunkiem (z obszaru otwartego do ukrytego bądź odwrotnie).
Uświadomienie sobie własnego wizerunku w poszczególnych obszarach jest pierwszym etapem procesu, jakim jest budowanie autorytetu lidera grupy. Jeszcze ważniejszy jest etap zmiany. Trener będzie udzielał informacji zwrotnych, proponował narzędzia, techniki, dawał wskazówki – wszystko po to, aby każdy z uczestników z osobna potrafił kształtować swój wizerunek świadomie uwzględniając przy tym cel jakiemu ma służyć autoprezentacja. Bazą do tego etapu będzie wcześniejszy moduł, w którym uczestnicy odpowiedzą sobie na pytanie jaki lider powinien być i w związku z tym jaki wizerunek należy kształtować.
Szkolenie budowanie autorytetu szefa będzie pracować na dwóch poziomach – poza uświadamianiem, autoanalizą uczestnicy będą głównie ćwiczyć, trenować umiejętności.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:
W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Fundamentem proponowanego szkolenia dla szefów jest koncepcja Okien Johari. Zgodnie z jej założeniami wszystkie informacje na temat menedżera (a więc jego wizerunek) możemy umieścić w 4 oknach / obszarach:
Podczas szkolenia uczestnicy uporządkują swój wizerunek korzystając z koncepcji Johari, poprzez odpowiednie ćwiczenia skonfrontują swoją wiedzę na własny temat z rzeczywistością (z obszaru ślepego do otwartego) oraz nauczą się świadomie zarządzać wizerunkiem (z obszaru otwartego do ukrytego bądź odwrotnie).
Uświadomienie sobie własnego wizerunku w poszczególnych obszarach jest pierwszym etapem procesu, jakim jest budowanie autorytetu lidera grupy. Jeszcze ważniejszy jest etap zmiany. Trener będzie udzielał informacji zwrotnych, proponował narzędzia, techniki, dawał wskazówki – wszystko po to, aby każdy z uczestników z osobna potrafił kształtować swój wizerunek świadomie uwzględniając przy tym cel jakiemu ma służyć autoprezentacja. Bazą do tego etapu będzie wcześniejszy moduł, w którym uczestnicy odpowiedzą sobie na pytanie jaki lider powinien być i w związku z tym jaki wizerunek należy kształtować.
Szkolenie budowanie autorytetu szefa będzie pracować na dwóch poziomach – poza uświadamianiem, autoanalizą uczestnicy będą głównie ćwiczyć, trenować umiejętności.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:
1. Wprowadzenie do szkolenia
2. Porządkowanie własnego wizerunku wg modelu okien Johari
3. Stworzenie wizerunku efektywnego lidera
4. Stworzenie indywidualnego planu rozwoju (IPR)
5. Wygłaszanie expose lidera (online vs bezpośrednie)
7. Komunikowanie trudnych decyzji
8. Podsumowanie szkolenia
1. Wprowadzenie do szkolenia
2. Porządkowanie własnego wizerunku wg modelu okien Johari
3. Stworzenie wizerunku efektywnego lidera
4. Stworzenie indywidualnego planu rozwoju (IPR)
5. Wygłaszanie mów motywacyjnych
6. Wygłaszanie expose lidera
7. Komunikowanie trudnych decyzji
8. Prowadzenie zebrań
9. Stosowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
10. Podsumowanie szkolenia
1. Wprowadzenie do szkolenia
2. Porządkowanie własnego wizerunku wg modelu okien Johari
3. Stworzenie wizerunku efektywnego lidera
4. Stworzenie indywidualnego planu rozwoju (IPR)
5. Wygłaszanie mów motywacyjnych
6. Wygłaszanie expose lidera
7. Komunikowanie trudnych decyzji
8. Prowadzenie zebrań
9. Stosowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
10. Podsumowanie szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trener z prawie 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich i sprzedażowych. Tworzy programy rozwojowe i szkoleniowe i odpowiada przed klientami za ich merytoryczną realizację. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Na przestrzeni wielu lat pełnił funkcje zarządcze w organizacjach o zróżnicowanych profilach: zarządzał zespołem sprzedażowym, zespołem rozproszonym, odpowiadał za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klienta i kultury zarządzania, koordynował regionalnymi trenerami, odpowiadał za wsparcie sprzedaży detalicznej na podległym regionie. Ukończył szkołę trenerów zgodną z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Psycholog ze specjalizacją doradztwo zawodowe i organizacja na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany coach. Ekspert z zakresu kreowania wizerunku przełożonego na poziomie werbalnym i niewerbalnym. Współpracował m.in. z takimi firmami jak MAN Bus, Panasonic, czy Imperial Tobacco Polska.
Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plZwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych. Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.