Kiedy wiesz, czego chce człowiek, wiesz kim on jest i jak na niego wpłynąć
7 na 10 Klientów nie ufa handlowcom. Od razu przyjmuje założenie, że osoba sprzedają nie mówi całej prawy i ma ukryte zamiary. Takie postrzeganie relacji powoduje, że klient sam zaczyna manipulować, wybierać, które informacje nam przekaże, a które zostawi tylko dla siebie (bądź dla konkurencji).
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Dziś klienci lubią kupować, natomiast nie lubią kiedy im się sprzedaje. Dlatego tak ważne jest budowanie fundamentu zaufania w relacji handlowiec – klient.
Szkolenie dostarcza sprawdzonych w Polsce i jednocześnie innowacyjnych narzędzi z obszaru wywierania wpływu i psychomanipulacji – jak wygląda obrona przed manipulacją oraz w jaki sposób nakierować klienta na otwartą relację, w której uczciwie powie o swoich oczekiwaniach oraz swoich wątpliwościach.
W szkolenie będą wplecione eksperymenty – każdy będzie mógł na sobie doświadczyć psychologicznych fenomenów związanych z wywieraniem wpływu nie wprost i obroną przed tym.
Pandemia sprawia, że reakcje i sposoby zachowania klientów wyostrzają się. Ludzie maja mniejszą tolerancję na dostosowanie się do trybu pracy handlowca – chcą, kontakt odbywał się na ich zasadach. Dziś klienci nie szukają przyjaciół w handlowcach (budowanie tzw. dobrychrelacji) tylko wiarygodności (zaufanie). Budowanie fundamentu zaufania jest kluczowe w kontakcie z klientem. Dzięki zaufaniu klient uczciwie powie o oczekiwań, wątpliwościach, być może przedstawi oferty konkurencji. Czas poświęcony na rozmowę z klientem jest wykorzystywany efektywniej.
Z drugiej strony część Klientów (świadomie bądź nie) wywiera presję i manipuluje swoimi dostawcami. Warto znać te mechanizmy i techniki, aby móc się od nich uniezależnić i tak prowadzić klienta, aby ten „wygrał” na poziomie psychologicznym, a nam pozostawił zwycięstwo na poziomie biznesowym.
Format interaktywnego szkolenia online pozwoli na pracę treningową – uczestnicy otrzymają dawkę wiedzy, będzie ona jednak relatywnie małą częścią spotkania. Lwia część to będzie trening podczas którego zaproponowane przez trenera narzędzia będą ćwiczone – w interakcji z trenerem, w dwójkach, trójkach i grupach (te konfiguracje są możliwe i przez nas realizowane online)
W szkolenie będą wplecione eksperymenty – każdy będzie mógł na sobie doświadczyć psychologicznych fenomenów związanych z wywieraniem wpływu nie wprost i obroną przed tym. Narzędzia online, które wykorzystujemy podczas szkolenia pozwalają na pełną interakcję i interaktywny trening zdalny. Wszyscy doświadczają na sobie mechanizmów, mają szansę przećwiczyć proponowane przez trenera techniki, jest przestrzeń na pracę w mniejszych grupach (break out room’y) i interakcje między uczestnikami.
2 spotkania online – 4 x45min każde
Dziś klienci lubią kupować, natomiast nie lubią kiedy im się sprzedaje. Dlatego tak ważne jest budowanie fundamentu zaufania w relacji handlowiec – klient.
Szkolenie dostarcza sprawdzonych w Polsce i jednocześnie innowacyjnych narzędzi z obszaru wywierania wpływu i psychomanipulacji – jak wygląda obrona przed manipulacją oraz w jaki sposób nakierować klienta na otwartą relację, w której uczciwie powie o swoich oczekiwaniach oraz swoich wątpliwościach.
W szkolenie będą wplecione eksperymenty – każdy będzie mógł na sobie doświadczyć psychologicznych fenomenów związanych z wywieraniem wpływu nie wprost i obroną przed tym.
1. Profil współczesnego klienta w Polsce
2. W co grają klienci?
3. Rozpoznaj swojego Klienta
4. Doktor House – ludzki skaner
5. Techniki wywierania wpływu
6. Perswadowanie
1. Profil współczesnego klienta w Polsce
2. W co grają klienci?
3. Rozpoznaj swojego Klienta
4. Doktor House – ludzki skaner
5. Techniki wywierania wpływu
6. Perswadowanie
1. Profil współczesnego klienta w Polsce
2. W co grają klienci?
3. Rozpoznaj swojego Klienta
4. Doktor House – ludzki skaner
5. Techniki wywierania wpływu
6. Perswadowanie
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zdobywał pracując przez 13 lat w międzynarodowych korporacjach Diageo, Belvedere Group i SaraLee Coffee&Tea. Pełnił stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów, Regionalnego Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Dyrektora Regionalnego, Sales & Development Managera oraz Dyrektora Sprzedaży kierując i przekształcając m.in. zespoły sprzedażowe, obsługi klienta i logistycznoadministracyjne. Zarządzał ponad stu osobowym Działem Handlowym, odpowiadając również za rozwój sprzedaży i współpracę z kluczowymi klientami, rekrutację, coaching, budowanie zespołu, tworzenie systemów motywacyjnych, budowanie i udoskonalanie procesów zmian i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzanie projektami.
Trenerzy z firmy Gamma podczas prowadzonych szkoleń posługują się przykładami zaczerpniętymi z historii funkcjonowania naszej firmy, pracują wyłącznie na naszych produktach.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę Gamma Wszystkim, którzy oczekują rzetelnego i zaangażowanego partnera w realizacji programów szkoleniowych.
Od strony organizacyjnej polecam współpracę z firmą Gamma. Trenerzy potrafią wsłuchać się w potrzeby i dopasować program szkolenia do potrzeb klienta. Dotrzymują terminów, działają zgodnie z ustalonymi założeniami.
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
Cały system zrealizowany przez Gammę pozwolił wypracować nowe standardy menedżerskie i sprzedażowe w organizacji.
Współpraca z Gammą układa się bardzo dobrze zarówno pod względem planowania polityki szkoleniowej firmy jak i realizacji szkoleń. Uczestnicy szkoleń w ankietach poszkoleniowych i bezpośrednich rozmowach wystawili najwyższe oceny trenerom Gammy za merytorykę, sposób prowadzenia i atmosferę szkoleń.
Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.
Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach.
Narzędzia trenerskie oraz program zajęć dostarczył uczestnikom wielu cennych wskazówek i nowych umiejętności do rozwoju w zakresie miękkich kompetencji managerskich.
Największym atutem warsztatów był ich interaktywny charakter i bardzo dobra współpraca trenera z grupą.
Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością w zakresie czasu i formy współpracy.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48