Sprzedaż dla działów niehandlowych

Sprzedaż dla działów niehandlowych

Sprzedaż dla działów niehandlowych

Szkolenia sprzedażowe

Każdy kto ma kontakt z klientem, sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory. Dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Jeżeli ustalimy, że sprzedaż to wszystkie działanie w firmie, które zmierzają ku temu, aby klient kupił nasze produkty i usługi to w firmie każdy sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Experience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory, dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Uczestnicy otrzymają szereg przykładów oddziałujących na wyobraźnię – wypowiedzi klientów etc. Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego projektu uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie współpracować z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż w organizacji,
  • Skutecznie podejmować działania wspierające sprzedaż w ramach odpowiedzialności i kompetencji swoich działów,
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację,

Jeżeli ustalimy, że sprzedaż to wszystkie działanie w firmie, które zmierzają ku temu, aby klient kupił nasze produkty i usługi to w firmie każdy sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Experience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory, dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Uczestnicy otrzymają szereg przykładów oddziałujących na wyobraźnię – wypowiedzi klientów etc. Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego projektu uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie współpracować z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż w organizacji,
  • Skutecznie podejmować działania wspierające sprzedaż w ramach odpowiedzialności i kompetencji swoich działów,
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację,


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
  • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
  • Czym jest CX – Customer Expirience

2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

  • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
  • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
  • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

  • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
  • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
  • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

4. Reguły kontaktu mailowego, telefonicznego i bezpośredniego z klientami

  • Specyfika rozmów przez telefon i kontaktu mailowego
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej
  • Reguły kontaktu mailowego
  • Czytelność przekazywania komunikatu
  • Zadawanie pytań i kontrolowanie rozmowy
  • Zarządzanie informacją – sprawdzę/przekażę/wyjaśnię
  • Argumentacja i kontrargumentacja
  • „Zakazane zwroty” – co pogarsza przebieg asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

5. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Metody rozpoznawania stylu klienta / współpracownika
  • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

6. Podsumowanie i wnioski

  • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
  • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
  • Zamknięcie szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
  • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
  • Czym jest CX – Customer Expirience

2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

  • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
  • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
  • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

  • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
  • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
  • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

4. Reguły kontaktu mailowego, telefonicznego i bezpośredniego z klientami

  • Specyfika rozmów przez telefon i kontaktu mailowego
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej
  • Reguły kontaktu mailowego
  • Czytelność przekazywania komunikatu
  • Zadawanie pytań i kontrolowanie rozmowy
  • Zarządzanie informacją – sprawdzę/przekażę/wyjaśnię
  • Argumentacja i kontrargumentacja
  • „Zakazane zwroty” – co pogarsza przebieg asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

5. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

  • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Metody rozpoznawania stylu klienta / współpracownika
  • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

6. Podsumowanie i wnioski

  • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
  • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
  • Zamknięcie szkolenia

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
Szkolenie związane z:
  • sprzedaż
  • dział niehandlowy
  • rozwój
  • szkolenie sprzedażowe
  • język korzyści
  • budowanie relacji z klientem szkolenie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzmocnienie postawy prosprzedażowej w kulturze organizacyjnej firmy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Nauka technik perswazji i wywierania wpływu
  • Poznanie własnego stylu komunikacji i rozpoznawanie stylu rozmówców
  • Rozumienie swojej roli w kontekście sprzedaży

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa komunikacji i współpracy między działami
  • Wyższe umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
  • Rozumienie roli sprzedaży przez pracowników działów niehandlowych
Sprzedaż dla działów niehandlowych

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
27 lipca 2021 -28 lipca 2021
Warszawa
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online
29 lipca 2021 -30 lipca 2021
Warszawa
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
2021-07- 1
1 lipca 2021 - 2 lipca 2021
2021-07- 2
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
27 lipca 2021 -28 lipca 2021
Warszawa
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online
29 lipca 2021 -30 lipca 2021
Warszawa
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
2021-07- 1
1 lipca 2021 - 2 lipca 2021
2021-07- 2
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.