Inne strony: GAMMA DISCOVER
Więcej ludzi marnuje czas i energię roztrząsając problemy niż rzeczywiście próbując je rozwiązać

Windykacja należności

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!

IDEA SZKOLENIA

Windykacja jest bardzo drażliwym elementem procesu kontaktu z Klientami. Właściwie przeprowadzona sprawia, że Klient nie zmienia pozytywnej opinii o firmie a jednocześnie reguluje swoje zobowiązania / należności. Od tego w jaki sposób pracownik firmy będzie postępował na tym etapie zależy podtrzymanie dalszej współpracy i uregulowanie należności. Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które w swojej pracy prowadzą negocjacje z dłużnikami. Proponujemy warsztat, podczas którego każdy uczestnik będzie mógł sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności. Praca z doświadczonym trenerem-negocjatorem pozwoli Państwu skorygować te nawyki, które mogą wpływać na osłabienie pozycji w negocjacjach.

Naszym celem jest wyrobienie w uczestnikach postawy otwartej wobec dłużnika, jednak nakierowanej na jeden cel, mianowicie odzyskanie należności. Wykazujemy, że można być otwartym i stanowczym zarazem, postępując miękko wobec ludzi i twardo wobec problemu.

Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności.

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele handlowi bądź pracownicy Obsługi Klienta – prowadzący rozmowy windykacyjne
  • Pracownicy działów windykacyjnych
  • Menedżerowie działów windykacyjnych bądź sprzedaży

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych preferencji windykacyjno -negocjacyjnej
  • Przygotowanie merytoryczne do windykacji
  • Definiowanie celu windykacyjnego 
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii negocjacji windykacyjnej
  • Stosowanie trików i obrona przed manipulacja ze strony Klienta- Dłużnika
  • Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem
  • Egzekwowanie ustaleń windykacyjnych
  • Analiza windykacji na poziomie emocjonalnym i merytorycznym

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
tylko 30% handlowców sprzedaje w sposób świadomy dobierając najbardziej efektywne metody do sytuacji i klienta* (Forbes 2017). 70% sprzedaje nieświadomie i nieefektywnie

Cena szkolenia:
1500 zł/os.

formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

22

listopad 2018 do

23

listopad 2018
Miejsce szkolenia:

Warszawa

Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie: Windykacja należności
    22 listopad 2018 r. do 23 listopad 2018 r.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wstęp – określenie sytuacji początkowej

    • Zdefiniowanie dotychczas  wykorzystywanych technik do skutecznego wywierania wpływu na dłużników
    • Określenie technik manipulacyjnych wykorzystywanych przez dłużników w kontakcie z pracownikami
    • Stworzenie kategorii trudnych zachowań dłużników

    2. Gra na emocjach - w co grają dłużnicy w kontakcie z wierzycielem? 

    • Gra „na czas”
    • Gra „w obietnice”
    • Gra “na biedę”
    • Gra „na litość”
    • Gra “na krwiopijcę”
    • Gra „na kryzys”
    • Inne „Gry” dłużników
    • Sposoby postępowania w odniesieniu do poszczególnych „Gier” dłużników

     

    3. Techniki wywierania wpływu i triki manipulacyjne

    • Blef – kłamstwo
    • Triki operujące na emocjach
      • Meksykański prysznic
      • Dobry / zły policjant
      • Ostatnie życzenie
      • Funny money
    • Triki operujące na technikach wpływu społecznego
      • Stopa w drzwiach
      • Drzwi zatrzaśnięte przed nosem
      • Metoda na księdza
      • Czerwony królik
    • Techniki bazujące na regułach wpływu społecznego
    • Techniki perswazyjno – retoryczne w prowadzeniu windykacji
      • Technika łagodzenia napięć
      • Technika C-K-W
      • Technika braku interesu
      • Technika S-P
      • Technika Churchilla
      • Semantyczno – retoryczne techniki prowadzenia rozmowy
    • Techniki / Triki stosowane przez dłużnika
      • W jaki sposób je rozpoznać
      • W jaki sposób wykorzystywać
      • Jak się bronić

     

    4. Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem – ośrodki zainteresowań

    • 6 ośrodków zainteresowań
      • Czas
      • Rzeczy
      • Miejsce
      • Informacja
      • Aktywność
      • Ludzie
    • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
    • W jaki sposób wykorzystać ośrodki zainteresowania w budowaniu skutecznej argumentacji

     

    5. Metody rozładowywania agresji dłużnika – umiejętności asertywne

    • Asertywna prośba
      • Schemat asertywnej prośby
      • Odróżnianie prośby od polecenia czy groźby
      • Sytuacje, w których warto asertywnie prosić
    • Asertywna odmowa
      • Technika zdartej płyty
      • Technika parafrazy sytuacyjnej
      • Technika zwrotna
    • Asertywna obrona przed agresją i manipulacją
    • Asertywny styl prowadzenia rozmów
      • 4 kroki asertywnej rozmowy

     

    6. Poligon trudnych sytuacji windykacyjnych

    • Wypracowanie bazy trudnych sytuacji
    • Podział uczestników na grupy
    • Przygotowanie scenariuszy trudnych sytuacji przez poszczególne grupy
    • Grupy wymieniają się scenariuszami i przygotowują się, w jaki sposób poradzić sobie z tą sytuacją 
    • Odegranie trudnych sytuacji z użyciem kamery (nagrywanie scenek)
    • Omówienie trenerskie w formule coachingowej z videofeedbackiem

     

    7. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie windykacyjnym 
    Cena szkolenia
    1500 zł/os.

    Miejsce szkolenia

    Warszawa

    Termin szkolenia
    22 listopad 2018 do 23 listopad 2018
    Czy możesz uzyskać 50-80%
    dofinansowanie do
    szkolenia poprzez BUR?

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Poprawa kondycji finansowej firmy
    • Utrzymanie poztywnych relacji z klientami
    • Zmniejszenie kosztów psychologicznych odzyskiwania należności
    • Zwiększenie kompetencji pracowników
    • Zmniejszenie absencji pracowników

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Umiejętność poprowadzenia rozmowy windykacyjnej przez telefon
    • Rozróżnianie typologii dłużników
    • Efktywne reagowanie na  trudne sytuacje w rozmowach z dłużnikami
    • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania
    • Opanowanie strategii działania w sytuacji stresu

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Poprawa finansów firmy i osiąganie wyższych premii indywidualnych
    • Wzrost kompetencji negocjacyjnych pracowników

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Windykacja należności

    Termin szkolenia: 22 listopad 2018 r. do 23 listopad 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os.
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10-25
    25 październik 2018 -
    2018-10-26
    26 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak skutecznie stosowań narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2018-11-22
    22 listopad 2018 -
    2018-11-23
    23 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.