Inne strony: GAMMA DISCOVER
Jeśli miałbym osiem godzin aby ściąć drzewo, poświęciłbym sześć z nich na ostrzenie mojego topora

NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Sidewicz i Rozenek stworzyli warsztat mentoringowy dla najbardziej wymagających. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.

IDEA SZKOLENIA

Chcesz poprawić swoje umiejętności negocjacyjne, poznać nowe techniki i osiągnąć lepsze wyniki? A może chcesz nauczyć się zarządzać ryzykiem negocjacyjnym i stać się skutecznym negocjatorem? Zapisz się na trening negocjacyjny Jacka Rozenka oraz Tomasza Piotra Sidewicza i naucz się od najlepszych jak przygotować się do negocjacji, zaplanować strategię i zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną.

W dobie zmienności otoczenia, globalizacji rynków, postępu technicznego - głównym fundamentem gospodarki jest konkurencja, a o losach firmy niejednokrotnie decyduje umiejętność skutecznego negocjowania. Negocjowanie to prawdziwa sztuka, którą można doskonalić. To umiejętność, od której zależy sukces lub porażka zarówno w biznesie jak i życiu osobistym. Negocjacje to sztuka umiejętnego załatwiania interesów oparta o mądrze prowadzoną grę coś za coś. To pozornie prosta gra rządzi się swoimi prawami , które za każdym razem są inne ponieważ każdy nowy partner jest inny.

„Jeśli miałbym osiem godzin, aby ściąć drzewo, poświęciłbym sześć z nich na ostrzenie mojego topora”
Abraham Lincoln

Dobre przygotowanie to warunek konieczny do osiągnięcia sukcesu w negocjacjach- warto więc uczyć się negocjacji od najlepszych. Aby perfekcyjnie opanować tą sztukę, wybraliśmy dwa odmienne podejścia dwóch cenionych konsultantów świata biznesu.

Ideą szkolenia jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do stosowania taktyk negocjacyjnych. W poligonowym boju doświadczeń negocjacyjnych poznasz swoje możliwości negocjacyjne. Dzięki szkoleniu dowiesz się czy i kiedy blefować. Zwiększysz swoja skuteczność negocjacyjną i dowiesz się co zrobić z trudnym partnerem.

Metodologia:
Szkolenie łamie dotychczas utarte schematy szkoleniowe i ma charakter warsztatów, w których uczestnicy biorą aktywny udział.

Szkolenie skierowane jest do:

  • menedżerów, kadry zarządzającej
  • liderów sprzedaży, sprzedawców
  • liderów i pracowników działów zakupowych
  • przedsiębiorców.

 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Hillary Anger Elfenbein wraz z grupą naukowców i doszła do dość ciekawych wniosków. 46% wyników negocjacji można wytłumaczyć różnicami indywidualnymi pomiędzy negocjatorami. Innymi słowy – na 46% wyników wpływ miały właśnie te różnice.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień I – Jacek Rozenek

Moduł 1: Dobre przygotowanie to początek udanych negocjacji

  • Analiza indywidualnego stylu negocjacji
  • Określenie swoich słabych i mocnych stron jako negocjatora
  • Postawa skutecznego negocjatora
  • Emocje w negocjacjach
  • Rozpoznanie tereny, czyli kto jest kim w negocjacjach

 

Moduł 2: Nie ze mną te sztuczki, czyli o prowadzeniu spotkania negocjacyjnego

  • Jak wpływać na równowagę sił?
  • Jak nawiązać kontakt
  • Techniki otwarcia negocjacji
  • Co robić a co nie robić w czasie pierwszego spotkania negocjacyjnego
  • Techniki doprowadzania do zawarcia kontaktu i zamykania negocjacji
  • Feedback rezultatów spotkania negocjacyjnego

 

Moduł 3: Strategia współpracy i dochodzenie do tak

  • Styl miękki w negocjacjach
  • Negocjacje właściwe, czyli konfrontacja stanowisk
  • Konflikt w negocjacjach, czyli dbałość o interesy 
  • Prawa władzy, wojny , prawa uwodzenia w ujęciu Greena: strategia budowania przewagi w negocjacjach

 

Moduł 4: Metody wywierania wpływu w negocjacjach

  • Model praw perswazji Delta (wg Kevina Hogana): ukryta perswazja i kroki wpływu
  • Zasady wywierania wpływu psychologicznego jako scenariusze i heurystyki, czyli twórcze, otwarte sekwencje działań
  • Zastosowanie metody „gry ram” w komunikacji werbalnej
  • Motywy manipulacji wrażeniem. Stereotypy
  • Rozbijanie manipulacji werbalnych w rozmowie bezpośredniej
  • IX praw perswazji – Poziomy logiczne komunikacji oraz meta komunikacja

 

Moduł 5: Praktyczne taktyki, czyli szkielet negocjacji

  • Jak rozpoznawać i bronić się przed taktykami ?
  • Jak być skutecznym negocjatorem i łączyć taktyki i je stosować?
  • Optyk z Brooklynu, czyli umiejętne stopniowanie
  • Dobry zły glina, czyli dwa oblicza postawy
  • Dokręcanie śruby Czy na tyle tylko Cię stać?
  • Rosyjski front, czyli negocjacje na ostrzu noża
  • Pusty portfel, czyli jak zejść z ceny

 

Dzień II Tomasz Piotr Sidewicz


Moduł 1: Dobry negocjator, czyli jaki?

  • Odmitologizujmy świat negocjacji – dlaczego negocjacje nie są dla każdego.
  • Kondycja emocjonalna (negocjacyjna) co ma wspólnego z Twoim sukcesem albo porażką w negocjacjach.
  • Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?
  • Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać? Czy faktycznie istnieje jakaś różnica?
  • Mit WIN – WIN. Udział w prostym, w 100% naturalnym ćwiczeniu i analiza VIDEO pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN. A równanie matematyczny stawia kropkę nad mitem WIN – WIN kropkę.
  • Dylemat negocjatora – ile stylów negocjacji mamy do wyboru? Różne szkoły negocjacji podają różne style negocjacji, np. zasadniczy, miękki, twardy. Jak to wygląda w praktyce?

 

Moduł 2: 5 podstawowych taktyk – scenariusze negocjacyjne

  • 5 podstawowych taktyk, które zawsze musisz uwzględnić siadając do negocjacji
  • Czy jesteś komunikatywny analiza video case. Myśl co mówisz, a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  • Załóżmy, że już jesteś przygotowany – co dalej?
  • Scenariusze negocjacyjne – siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę? – analiza video case
  • Kardynalne błędy popełniane w procesie negocjacji – dlaczego je popełniamy?

 

Moduł 3: Negocjacje jako proces komunikowania się 
  • Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?
  • Warto rozmawiać – ale czy samą rozmową załatwisz swoje sprawy?
  • Najpowszechniejsza technika negocjacyjna, stosowana przez każdego to..?

 

Moduł 4: Psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu w negocjacjach

  • Chcesz sięgnąć po techniki negocjacji? Czyli chcesz sięgnąć po manipulację! Tylko po co?
  • W negocjacjach przegrywa ten, któremu bardziej zależy – pamiętaj o tym.
  • Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.
  • Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry.

 

Moduł 5: Zamykanie negocjacji – kontrakty końcowe

  • Podsumowanie szkolenia – podliczenie wynegocjowanych punktów
  • Dyskusja i indywidualne konsultacje
  • Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników oraz zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

 

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.mejlun@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

NEGOCJACJE - taktyki mistrzów

Termin szkolenia: 26 kwiecień 2016 r. do 27 kwiecień 2016 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1700 zł/os
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-21
21 styczeń 2019 -
2019-01-22
22 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
2019-01-31
31 styczeń 2019 -
2019-02- 1
1 luty 2019
Warszawa
Warszawa
TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2019-02- 7
7 luty 2019 -
2019-02- 8
8 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
2019-02-11
11 luty 2019 -
2019-02-12
12 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowania w rozmowach z klientami.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03-21
21 marzec 2019 -
2019-03-22
22 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
Na to czy klient jest zadowolony z produktu czy usługi wpływu nie masz. Masz wpływ na przebieg rozmowy z niezadowolonym klientem. Zarówno dla Ciebie jak i dla niego lepiej będzie jeśli rozmowa przekształci się z poziomu emocjonalnego na racjonalny. Nasze szkolenie z obsługi klienta Cię tego nauczy.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.