Do dwugodzinnej przemowy potrzebuje 5 minut przygotowania, do 5 minutowej – dwóch godzin

Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

W świecie przeładowania informacyjnego, w którym każdy jest w tzw. „niedoczasie” trudno zdobyć i podtrzymać uwagę naszego odbiorcy na dłużej.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie  następujących założeniach:

  • Odbiorca prezentacji nie jest jedynym decydentem – często funkcjonuje w tzw. kręgu decyzyjnym, musi przekonać innych bądź obronić swoją decyzję w relacji z innymi.
  • Długie prezentacje nie działają  - ludzie mają ograniczone możliwości przyswajania informacji, gdy dostaną ich za dużo, „wyłączają się” i tracimy ich uwagę.
  • Dobre wrażenie to za mało – odpowiednia mowa ciała realizuje tylko jeden z 3 celów skutecznej prezentacji. Pozwala zyskać sympatię bądź zaufanie – to ważny krok, ale jedynie pierwszy na drodze to skutecznej prezentacji

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

  • Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie  / sympatię / zbudował autorytet.  Lubię go lub/i wierzę mu.  Efekt uzyskujemy przez zarządzanie wizerunkiem oraz mowę ciała.
  • Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoją decyzję, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.
  • Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie przekonywać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2  chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji  przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych.

Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunk’i wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
tylko 30% handlowców sprzedaje w sposób świadomy dobierając najbardziej efektywne metody do sytuacji i klienta* (Forbes 2017). 70% sprzedaje nieświadomie i nieefektywnie

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Nie ma wyznaczonego terminu szkolenia?
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Rozpoczęcie szkolenia

    • Przedstawienie trenera i celów szkolenia
    • Prezentacja zasad organizacyjnych szkolenia
    • Prezentacja programu szkolenia
    • Prezentacje uczestników

    2. Przygotowanie prezentacji

    • Rezultaty prezentacji
      • Co odbiorca ma wiedzieć?
      • Co odbiorca ma czuć?
      • Co Odbiorca ma robić?
    • ­7 kroków przygotowania prezentacji
      • Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?, Gdzie?
    • ­Różne cele dla różnych uczestników (pracownicy na spotkaniach wewnętrznych, klienci na spotkaniach sprzedażowych, konferencje etc.)

    3. Przygotowanie planu prezentacji

    • Ustalenie planu prezentacji
    • Zdefiniowanie głównych obszarów prezentacji
      • Do jakich wniosków powinno dojść audytorium?
      • Jak do tego doprowadzić?
      • Jak je udokumentować?

    4. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób

    • Budowanie struktury przekazu
    • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
      • Efekt pierwszeństwa i świeżości
      • Efekt inności i efekt interferencji
      • Efekt partycypacji i efekt synergii
      • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
      • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych

    5. Struktura prezentacji

    • Rozpoczęcie prezentacji
      • Co powinien zawierać wstęp?
      • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
      • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
    • Rodzaje wstępów
      • Świadoma prowokacja
      • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
      • Pytania o doświadczenia uczestników
      • Ujawnienie zaskakującego
      • i interesującego faktu
      • Pobudzenie uczestników do myślenia
    • Faza środkowa
      • Wybór energiser’ów prezentacyjnych
      • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
      • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
    • Zakończenie
      • Zasady dobrego podsumowania
      • Jak nie należy kończyć prezentacji
      • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

    6. Wykorzystaj mocne strony

    • Koncepcja „bądź najlepszą wersją samego siebie”
      • Praca na deficytach vs. praca na mocnych stronach – podejście Gallupa
      • Jak być autentycznym, a jednocześnie zarządzać swoją prezentacją?
    • Jakie są moje mocne strony jako mówcy
      • Co stanowi moją przewagę konkurencyjną?
      • Kiedy czuję się swobodnie?
      • W jakich sytuacjach mam największą pewność siebie?
      • Jakie są głębokie fundamenty mojego poczucia własnej wartości?
    • Techniki skupiania uwagi
      • Poczucie humoru
      • Charyzma
      • Głęboka analiza
      • Metafora
      • Storytelling

    7. Budowanie efektywności prezentacji

    • Poziom emocjonalny
    • Poziom informacyjny
    • Poziom motywacyjny

    8. Efektywność prezentacji

    • Efekt pierwszego wrażenia
    • Analiza nawyków prezentacyjnych  i autoprezentacyjnych
      • Poziom werbalny
      • Poziom niewerbalny
    • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
      • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
      • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie/audytorium
      • Mimika
      • Gestykulacja
      • Kontakt wzrokowy
      • Ruch ciała
      • Postawa ciała
      • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
    • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji
      • Deklaracja kompetencji
      • Inscenizacja kompetencji
      • Rekwizyty kompetencji

    9. Prezentacje, wystąpienia nagrywane na kamerę video

    • Szkoła przetrwania – czyli co zrobić aby trudni uczestnicy i trudne sytuacje nie były "zmorą", a jedynie ważnym elementem zajęć
    • Jak pokonać stres, radzenie sobie z tremą
    • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami, wątpliwościami  
    • Dokonywanie zmian w ostatniej chwili i na bieżąco

    10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    WIDEO

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.mejlun@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”

    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1700 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-11-27
    27 listopada 2019 -28 listopada 2019
    2019-11-28
    Warszawa Warszawa
    26 lutego 2020 -27 lutego 2020
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce. Na szkoleniu poruszona będzie organizacja i techniki sprzedaży.
    2019-12- 2
    2 grudnia 2019 - 3 grudnia 2019
    2019-12- 3
    Warszawa Warszawa
    Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory.
    2019-12- 9
    9 grudnia 2019 -10 grudnia 2019
    2019-12-10
    Warszawa Warszawa
    Szkolenie z negocjacji to klucz do świata biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie z negocjacji bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu z negocjacji otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.  
    2020-01-15
    15 stycznia 2020 -16 stycznia 2020
    2020-01-16
    Warszawa Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenia ze sprzedaży powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2020-01-28
    28 stycznia 2020 -29 stycznia 2020
    2020-01-29
    Warszawa Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2020-02- 4
    4 lutego 2020 - 5 lutego 2020
    2020-02- 5
    Warszawa Warszawa
    Szkolenie profesjonalna obsługa klienta będzie realizowane w formacie treningu rozwiązań. Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta otrzymają od trenera zestaw technik, które są sprawdzone – na polskim rynku, dla klientów nowoczesnych i tradycyjnych.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.