Windykacja należności

Windykacja należności

Windykacja należności

Szkolenia sprzedażowe
Więcej ludzi marnuje czas i energię roztrząsając problemy niż rzeczywiście próbując je rozwiązać
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Windykacja jest bardzo drażliwym elementem procesu kontaktu z Klientami. Właściwie przeprowadzona sprawia, że Klient nie zmienia pozytywnej opinii o firmie a jednocześnie reguluje swoje zobowiązania / należności. Od tego w jaki sposób pracownik firmy będzie postępował na tym etapie zależy podtrzymanie dalszej współpracy i uregulowanie należności. Szkolenie windykacja należności polecamy wszystkim osobom, które w swojej pracy prowadzą negocjacje z dłużnikami. Proponujemy warsztat, podczas którego każdy uczestnik będzie mógł sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności. Praca z doświadczonym trenerem-negocjatorem pozwoli Państwu skorygować te nawyki, które mogą wpływać na osłabienie pozycji w negocjacjach.

Naszym celem jest wyrobienie w uczestnikach postawy otwartej wobec dłużnika, jednak nakierowanej na jeden cel, mianowicie odzyskanie należności. Wykazujemy, że można być otwartym i stanowczym zarazem, postępując miękko wobec ludzi i twardo wobec problemu.

Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności.

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele handlowi bądź pracownicy Obsługi Klienta – prowadzący rozmowy windykacyjne
  • Pracownicy działów windykacyjnych
  • Menedżerowie działów windykacyjnych bądź sprzedaży

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych preferencji windykacyjno -negocjacyjnej
  • Przygotowanie merytoryczne do windykacji
  • Definiowanie celu windykacyjnego 
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii negocjacji windykacyjnej
  • Stosowanie trików i obrona przed manipulacja ze strony Klienta- Dłużnika
  • Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem
  • Egzekwowanie ustaleń windykacyjnych
  • Analiza windykacji na poziomie emocjonalnym i merytorycznym

Dziś bardziej niż kiedykolwiek płynność finansowa ma znaczenie dla firm. Część naszych klientów ratując cashflow zamraża płatności dla swoich dostawców. Jeszcze inni nie mają środków do regulowania swoich zobowiązań. Ci pewnie zapłacą wyłącznie tym najbardziej zdeterminowanym, a jednocześnie dbającym o relacje.

Myśląc dziś o windykacji nie można zapominać o kontekście pandemii. Należy dbać o regulowanie faktur, ale w taki sposób, aby nie być narażonym posądzenia o bezwzględność, żeby nie utracić relacji.

Warto stosować zasadę „miękki dla ludzi, twardy dla problemu” i w tym duchu szkolenie dostarcza narzędzi windykacyjnych w następujących obszarach:

  • Przygotowanie do rozmowy windykacyjnej – jeżeli klient ma zrozumieć, że temat jest dla nas ważny to handlowiec powinien móc przytoczyć w rozmowie nr faktury, kwotę, termin płatności oraz przedmiot sprzedaży

  • Sposób prowadzenia rozmowy – ważne, aby Klient zrozumiał, że rozmowa windykacyjna jest całkowicie niezależna od rozmów obsługowych i sprzedażowych prowadzonych przez handlowca. Jednocześnie sposób przekazu nie może bagatelizować sprawy.

  • Narzędzia windykacyjne – rezultatem rozmowy powinno być uzyskanie precyzyjnego zobowiązania co do terminu zapłaty i odpowiedzialności ze strony klienta za dopilnowanie tej płatności. Ważne, aby stosowane techniki podczas prowadzenia rozmowy windykacyjnej prowadziły do wcześniej określonego celu (cel 1. – płatność w tym tygodniu, cel 2. – płatność nie później niż do końca przyszłego tygodnia).

  • Pełne zrozumienie przez handlowca wagi windykacji – nierzadko ociąganie handlowców w sprawie windykacji jest wynikiem bagatelizowania tego obszaru kontaktu z klientem. Ważne, aby sprzedawcy zrozumieli jak windykacja wpływa na marżę kontraktu, cashflow, funkcjonowanie firmy w innych obszarach – tzw. perspektywa większego obrazka.

Windykacja jest bardzo drażliwym elementem procesu kontaktu z Klientami. Właściwie przeprowadzona sprawia, że Klient nie zmienia pozytywnej opinii o firmie a jednocześnie reguluje swoje zobowiązania / należności. Od tego w jaki sposób pracownik firmy będzie postępował na tym etapie zależy podtrzymanie dalszej współpracy i uregulowanie należności. Szkolenie windykacja należności polecamy wszystkim osobom, które w swojej pracy prowadzą negocjacje z dłużnikami. Proponujemy warsztat, podczas którego każdy uczestnik będzie mógł sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności. Praca z doświadczonym trenerem-negocjatorem pozwoli Państwu skorygować te nawyki, które mogą wpływać na osłabienie pozycji w negocjacjach.

Naszym celem jest wyrobienie w uczestnikach postawy otwartej wobec dłużnika, jednak nakierowanej na jeden cel, mianowicie odzyskanie należności. Wykazujemy, że można być otwartym i stanowczym zarazem, postępując miękko wobec ludzi i twardo wobec problemu.

Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności.

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele handlowi bądź pracownicy Obsługi Klienta – prowadzący rozmowy windykacyjne
  • Pracownicy działów windykacyjnych
  • Menedżerowie działów windykacyjnych bądź sprzedaży

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych preferencji windykacyjno -negocjacyjnej
  • Przygotowanie merytoryczne do windykacji
  • Definiowanie celu windykacyjnego 
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii negocjacji windykacyjnej
  • Stosowanie trików i obrona przed manipulacja ze strony Klienta- Dłużnika
  • Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem
  • Egzekwowanie ustaleń windykacyjnych
  • Analiza windykacji na poziomie emocjonalnym i merytorycznym


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wstęp – określenie sytuacji początkowej

  • Zdefiniowanie dotychczas  wykorzystywanych technik do skutecznego wywierania wpływu na dłużników
  • Określenie technik manipulacyjnych wykorzystywanych przez dłużników w kontakcie z pracownikami
  • Stworzenie kategorii trudnych zachowań dłużników

2. Gra na emocjach - w co grają dłużnicy w kontakcie z wierzycielem? 

  • Gra „na czas”
  • Gra „w obietnice”
  • Gra “na biedę”
  • Gra „na litość”
  • Gra “na krwiopijcę”
  • Gra „na kryzys”
  • Inne „Gry” dłużników
  • Sposoby postępowania w odniesieniu do poszczególnych „Gier” dłużników

 

3. Techniki wywierania wpływu i triki manipulacyjne

  • Blef – kłamstwo
  • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
  • Triki operujące na technikach wpływu społecznego
    • Stopa w drzwiach
    • Drzwi zatrzaśnięte przed nosem
    • Metoda na księdza
    • Czerwony królik
  • Techniki bazujące na regułach wpływu społecznego
  • Techniki perswazyjno – retoryczne w prowadzeniu windykacji
    • Technika łagodzenia napięć
    • Technika C-K-W
    • Technika braku interesu
    • Technika S-P
    • Technika Churchilla
    • Semantyczno – retoryczne techniki prowadzenia rozmowy
  • Techniki / Triki stosowane przez dłużnika
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Jak się bronić

 

4. Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem – ośrodki zainteresowań

  • 6 ośrodków zainteresowań
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
  • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • W jaki sposób wykorzystać ośrodki zainteresowania w budowaniu skutecznej argumentacji

 

5. Metody rozładowywania agresji dłużnika – umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
    • Schemat asertywnej prośby
    • Odróżnianie prośby od polecenia czy groźby
    • Sytuacje, w których warto asertywnie prosić
  • Asertywna odmowa
    • Technika zdartej płyty
    • Technika parafrazy sytuacyjnej
    • Technika zwrotna
  • Asertywna obrona przed agresją i manipulacją
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
    • 4 kroki asertywnej rozmowy

 

6. Poligon trudnych sytuacji windykacyjnych

  • Wypracowanie bazy trudnych sytuacji
  • Podział uczestników na grupy
  • Przygotowanie scenariuszy trudnych sytuacji przez poszczególne grupy
  • Grupy wymieniają się scenariuszami i przygotowują się, w jaki sposób poradzić sobie z tą sytuacją 
  • Odegranie trudnych sytuacji z użyciem kamery (nagrywanie scenek)
  • Omówienie trenerskie w formule coachingowej z videofeedbackiem

 

7. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie windykacyjnym 

1. Przygotowanie do rozmowy windykacyjnej

  • 3 minuty na przygotowanie do rozmowy
  • Poznanie historii płatności ze strony klienta
  • Poznanie danych dotyczących obecnej przeterminowanej płatności
  • Wykorzystywanie CRM

2. Sposób prowadzenia rozmowy windykacyjnej przez handlowca

  • Windykacja a reprezentowanie firmy
  • Jak połączyć skuteczne egzekwowanie należności z utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientem
  • Jak nie bagatelizować swoich oczekiwań windykacyjnych wobec klienta
  • Docieranie do osoby decyzyjnej
  • Schemat prawidłowej rozmowy windykacyjnej handlowca z klientem firmy

3. W co grają klienci – trudne sytuacje

  • Lista popularnych wymówek w B2B
  • Gry i manipulacje
    • Meksykański prysznic
    • Wyższa instancja
    • Blef
    • Funny Money
    • Inne
  • Agresja ze strony klienta
  • Jak reagować na gry i manipulacje klienta

4. Argumentacja i komunikacja z klientem w procesie windykacji

  • Wytworzenie odpowiedniego klimatu rozmowy - metoda dostrojenia się do rozmówcy
  • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy i jego sytuacji biznesowej

5. Toolbox – narzędzia windykacji B2B

  • Narzędzia asertywności
    • Parafraza sytuacyjna
    • Asertywna odmowa
    • Klaryfikowane pytanie zwrotne
    • Asertywna reakcja na odmowę
  • Narzędzia negocjacyjne
    • Techniki dokonywania ustępstw
    • Triki negocjacyjne
    • Kaskadowanie celów
  • Perswadowanie
    • Argument w 7 słowach
    • Perswazja małej skali
    • Perswazja dużej skali

1. Wstęp – określenie sytuacji początkowej

  • Zdefiniowanie dotychczas wykorzystywanych technik do skutecznego wywierania wpływu na dłużników
  • Określenie technik manipulacyjnych wykorzystywanych przez dłużników w kontakcie z pracownikami
  • Stworzenie kategorii trudnych zachowań dłużników

2. Gra na emocjach - w co grają dłużnicy w kontakcie z wierzycielem?

  • Gra „na czas”
  • Gra „w obietnice”
  • Gra “na biedę”
  • Gra „na litość”
  • Gra “na krwiopijcę”
  • Gra „na kryzys”
  • Inne „Gry” dłużników
  • Sposoby postępowania w odniesieniu do poszczególnych „Gier” dłużników

3. Techniki wywierania wpływu i triki manipulacyjne

  • Blef – kłamstwo
  • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
  • Triki operujące na technikach wpływu społecznego
    • Stopa w drzwiach
    • Drzwi zatrzaśnięte przed nosem
    • Metoda na księdza
    • Czerwony królik
  • Techniki bazujące na regułach wpływu społecznego
  • Techniki perswazyjno – retoryczne w prowadzeniu windykacji
    • Technika łagodzenia napięć
    • Technika C-K-W
    • Technika braku interesu
    • Technika S-P
    • Technika Churchilla
    • Semantyczno – retoryczne techniki prowadzenia rozmowy
  • Techniki / Triki stosowane przez dłużnika
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Jak się bronić

4. Skuteczna argumentacja w rozmowie z dłużnikiem – ośrodki zainteresowań

  • 6 ośrodków zainteresowań
    • Czas
    • Rzeczy
    • Miejsce
    • Informacja
    • Aktywność
    • Ludzie
  • W jaki sposób rozpoznawać ośrodki zainteresowań
  • W jaki sposób wykorzystać ośrodki zainteresowania w budowaniu skutecznej argumentacji

5. Metody rozładowywania agresji dłużnika – umiejętności asertywne

  • Asertywna prośba
    • Schemat asertywnej prośby
    • Odróżnianie prośby od polecenia czy groźby
    • Sytuacje, w których warto asertywnie prosić
  • Asertywna odmowa
    • Technika zdartej płyty
    • Technika parafrazy sytuacyjnej
    • Technika zwrotna
  • Asertywna obrona przed agresją i manipulacją
  • Asertywny styl prowadzenia rozmów
    • 4 kroki asertywnej rozmowy

6. Poligon trudnych sytuacji windykacyjnych

  • Wypracowanie bazy trudnych sytuacji
  • Podział uczestników na grupy
  • Przygotowanie scenariuszy trudnych sytuacji przez poszczególne grupy
  • Grupy wymieniają się scenariuszami i przygotowują się, w jaki sposób poradzić sobie z tą sytuacją
  • Odegranie trudnych sytuacji z użyciem kamery (nagrywanie scenek)
  • Omówienie trenerskie w formule coachingowej z videofeedbackiem

7. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie windykacyjnym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Mitem okazała się kreatywność i inteligencja negocjatorów. Wpływ za skuteczność mają osobiste przekonania o możliwości nabycia kompetencji negocjacyjnych. (badania Hillary Anger Elfenbein).
Szkolenie związane z:
  • szkolenie z windykacji należności
  • windykacja należności szkolenie
  • kurs windykacji

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Poprawa kondycji finansowej firmy
  • Utrzymanie poztywnych relacji z klientami
  • Zmniejszenie kosztów psychologicznych odzyskiwania należności
  • Zwiększenie kompetencji pracowników
  • Zmniejszenie absencji pracowników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Umiejętność poprowadzenia rozmowy windykacyjnej przez telefon
  • Rozróżnianie typologii dłużników
  • Efktywne reagowanie na  trudne sytuacje w rozmowach z dłużnikami
  • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania
  • Opanowanie strategii działania w sytuacji stresu

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa finansów firmy i osiąganie wyższych premii indywidualnych
  • Wzrost kompetencji negocjacyjnych pracowników
Windykacja należności

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.