Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenie employer branding - zapraszamy.
Firmy wkładają wiele wysiłku i funduszy w budowanie wizerunku marki - podkreślanie wysokiej jakości produktu i usług, doskonałego serwisu, atrakcyjności cenowej. Poprzez swoje przewagi usiłują wyróżniać się na rynku, aby pozyskiwać i utrzymywać klientów. Tymczasem, obok rynku klientów i kontrahentów, funkcjonuje potężna siła, mogąca niepostrzeżenie wzmocnić albo - o zgrozo! zrujnować ten pieczołowicie budowany wizerunek. Ta siła to pracownicy: obecni, potencjalni oraz byli, ich rodziny i znajomi oraz najbliższe środowisko ludzi wszędzie tam, gdzie firma ma swoje siedziby czy oddziały.
To bardzo ważny, wrażliwy i wnikliwy odbiorca działań firmy. Zaniedbanie go może spowodować szereg problemów, poczynając od zwiększonej fluktuacji pracowników oraz problemów z pozyskaniem nowych, po falę niechęci do firmy ze strony partnerów biznesowych czy klientów. Z kolei zadbanie o wizerunek firmy jako pracodawcy nie tylko wspiera globalny wizerunek marki, ale pozwala budować stabilne środowisko pracowników i współpracowników, przyciągać do firmy dobrych specjalistów, a w rezultacie sprzyja realizacji nawet bardzo ambitnych strategii biznesowych.
Szkolenie pozwoli zrozumieć korzyści z dbania o wizerunek firmy jako pracodawcy oraz poznać zasady budowania spójnej, silnej i pozytywnej marki na rynku pracownika.
Grupa docelowa:
menedżerowie orazpracownicy działów HR oraz marketingu lub PR, specjaliści komunikacji wewnętrznej
Metody pracy:
1. Employer Branding - jak to rozumieć:
2. Co to znaczy dobry pracodawca:
3. Budowanie strategii Employer Brandingu krok po kroku:
4. Realizacja strategii Employer Brandingu
Trener, konsultant, ekspert z zakresu wdrażania i komunikacji zmian organizacyjnych i biznesowych, budowania wizerunku marki oraz komunikacji wewnętrznej i budowania wizerunku pracodawcy. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Dyrektor Biura HR w firmie Ergo Hestia będąc odpowiedzialną za procesy rekrutacji, rozwoju, sukcesji i oceny oraz wsparcie HR dla menedżerów. Zarządzała zespołem jako Dyrektor Biura Marketingu i PR odpowiadając za zarządzanie marką oraz wsparcie sprzedaży. W firmie Alston Power zarządzała procesem rekrutacji i rozwoju dla zakładu liczącego ok 500 pracowników. Jako konsultant biznesowy i ekspert wspomagała organizacje we wdrożeniu kompleksowego pakietu procedur HR, w tym systemu zarządzania talentami, koordynowała proces HR przy połączeniu dwóch firm, realizowała kompletny projekt rebrandingu (w ramach międzynarodowego koncernu) oraz była odpowiedzialna za opracowanie komunikacji marketingowej dla inwestycji deweloperskiej.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Firma „GAMMA” w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań, jest elastyczna we współpracy i otwarta na informację zwrotną od klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300