Inne strony: GAMMA DISCOVER
Jeśli czegoś nie lubisz, zmień to. Jeśli nie możesz tego zmienić, zmień swoje nastawienie

Zarządzanie zmianą

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.

IDEA SZKOLENIA

Główny cel szkolenia zakłada wielopoziomowe przygotowanie kadry kierowniczej do wprowadzania  i animowania procesu zmiany w organizacji.

80% zmian kończy się niepowodzeniem z powodu niewłaściwego zarządzania zmianą. Dlatego coraz częściej otwarte i nowoczesne organizacje uczą się nie tylko tego, jak zarządzać zmianą, aby dawać sobie radę w nieprzewidywalnych warunkach rynkowych. Firmom, które stawiają na innowacyjność i kreatywność, które chcą wykorzystywać swój potencjał i stale udoskonalać swoje działania, potrzebne jest również efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami, pojawiającymi się w organizacji.

Jest to potrzebne po to, aby „kreatywność” czy „innowacyjność” były nie tylko modnymi hasłami, ale stanowiły realny kontekst biznesowy dla efektywnych działań w firmie, które przynoszą konkretne rezultaty w postaci praktycznych wdrożeń i budują w organizacji nową jakość – odczuwalną zarówno dla Klientów, jak i Pracowników.

W takich sytuacjach szczególnie warto jest zadbać o Pracowników, których funkcjonowanie w największej mierze skupia obszar związany z nowymi pomysłami i innowacjami w firmie, a których celem jest pozytywna zmiana: aby mieli nie tylko wiedzę na temat mechaniki zmiany, postaw ludzkich wobec zmian, narzędzia związane z wdrażaniem i komunikowaniem zmian oraz jej zarządzaniem, ale również czuli się pewnie w swojej roli agenta i innowatora i w pełni wykorzystywali jej potencjał.

Rozwiązaniem są nowoczesne, autorskie metody rozumienia i pracy ze zmianą, które pozwalają zarówno uporządkować już posiadaną wiedzę, doświadczenia i umiejętności, jak i rzucić na zagadnienia zmiany nowe światło.  

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.


SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Umiejętność postrzegania zmiany w kontekście rozwoju rynku i sytuacji w Organizacji
  • Umiejętność tworzenia macierzy interesariuszy zmiany
  • Umiejętność autodiagnozy własnego nastawienia do zmiany na poziomie emocjonalnym, poznawczym i behawioralnym
  • Umiejętność zarządzania oporem w zmianie
  • Wykorzystywanie modelu pola sił Sheina w zarządzaniu zmianą
  • Komunikowanie zmiany w duchu marketingu wewnętrznego (employer branding)
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie mechanizmów towarzyszących zmianie – na poziomie pracownika
    i zespołu
  • Dobieranie strategii zarządzania zespołem w zmianie
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami reagującymi czynnych bądź biernym oporem na zmianę

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Prowadzone przez Judge’a i Douglasa badania potwierdziły pozytywny związek pomiędzy zdolnością organizacji do zmian a wynikami firmy. Przewaga konkurencyjna może istnieć na dynamicznych rynkach ze względu na zdolność firmy do ciągłej zmiany.
Cena szkolenia:

1500 zł

formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

4

marzec 2019 do

5

marzec 2019
Miejsce szkolenia:

Warszawa

VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

   
MODUŁ. I.
INŻYNIERIA ZMIANY. ZMIANA JAKO MECHANIZM – jak zazwyczaj przebiegają zmiany i co jest warunkiem ich skuteczności?

Moduł odświeżający i uzupełniający koncepcję planowania i przebiegu zmiany wraz z warunkami ich powodzenia i zalecanymi sposobami postępowania (ze szczególnym uwzględnieniem skutecznej komunikacji, motywowania i angażowania innych do zmiany).

  • Fazy zmiany: koncepcją przebiegu zmiany wg Kurta Lewina – 3 etapy przebiegu zmian i ich charakterystyka (typowe zjawiska w każdym z etapów, przebieg krzywej efektywności, reakcje i potrzeby ludzi w zmianie, zalecane działania menedżerskie w każdym z etapów).
  • Metody skutecznej komunikacji dla osób planujących i wdrażających zmiany

MODUŁ II.
ZMIANA JAKO PROCES W ORGANIZACJI – czego w firmie doświadczamy w trakcie zmian, jak zarządzać procesem i efektywnie wykorzystać energię zmiany?

Moduł przybliżający tematykę zmiany w organizacji, uświadamiający procesy związane ze zmianą, wspierający rozwój kompetencji dotyczący planowania, wdrażania zmian i przewidywania rezultatów zmiany, nazywania i komunikowania pozytywów w zmianie oraz zapobiegania niepożądanym efektom zmiany.

  • Arkusz Analizy Przebiegu Zmian – kluczowe obszary oraz metody usprawniania przebiegu zmian.
  • Strony zmian w organizacji – określenie obszarów interesów i kierunków przepływu informacji w zmianie.
  • Zmiana i innowacja w kontekście biznesowym: model zarządzania pomysłami (idea management)
  • Pojęcie Agenta Zmiany – warunki skutecznego działania Agenta Zmiany i diagnoza własnych kompetencji w zakresie wdrażania zmian.


MODUŁ III.
ZMIANA JAKO WYJĄTKOWE LUDZKIE DOŚWIADCZENIE – co się dzieje z ludźmi w trakcie zmiany i w jaki sposób skutecznie pracować z psychologią zmiany?

Moduł omawiający psychologiczne aspekty zmian: reakcje emocjonalne i występowanie oporu, wraz z przedstawieniem sposobów na wspieranie pracowników, rodzaje oporu i sposoby radzenia sobie z oporem w zmianie.

  • Emocjonalny cykl zmiany – typowe emocje, potrzeby i reakcje ludzi w zmianie.
  • Diagnoza zespołów (pracowników) w zmianie i omówienie zalecanych sposobów postępowania z pracownikami w poszczególnych momentach cyklu zmiany.
  • Praca z oporem w zmianie – identyfikowanie źródeł oporu, 4 typy oporu i ich rozpoznawanie (autorskie narzędzie Macierzy Oporu) - zasady pracy z oporem Agenta Zmiany i jego wykorzystywanie do wspierania i podnoszenia efektywności w zmianie (identyfikacja przyczyn oporu, zapobieganie i radzenie sobie)

MODUŁ IV.
ZMIANA JAKO WARUNEK ROZWOJU – jak satysfakcjonująco pracować ze sobą i z innymi planując i wdrażając zmiany?

Jest to jednodniowy biznesowy warsztat rozwojowy, przedstawiający koncepcję zmiany z perspektywy indywidualnej, którego celem jest poszerzenie świadomości na temat rozwojowego aspektu zmiany oraz dostarczenie narzędzi do pracy z motywacją i celami w trakcie zmiany - zarówno dla poszczególnych osób (w tym sponsorów zmiany) jak i zespołów / działów funkcjonujących w organizacji.

  • Jak ludzie różnie odbierają zmianę: macierz 4 typów temperamentów – indywidualne schematy reakcji na zmianę, wynikające z wrodzonych predyspozycji wraz ze wskazówkami dla Agentów Zmiany: jak radzić sobie z różnymi typami pracowników w zmianie, ich wymaganiami względem zmiany i ich potrzebami w procesie wdrożenia (z wykorzystaniem metodologii Extended Disc®).
  • „Jak zmieniać, żeby zmienić” – obrazowa koncepcja „jeźdźca, słonia i ścieżki”: do wykorzystania w pracy z własną motywacją i motywacją innych w trakcie zmian (wg koncepcji Ch., H. Dean).
  • Zmiana jako klucz do wzrastania – rozbudowana koncepcja „Podróży Bohatera” J. Campbella jako przykład mechanizmu zmian dokonujących się w ludziach i w świecie (w strefie komfortu i poza nią).

Cena szkolenia

1500 zł

Miejsce szkolenia

Warszawa

Termin szkolenia
4 marzec 2019 do 5 marzec 2019
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników
  • Lepsze przygotowanie do wprowadzania zmian
  • Zmniejszanie oporu pracowników przed zmianą
  • Szybsze przeprowadzanie zmian
  • Efektywniejsza komunikacja w zmianach
  • Zapobieganie spadkom wyników firmy
  • Intensyfikacja rozwoju firmy dzięki kreatywnym i innowacyjnym działaniom

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Zrozumienie mechanizmu wdrażania zmian
  • Większa otwartość na zmiany 
  • Łatwiejsze przechodzenie przez proces zmiany na poziomie indywidualnym
  • Zwiększenie osobistej elastyczności i skuteczności 
  • Poznanie metod pracy z różnymi postawami wobec zmian
  • Komunikowanie trudnych decyzji 
  • Opanowanie metodyki wdrażania zmian

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • przyjęcie postawy otwartości na zmiany
  • zwiększenie konkurencyjności firmy i pracowników
  • efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami, pojawiającymi się w organizacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Przypomnij mi:
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Zarządzanie zmianą

Termin szkolenia: 4 marzec 2019 r. do 5 marzec 2019 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.