Wywieranie wpływu i radzenie sobie z psychomanipulacjami w sprzedaży

Wywieranie wpływu i radzenie sobie z psychomanipulacjami w sprzedaży

Wywieranie wpływu i radzenie sobie z psychomanipulacjami w sprzedaży – wersji online

Szkolenia sprzedażowe

Kiedy wiesz, czego chce człowiek, wiesz kim on jest i jak na niego wpłynąć

7 na 10 Klientów nie ufa handlowcom. Od razu przyjmuje założenie, że osoba sprzedają nie mówi całej prawy i ma ukryte zamiary. Takie postrzeganie relacji powoduje,  że klient sam zaczyna manipulować,  wybierać, które informacje nam przekaże, a które zostawi tylko dla siebie (bądź dla konkurencji).

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dziś klienci lubią kupować, natomiast nie lubią kiedy im się sprzedaje. Dlatego tak ważne jest budowanie fundamentu zaufania w relacji handlowiec – klient.

Szkolenie dostarcza sprawdzonych w Polsce i jednocześnie innowacyjnych narzędzi z obszaru wywierania wpływu i psychomanipulacji – jak wygląda obrona przed manipulacją oraz w jaki sposób nakierować klienta na otwartą relację, w której uczciwie powie o swoich oczekiwaniach oraz swoich wątpliwościach.

W szkolenie będą wplecione eksperymenty –  każdy będzie mógł na sobie doświadczyć psychologicznych fenomenów związanych z wywieraniem wpływu nie wprost i obroną przed tym.

Pandemia sprawia, że reakcje i sposoby zachowania klientów wyostrzają się. Ludzie maja mniejszą tolerancję na dostosowanie się do trybu pracy handlowca – chcą, kontakt odbywał się na ich zasadach. Dziś klienci nie szukają przyjaciół w handlowcach (budowanie tzw. dobrychrelacji) tylko wiarygodności (zaufanie). Budowanie fundamentu zaufania jest kluczowe w kontakcie z klientem. Dzięki zaufaniu klient uczciwie powie o oczekiwań, wątpliwościach, być może przedstawi oferty konkurencji. Czas poświęcony na rozmowę z klientem jest wykorzystywany efektywniej.

Z drugiej strony część Klientów (świadomie bądź nie) wywiera presję i manipuluje swoimi dostawcami. Warto znać te mechanizmy i techniki, aby móc się od nich uniezależnić i tak prowadzić klienta, aby ten „wygrał” na poziomie psychologicznym, a nam pozostawił zwycięstwo na poziomie biznesowym.
Format interaktywnego szkolenia online pozwoli na pracę treningową – uczestnicy otrzymają dawkę wiedzy, będzie ona jednak relatywnie małą częścią spotkania. Lwia część to będzie trening podczas którego zaproponowane przez trenera narzędzia będą ćwiczone – w interakcji z trenerem, w dwójkach, trójkach i grupach (te konfiguracje są możliwe i przez nas realizowane online)

W szkolenie będą wplecione eksperymenty –  każdy będzie mógł na sobie doświadczyć psychologicznych fenomenów związanych z wywieraniem wpływu nie wprost i obroną przed tym. Narzędzia online, które wykorzystujemy podczas szkolenia pozwalają na pełną interakcję i interaktywny trening zdalny. Wszyscy doświadczają na sobie mechanizmów, mają szansę przećwiczyć proponowane przez trenera techniki, jest przestrzeń na pracę w mniejszych grupach (break out room’y) i interakcje między uczestnikami.

2 spotkania online – 4 x45min każde

Dziś klienci lubią kupować, natomiast nie lubią kiedy im się sprzedaje. Dlatego tak ważne jest budowanie fundamentu zaufania w relacji handlowiec – klient.

Szkolenie dostarcza sprawdzonych w Polsce i jednocześnie innowacyjnych narzędzi z obszaru wywierania wpływu i psychomanipulacji – jak wygląda obrona przed manipulacją oraz w jaki sposób nakierować klienta na otwartą relację, w której uczciwie powie o swoich oczekiwaniach oraz swoich wątpliwościach.

W szkolenie będą wplecione eksperymenty –  każdy będzie mógł na sobie doświadczyć psychologicznych fenomenów związanych z wywieraniem wpływu nie wprost i obroną przed tym.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Profil współczesnego klienta w Polsce

  • Perspektywa transakcyjna – co dostanę co w zamian mogę dać ?
  • Wyniki badania „diagnoza społeczna” – co Polacy myślą o sobie i innych (wyciąg ciekawych informacji z pespektywy sprzedaży)
  • Dlaczego Klient nie lubi kiedy handlowiec mu sprzedaje?
  • Różnice między B2B i B2C w Polsce – pod kątem kształtowania relacji


2. W co grają klienci?

  • Skrypty podejmowania decyzji  Klienta
    • Oczekiwania nieświadome
    • Oczekiwania świadome
    • 4 najczęstsze skrypty w Polsce
  • Ja idealne i ja realne – co klient mów i co to oznacza
  • Wskaźniki kłamstwa i niespójności -  werbalne i niewerbalne

3. Rozpoznaj swojego Klienta

  • Style komunikacji Grega Morgenthama
    • Jakim Ty jesteś stylem?
    • Jakie są Twoje mocne strony w sprzedaży?
    • Z kim najłatwiej będzie Ci budować relację?
    • Jak rozpoznać styl klienta i się do niego dopasować
  • Ośrodki zainteresowań (psychologia społeczna)
    • 6 ośrodków zainteresowań – jakie ośrodki są u mnie dominujące, a jakie u klientów?
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
    • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • Analiza transakcyjna –każdy mówi bądź reaguje wg jednego z 3 programów
    • Rozpoznawanie programów R, D, Dz
    • Dopasowanie się do programów
  • Model 4 uszu von Thuna
    • Ucho rzeczowe
    • Ucho apelowe
    • Ucho relacyjne
    • Ucho ujawniania

4. Doktor House – ludzki skaner

  • Inteligencja emocjonalna w sprzedaży
    • IQ nie równa się EY
    • 10 praw Golemana
    • Skale inteligencji emocjonalnej ( z uwzględnieniem sprzedaży)
  • Będziesz testował na osobach spoza szkolenia, wcześniej przebadanych poszczególne metody diagnozowania gier i programów poznanych we wcześniejszym punkcie
  • Technika naturalnego tła
    • Rozpoznanie programu klienta
    • Porównanie wyników innych uczestników szkolenia
    • Porównanie wyników z badaniem przeprowadzonym przed szkoleniem
    • Rozmowa z samym badanym – jego wrażenia i informacja zwrotna

5. Techniki wywierania wpływu

  • Wywieranie wpływu Cialdiniego
    • Stopa w drzwi
    • Drzwiami w twarz (odmowa + wycofanie)
    • Technika „a to jeszcze nie wszystko”
    • Reguła wzajemności
    • Społeczny dowód słuszności w wersji storytellingowej
    • Reguła niedostępności
    • Rozpoznawanie i wykorzystywanie autorytetów
    • Meksykański prysznic
  • Jak stosować / jak przeciwdziałać na poziomie werbalnym i niewerbalnym

6. Perswadowanie

  • Preferencje perswazyjne
    • Mała skala vs. duża skala
    Rozpoznaj preferencje u siebie i u klientów
  • Argumentacja racjonalna vs. mowa wyobrażeń
    • Wyobrażenia pozytywne i negatywne
  • Programatory lingwistyczne
    • Baza programatorów pozytywnych
    • Programatory negatywne i jak je modyfikować

1. Profil współczesnego klienta w Polsce

  • Perspektywa transakcyjna – co dostanę co w zamian mogę dać ?
  • Wyniki badania „diagnoza społeczna” – co Polacy myślą o sobie i innych (wyciąg ciekawych informacji z pespektywy sprzedaży)
  • Dlaczego Klient nie lubi kiedy handlowiec mu sprzedaje?
  • Różnice między B2B i B2C w Polsce – pod kątem kształtowania relacji


2. W co grają klienci?

  • Skrypty podejmowania decyzji  Klienta
    • Oczekiwania nieświadome
    • Oczekiwania świadome
    • 4 najczęstsze skrypty w Polsce
  • Ja idealne i ja realne – co klient mów i co to oznacza
  • Wskaźniki kłamstwa i niespójności -  werbalne i niewerbalne

3. Rozpoznaj swojego Klienta

  • Style komunikacji Grega Morgenthama
    • Jakim Ty jesteś stylem?
    • Jakie są Twoje mocne strony w sprzedaży?
    • Z kim najłatwiej będzie Ci budować relację?
    • Jak rozpoznać styl klienta i się do niego dopasować
  • Ośrodki zainteresowań (psychologia społeczna)
    • 6 ośrodków zainteresowań – jakie ośrodki są u mnie dominujące, a jakie u klientów?
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
    • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • Model 4 uszu von Thuna
    • Ucho rzeczowe
    • Ucho apelowe
    • Ucho relacyjne
    • Ucho ujawniania

4. Doktor House – ludzki skaner

  • Inteligencja emocjonalna w sprzedaży
    • IQ nie równa się EY
    • 10 praw Golemana
    • Skale inteligencji emocjonalnej ( z uwzględnieniem sprzedaży)

5. Techniki wywierania wpływu

  • Wywieranie wpływu Cialdiniego
    • Stopa w drzwi
    • Drzwiami w twarz (odmowa + wycofanie)
    • Technika „a to jeszcze nie wszystko”
    • Reguła wzajemności
    • Społeczny dowód słuszności w wersji storytellingowej
    • Reguła niedostępności
    • Rozpoznawanie i wykorzystywanie autorytetów
    • Meksykański prysznic
  • Jak stosować / jak przeciwdziałać na poziomie werbalnym i niewerbalnym

6. Perswadowanie

  • Preferencje perswazyjne
    • Mała skala vs. duża skala
    Rozpoznaj preferencje u siebie i u klientów
  • Argumentacja racjonalna vs. mowa wyobrażeń
    • Wyobrażenia pozytywne i negatywne
  • Programatory lingwistyczne
    • Baza programatorów pozytywnych
    • Programatory negatywne i jak je modyfikować

1. Profil współczesnego klienta w Polsce

  • Perspektywa transakcyjna – co dostanę co w zamian mogę dać ?
  • Wyniki badania „diagnoza społeczna” – co Polacy myślą o sobie i innych (wyciąg ciekawych informacji z pespektywy sprzedaży)
  • Dlaczego Klient nie lubi kiedy handlowiec mu sprzedaje?
  • Różnice między B2B i B2C w Polsce – pod kątem kształtowania relacji


2. W co grają klienci?

  • Skrypty podejmowania decyzji Klienta
    • Oczekiwania nieświadome
    • Oczekiwania świadome
    • 4 najczęstsze skrypty w Polsce
  • Ja idealne i ja realne – co klient mów i co to oznacza
  • Wskaźniki kłamstwa i niespójności - werbalne i niewerbalne

3. Rozpoznaj swojego Klienta

  • Style komunikacji Grega Morgenthama
    • Jakim Ty jesteś stylem?
    • Jakie są Twoje mocne strony w sprzedaży?
    • Z kim najłatwiej będzie Ci budować relację?
    • Jak rozpoznać styl klienta i się do niego dopasować
  • Ośrodki zainteresowań (psychologia społeczna)
    • 6 ośrodków zainteresowań – jakie ośrodki są u mnie dominujące, a jakie u klientów?
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
    • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • Analiza transakcyjna –każdy mówi bądź reaguje wg jednego z 3 programów
    • Rozpoznawanie programów R, D, Dz
    • Dopasowanie się do programów
  • Model 4 uszu von Thuna
    • Ucho rzeczowe
    • Ucho apelowe
    • Ucho relacyjne
    • Ucho ujawniania

4. Doktor House – ludzki skaner

  • Inteligencja emocjonalna w sprzedaży
    • IQ nie równa się EY
    • 10 praw Golemana
    • Skale inteligencji emocjonalnej ( z uwzględnieniem sprzedaży)
  • Będziesz testował na osobach spoza szkolenia, wcześniej przebadanych poszczególne metody diagnozowania gier i programów poznanych we wcześniejszym punkcie
  • Technika naturalnego tła
    • Rozpoznanie programu klienta
    • Porównanie wyników innych uczestników szkolenia
    • Porównanie wyników z badaniem przeprowadzonym przed szkoleniem
    • Rozmowa z samym badanym – jego wrażenia i informacja zwrotna

5. Techniki wywierania wpływu

  • Wywieranie wpływu Cialdiniego
    • Stopa w drzwi
    • Drzwiami w twarz (odmowa + wycofanie)
    • Technika „a to jeszcze nie wszystko”
    • Reguła wzajemności
    • Społeczny dowód słuszności w wersji storytellingowej
    • Reguła niedostępności
    • Rozpoznawanie i wykorzystywanie autorytetów
    • Meksykański prysznic
  • Jak stosować / jak przeciwdziałać na poziomie werbalnym i niewerbalnym

6. Perswadowanie

  • Preferencje perswazyjne
    • Mała skala vs. duża skala
    Rozpoznaj preferencje u siebie i u klientów
  • Argumentacja racjonalna vs. mowa wyobrażeń
    • Wyobrażenia pozytywne i negatywne
  • Programatory lingwistyczne
    • Baza programatorów pozytywnych
    • Programatory negatywne i jak je modyfikować

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
Szkolenie związane z:
  • sztuka perswazji i manipulacji
  • techniki negocjacji handlowych

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.