Trzy języki doceniania

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete

Fundamenty 3 języków doceniania – Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dziś od przełożonego wymaga się pracy w dwóch rolach – menedżerskiej i liderskiej. Menedżer bierze odpowiedzialność za wynik, planuje, zdobywa i koordynuje zasoby, reprezentuje dział w relacjach z organizacją.

Lider dba o to, aby osiąganiu celów biznesowych towarzyszyło kształtowanie relacji zespołowych i indywidulanych w taki sposób, aby zespół zwiększał swoje możliwości poprzez:

  • uczenie się zespołu i poszczególnych jego członków,
  • wyższe zaangażowanie,
  • kształtowanie współodpowiedzialności,
  • wyższą jakość współpracy i mniej strat wynikających z koordynacji wysiłków,
  • środowisko bezpieczne psychologiczne, w którym pracownicy nie boją się mówić tego co myślą.

Osiąganie powyższych celów wymaga pewnej dojrzałości osobistej menedżerów oraz biegłości w kształtowaniu autentycznych relacji z pracownikami. Część menedżerów realizuje z powodzeniem intencje liderskie w sposób naturalny. Inni potrzebują struktury, która pozwoli zrozumieć sposób myślenia pracowników, ich samych oraz narzędzi, które ułatwią nowy sposób oddziaływania na zespół.

Szkolenie „3 języki doceniania” porządkuje nasze intuicje i doświadczenia związane z otrzymywaniem i udzielaniem pracownikom wspierających komunikatów. Podniesienie umiejętności w tym zakresie zwiększy kompetencje liderskie uczestników szkolenia.

Dziś od przełożonego wymaga się pracy w dwóch rolach – menedżerskiej i liderskiej. Menedżer bierze odpowiedzialność za wynik, planuje, zdobywa i koordynuje zasoby, reprezentuje dział w relacjach z organizacją.

Lider dba o to, aby osiąganiu celów biznesowych towarzyszyło kształtowanie relacji zespołowych i indywidulanych w taki sposób, aby zespół zwiększał swoje możliwości poprzez:

  • uczenie się zespołu i poszczególnych jego członków,
  • wyższe zaangażowanie,
  • kształtowanie współodpowiedzialności,
  • wyższą jakość współpracy i mniej strat wynikających z koordynacji wysiłków,
  • środowisko bezpieczne psychologiczne, w którym pracownicy nie boją się mówić tego co myślą.

Osiąganie powyższych celów wymaga pewnej dojrzałości osobistej menedżerów oraz biegłości w kształtowaniu autentycznych relacji z pracownikami. Część menedżerów realizuje z powodzeniem intencje liderskie w sposób naturalny. Inni potrzebują struktury, która pozwoli zrozumieć sposób myślenia pracowników, ich samych oraz narzędzi, które ułatwią nowy sposób oddziaływania na zespół.

Szkolenie „3 języki doceniania” porządkuje nasze intuicje i doświadczenia związane z otrzymywaniem i udzielaniem pracownikom wspierających komunikatów. Podniesienie umiejętności w tym zakresie zwiększy kompetencje liderskie uczestników szkolenia.

Dziś od przełożonego wymaga się pracy w dwóch rolach – menedżerskiej i liderskiej. Menedżer bierze odpowiedzialność za wynik, planuje, zdobywa i koordynuje zasoby, reprezentuje dział w relacjach z organizacją.

Lider dba o to, aby osiąganiu celów biznesowych towarzyszyło kształtowanie relacji zespołowych i indywidulanych w taki sposób, aby zespół zwiększał swoje możliwości poprzez:

  • uczenie się zespołu i poszczególnych jego członków,
  • wyższe zaangażowanie,
  • kształtowanie współodpowiedzialności,
  • wyższą jakość współpracy i mniej strat wynikających z koordynacji wysiłków,
  • środowisko bezpieczne psychologiczne, w którym pracownicy nie boją się mówić tego co myślą.

Osiąganie powyższych celów wymaga pewnej dojrzałości osobistej menedżerów oraz biegłości w kształtowaniu autentycznych relacji z pracownikami. Część menedżerów realizuje z powodzeniem intencje liderskie w sposób naturalny. Inni potrzebują struktury, która pozwoli zrozumieć sposób myślenia pracowników, ich samych oraz narzędzi, które ułatwią nowy sposób oddziaływania na zespół.

Szkolenie „3 języki doceniania” porządkuje nasze intuicje i doświadczenia związane z otrzymywaniem i udzielaniem pracownikom wspierających komunikatów. Podniesienie umiejętności w tym zakresie zwiększy kompetencje liderskie uczestników szkolenia.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Wprowadzenie

  • Docenianie jako element leadershipu
  • Różnica między docenianiem a uznaniem
  • Korzyści z doceniania

Moduł 2.
Języki i dialekty doceniania

  • Docenienia słowne
    • Pochwała za czyn
    • Pochwała charakteru/ cechy osobowości
    • Okoliczności – publicznie/ prywatnie/ pisemnie
    • Puste pochwały
  • Wartościowy czas
    • Autentyczna rozmowa dwustronna
    • Dzielenie się doświadczeniem
    • Rozmowa w małej grupie
  • Akt służby
    • Udzielanie pomocy w sytuacji wyzwania
    • Komunikowanie troski przez działania, nie słowa
    • Warunki do spełnienia

Moduł 3.
Mapa języków doceniania

  • Kwestionariusz języków doceniania – własna diagnoza
    • Język pierwszorzędowy
    • Język drugorzędowy
  • Mapa doceniania zespołu
    • Obserwuj jak udzielają uznania
    • Obserwacje jak przyjmują uznania
    • Zauważaj na co narzekają

Moduł 4.
Trening doceniania

  • Symulacje
    • Wybierz język i dialekt doceniania
    • Znajdź właściwe słowa, zaznaczaj intencje
    • Unikaj pułapek
  • Trudne sytuacje
    • Co jeśli nie znasz pracownika?
    • Co jeśli źle zareaguje na „nowe” w Twojej komunikacji?
    • Co jeśli nie wiesz jak zacząć?

Moduł 1.
Wprowadzenie

  • Docenianie jako element leadershipu
  • Różnica między docenianiem a uznaniem
  • Korzyści z doceniania

Moduł 2.
Języki i dialekty doceniania

  • Docenienia słowne
    • Pochwała za czyn
    • Pochwała charakteru/ cechy osobowości
    • Okoliczności – publicznie/ prywatnie/ pisemnie
    • Puste pochwały
  • Wartościowy czas
    • Autentyczna rozmowa dwustronna
    • Dzielenie się doświadczeniem
    • Rozmowa w małej grupie
  • Akt służby
    • Udzielanie pomocy w sytuacji wyzwania
    • Komunikowanie troski przez działania, nie słowa
    • Warunki do spełnienia

Moduł 3.
Mapa języków doceniania

  • Kwestionariusz języków doceniania – własna diagnoza
    • Język pierwszorzędowy
    • Język drugorzędowy
  • Mapa doceniania zespołu
    • Obserwuj jak udzielają uznania
    • Obserwacje jak przyjmują uznania
    • Zauważaj na co narzekają

Moduł 4.
Trening doceniania

  • Symulacje
    • Wybierz język i dialekt doceniania
    • Znajdź właściwe słowa, zaznaczaj intencje
    • Unikaj pułapek
  • Trudne sytuacje
    • Co jeśli nie znasz pracownika?
    • Co jeśli źle zareaguje na „nowe” w Twojej komunikacji?
    • Co jeśli nie wiesz jak zacząć?

Moduł 1.
Wprowadzenie

  • Docenianie jako element leadershipu
  • Różnica między docenianiem a uznaniem
  • Korzyści z doceniania

Moduł 2.
Języki i dialekty doceniania

  • Docenienia słowne
    • Pochwała za czyn
    • Pochwała charakteru/ cechy osobowości
    • Okoliczności – publicznie/ prywatnie/ pisemnie
    • Puste pochwały
  • Wartościowy czas
    • Autentyczna rozmowa dwustronna
    • Dzielenie się doświadczeniem
    • Rozmowa w małej grupie
  • Akt służby
    • Udzielanie pomocy w sytuacji wyzwania
    • Komunikowanie troski przez działania, nie słowa
    • Warunki do spełnienia

Moduł 3.
Mapa języków doceniania

  • Kwestionariusz języków doceniania – własna diagnoza
    • Język pierwszorzędowy
    • Język drugorzędowy
  • Mapa doceniania zespołu
    • Obserwuj jak udzielają uznania
    • Obserwacje jak przyjmują uznania
    • Zauważaj na co narzekają

Moduł 4.
Trening doceniania

  • Symulacje
    • Wybierz język i dialekt doceniania
    • Znajdź właściwe słowa, zaznaczaj intencje
    • Unikaj pułapek
  • Trudne sytuacje
    • Co jeśli nie znasz pracownika?
    • Co jeśli źle zareaguje na „nowe” w Twojej komunikacji?
    • Co jeśli nie wiesz jak zacząć?

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

2024-05-20
20 maja 2024 - 21 maja 2024
2024-05-21
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.