Interes, który nic poza pieniędzmi nie przynosi, jest złym interesem

Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Wolontariat i CSR to narzędzie employer brandingu, podnosi zaangażowanie pracowników, udrażnia komunikację pomiędzy działami - a co najważniejsze zwiększa sumę dobra na świece. Szkolenie CSR i szkolenie z wolontariatu w formacie dwudniowego warsztatu mentoringowego.

IDEA SZKOLENIA

Najlepiej uczymy się przez doświadczanie. A wolontariat jest znakomitą okazją, aby rozwijać swoje kompetencje w niestandardowy sposób, poznawać lepiej siebie w innej rzeczywistości, niż firmowa.  Wolontariusz zdobywa nowe doświadczenie i sprawdza się w nowej roli. A co zyskuje pracodawca? Zadowolonych, lepiej komunikujących się i współpracujących pracowników. Poprzez pracę społeczną dostrzegają oni wspólne wartości swoje i firmy, i przez to chętniej dbają o rozwój swój i zespołu. Stają się bardziej empatyczni, stwarzają przestrzeń do swobodnej wypowiedzi i wymiany osobistych informacji, dając sobie zrozumienie i wypracowane wspólnie etyczne normy grupowe. Doceniają bardziej siebie i swoje mocne strony. A dzięki temu widzą, ile potrafią.

Jak zorganizować wolontariat pracowniczy, aby był to wspólny projekt ludzi i firmy? Kto powinien włączyć się w jego stworzenie i realizację?

Wszystko przemawia za osadzeniem wolontariatu pracowniczego w strategii polityki personalnej. Wolontariat wspiera zadania HR w obszarze Leadership, Employer Branding, Team Building i Life-Work Balance. Dzięki programom pomocy innym, budujemy w pracownikach większe poczucie odpowiedzialności za cele biznesowe firmy. W ten sposób mamy wpływ na wyłanianie i kształtowanie przyszłych liderów. Dlatego wolontariat kompetencji powinien stać się ważnym elementem strategii HR i CSR firmy.

Co może zrobić dyrektor HR, i dlaczego pracownicy docenią zaangażowanie HR i prezesa w pomaganie innym? Dowiecie się podczas szkolenia.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do:

  • Dyrektorów ds. polityki personalnej
  • HR biznes partnerów
  • specjalistów HR ds. rozwoju pracowników

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Projekt badawczy THINKTANK FOB®, objął kilkanaście firm prowadzących zaangażowane akcje wolontariackie. Jako znaczącą korzyść firmy został wykazany wzrost zaangażowania pracowników oraz rozwijanie przez wolontariat ich kompetencji menedżerskich i przywódczych.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    Wprowadzenie

    • Co to jest CSR?
    • CCI - Myśl globalnie, działaj lokalnie
    • Definicja wolontariatu pracowniczego
    • Co jest ważne dla nas w „Ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”
    • 5 grudnia – Międzynarodowy Dzień Wolontariusza
    • Gdzie warto przynależeć? Organizacje skupiające przedstawicieli biznesu, NGO i sektora publicznego działających na rzecz Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
    • Jak połączyć siły? Jak przekonać decydentów w firmie? Miejsce programu wolontariatu pracowniczego w strategii społecznej odpowiedzialności biznesu
    • Wolontariat pracowniczy, a inne elementy strategii HR w obszarze CSR
    • Zalety usytuowania wolontariatu pracowniczego w strukturach polityki personalnej firmy
    • Korzyści wolontariatu pracowniczego dla firmy i pracowników
    • Czynniki sukcesu wolontariatu pracowniczego
    • Czynniki ryzyka programu

    Moduł 1

    Wolontariat oddolny, czy programy firmy? Jakie formy wolontariatu będą najlepsze w naszej organizacji? Co będzie najskuteczniejsze z perspektywy strategii HR (w oparciu o wybrane przykłady z różnych firm)?

    • wolontariat ogólnospołeczny/ ogólnokrajowy
    • własne programy społeczne firmy
    • wolontariat kompetencji vs wolontariat rozwijający kompetencje
    • program grantowy
    • mentoring
    • tutoring
    • e-wolontariat
    • wolontariat połączony z wyjazdem szkoleniowym
    • wolontariat indywidualny/ grupowy
    • wolontariat akcyjny
    • wolontariat rodzinny
    • wolontariat sąsiedzki
    • wolontariat w ramach wydarzeń sponsorowanych
    • Inne formy zaangażowania pracowników – matching found (aukcja, pay-roll, matching time)

    Moduł 2

    Jak zaangażować pracowników, aby HR i firma zyskała w oczach pracowników?

    Siła argumentów, czyli warunki do działania - narzędzia wsparcia wolontariatu:

    • Wsparcie merytoryczne, finansowe, organizacyjne, logistyczne firmy
    • Wsparcie koordynatora programu w firmie
    • Logotyp i pełna wizualizacja programu
    • Gadżety i inne ważne elementy promocji
    • Wykorzystanie produktów firmy
    • Regulamin wolontariatu/ kodeks etyczny wolontariusza
    • Procedury i zasady działania
    • Dokumentacja i zasady poszczególnych projektów
    • Przewodnik po wolontariacie pracowniczym
    • Platforma komunikacji w intranecie
    • Social media
    • Filmy/ zdjęcia
    • Raporty CSR
    • Szkolenia
    • Mentoring
    • Coaching  - wsparcie HR dla wyróżniających się pracowników - wolontariuszy
    • Wyrażanie uznania i promocja wolontariuszy przez HR, przełożonych i zarząd
    • Dzień wolny na wolontariat
    • Ubezpieczenie NNW i OC
    • Zwrot kosztów podróży i zakwaterowania
    • Baza ofert wolontariatu
    • Wyjazdy integracyjne z wolontariatem
    • Ambasadorzy w firmie wspierający koordynatora
    • Organizacja partnerska programu
    • Partnerstwa/koalicje/ seminaria/ konferencje

    Moduł 3

    Jak wdrożyć w firmie program wolontariatu pracowniczego:

    1. Faza budowania:
    • Analiza sytuacji wyjściowej wewnątrz firmy:
      • Strategia, wartości i misja firmy a wolontariat
      • Specyfika firmy/ strategia CSR/ kultura organizacyjna/ kapituł ludzki
      • Współpraca z działami CSR, PR i marketingiem
      • Jakie zasoby już mamy?
      • Prawnik potrzebny od zaraz
      • Preferencje i potencjał pracowników
      • Co chcemy uzyskać ? - Oczekiwania i potrzeby firmy
    • Analiza otoczenia firmy
      • Co robią inni - benchmarking
      • Diagnoza potrzeb i oczekiwań partnerów społecznych
      • Partner społeczny i partner biznesowy, czy da się to pogodzić?
      • Wybór celu pomocy, beneficjentów i partnerów
      • Jak dotrzeć i zweryfikować organizację pozarządową jako partnera programu?
      • Interesariusze firmy a wolontariat pracowniczy – wybór grup docelowych

    Wybór aktywności firmy w ramach:

    • propagowania idei wolontariatu pracowniczego wśród interesariuszy firmy
    • budowanie partnerstwa na rzecz rozwoju wolontariatu pracowniczego
    • udział w wydarzeniach i konkursach CSR/ HR
    • Określenie celów programowych i priorytetów wolontariatu pracowniczego oraz spodziewanych rezultatów
    • Budowanie struktury programu:
    • Zakres i obszar działania
    • Zasady współpracy
    • Grupy odbiorców bezpośrednich i pośrednich
    • Misja/ wizja/ wartości programu
    • Wybór form wolontariatu pracowniczego
    • Harmonogram budowania i wdrażania programu
    • Budżet programu
    • Wizualizacja programu, hasło przewodnie
    • Dokumentacja pracy wolontariuszy
    • Koordynator projektu
    • Ambasadorzy/ Sponsorzy programu w firmie
    Jak pisać i mówić dobrze o wolontariacie w firmie? - Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna:
    • Kanały/ narzędzia komunikacji
    • Plan komunikacji
    • Charakter komunikatów
    • Prawa autorskie i autoryzacja wypowiedzi
    • Obszary odpowiedzialności HR, PR i marketing
    • Media ogólnopolskie, czy lokalne
    • Social media
    • Przygotowanie mechanizmów/ narzędzi wsparcia

    Moduł 4

    Empatia, współczucie i asertywność a wolontariat pracowniczy. Z jakiego powodu empatyczne organizacje  osiągają lepszy wynik biznesowy?

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
    • Dodatkowa platforma popularyzacji misji i wartości firmy
    • Budowanie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie i wspierającej swoich pracowników w działaniach społecznych
    • Budowanie wizerunku firmy kompetentnej i prestiżowej
    • Wzmacnianie polityki personalnej
    • Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników
    • Wyłanianie i kształtowanie przyszłych liderów
    • Innowacyjna współpraca w firmie i z jej klientami
    • Wypracowanie najlepszych praktyk stanowiących wzór dla innych firm
    • Szersze relacje międzysektorowe (biznes – samorząd i administracja publiczna – NGOs)

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Uzyskanie praktycznej wiedzy na temat wolontariatu pracowniczego
    • Zdobywanie nowego doświadczenia z zakresu tworzenia i realizacji programu wolontariatu w firmie
    • Umiejętność tworzenia w firmie dodatkowego narzędzia rozwoju pracowników
    • Umiejętność innowacyjnego i kreatywnego podejścia do rozwoju pracowników w oparciu o wolontariat pracowniczy

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Wzbogacenie wiedzy i kompetencji organizacji
    • Wniesienie nowej wartości do strategii HR
    • Budowanie zaangażowanych zespołów w oparciu o wspólne wartości
    • Efektywna współpraca w oparciu o empatię
    • Budowanie efektywnych i długofalowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
    • Nieograniczone kontakty społeczne, osobiste i biznesowe.

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

    Termin szkolenia: 30 marzec 2017 r. do 31 marzec 2017 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Menedżerskie

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-02-21
    21 luty 2019 -
    2019-02-22
    22 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
    2019-02-21
    21 luty 2019 -
    2019-02-22
    22 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-02-27
    27 luty 2019 -
    2019-02-28
    28 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
    2019-03- 4
    4 marzec 2019 -
    2019-03- 5
    5 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
    2019-03-14
    14 marzec 2019 -
    2019-03-15
    15 marzec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-03-28
    28 marzec 2019 -
    2019-03-29
    29 marzec 2019
    warszawa
    warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-04- 1
    1 kwiecień 2019 -
    2019-04- 2
    2 kwiecień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie Design Thinking daje możliwość poznania metodyki projektowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Podczas warsztatu uczestnicy korzystając z DT zaprojektują rozwiązanie będący odpowiedzią na jedno z wyzwań menedżerskich, organizacyjnych, z perspektywy klienta. (retencja, zaangażowanie, zarządzanie pokoleniami etc.).
    2019-04-16
    16 kwiecień 2019 -
    2019-04-17
    17 kwiecień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Według badań przeprowadzonych przez MIT i Carnegie Mellon zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.
    2019-05- 8
    8 maj 2019 -
    2019-05- 9
    9 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-05-16
    16 maj 2019 -
    2019-05-17
    17 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.