Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Jeśli sprzedajesz masz gwarantowane, że doświadczysz wielu porażek. Oczekiwanie, że praca będzie przebiegać bezawaryjnie jest nierealistyczne. Konkurencja i rynek dostarcza handlowcom brutalnych upadków powodujących zmęczenie i osłabienie psychicznej odporności i wytrwałości. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z porażką. A badania pokazują, że życie nawet najlepszych z nich w 80% składa się właśnie z niepowodzeń.
Rozżalenie, złość, utrata pewności siebie, personalizowanie problemu, poczucie winy lub obwinianie innych – to typowe przejawy pławienia się po niepowodzeniu. Pławienie się po porażce jest naturalne, lecz zupełnie nie efektywne - skuteczna sprzedaż wymaga od handlowców bardzo ofensywnego nastawienia. Dlatego tak ważne jest, aby energia, która wyzwala się podczas porażki (w postaci emocji, myśli, stresu) została spożytkowana w sposób efektywny.
Trening mentalny „Back on track – 4 kroki wychodzenia z porażki” jest doskonałą strategią szybkiego wychodzenia z mentalnego zniechęcenia i bierności po doświadczeniu niepowodzeń. Po porażce gra toczy się dalej, a mentalna umiejętność szybkiego otrząśnięcia się i powrotu do pełni energii i siły mentalnej jest jedną z kluczowych kompetencji najlepszych handlowców.
W jego trakcie handlowcy poznają swój stopień odporności na niepowodzenia oraz nauczą się 4 kroków wychodzenia z porażki. Uczestnicy będą potrafili samodzielnie wykorzystywać narzędzia i metody (tzw. mental tools), które pozwolą im na lepsze radzenie sobie w sytuacji niepowodzeń handlowych. Dzięki takiemu podejściu porażkę zaczną odbierać nie jako klęskę, ale jako bodziec stymulujący do ofensywnego działania. Trening uwzględnia specyfikę pracy handlowców.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:
Grupa docelowa:
Jeśli sprzedajesz masz gwarantowane, że doświadczysz wielu porażek. Teraz kiedy okres trwałego, wieloletniego wzrostu gospodarek na całym świecie jest zachwiany tym bardziej.
Oczekiwanie, że praca będzie przebiegać bezawaryjnie jest nierealistyczne. Konkurencja i rynek dostarcza handlowcom brutalnych upadków powodujących zmęczenie i osłabienie psychicznej odporności i wytrwałości. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z porażką. A badania pokazują, że życie nawet najlepszych z nich w 80% składa się właśnie z niepowodzeń.
Rozżalenie, złość, utrata pewności siebie, personalizowanie problemu, poczucie winy lub obwinianie innych – to typowe przejawy pławienia się po niepowodzeniu. Pławienie się po porażce jest naturalne, lecz zupełnie nie efektywne - skuteczna sprzedaż wymaga od handlowców bardzo ofensywnego nastawienia. Dlatego tak ważne jest, aby energia, która wyzwala się podczas porażki (w postaci emocji, myśli, stresu) została spożytkowana w sposób efektywny.
Trening mentalny online „Back on track – 4 kroki wychodzenia z porażki” jest doskonałą strategią szybkiego wychodzenia z mentalnego zniechęcenia i bierności po doświadczeniu niepowodzeń. Po porażce gra toczy się dalej, a mentalna umiejętność szybkiego otrząśnięcia się i powrotu do pełni energii i siły mentalnej jest jedną z kluczowych kompetencji najlepszych handlowców.
W jego trakcie handlowcy poznają swój stopień odporności na niepowodzenia oraz nauczą się 4 kroków wychodzenia z porażki. Uczestnicy będą potrafili samodzielnie wykorzystywać narzędzia i metody (tzw. mental tools), które pozwolą im na lepsze radzenie sobie w sytuacji niepowodzeń handlowych. Dzięki takiemu podejściu porażkę zaczną odbierać nie jako klęskę, ale jako bodziec stymulujący do ofensywnego działania. Trening online uwzględnia specyfikę pracy handlowców.
2 treningi mentalne online – 4 x 45 min każdy
Jeśli sprzedajesz masz gwarantowane, że doświadczysz wielu porażek. Oczekiwanie, że praca będzie przebiegać bezawaryjnie jest nierealistyczne. Konkurencja i rynek dostarcza handlowcom brutalnych upadków powodujących zmęczenie i osłabienie psychicznej odporności i wytrwałości. Mimo to większość tradycyjnych szkoleń dla handlowców wyposaża ich w kolejne techniki, jak osiągnąć więcej, nikt nie mówi im co zrobić z porażką. A badania pokazują, że życie nawet najlepszych z nich w 80% składa się właśnie z niepowodzeń.
Rozżalenie, złość, utrata pewności siebie, personalizowanie problemu, poczucie winy lub obwinianie innych – to typowe przejawy pławienia się po niepowodzeniu. Pławienie się po porażce jest naturalne, lecz zupełnie nie efektywne - skuteczna sprzedaż wymaga od handlowców bardzo ofensywnego nastawienia. Dlatego tak ważne jest, aby energia, która wyzwala się podczas porażki (w postaci emocji, myśli, stresu) została spożytkowana w sposób efektywny.
Trening mentalny „Back on track – 4 kroki wychodzenia z porażki” jest doskonałą strategią szybkiego wychodzenia z mentalnego zniechęcenia i bierności po doświadczeniu niepowodzeń. Po porażce gra toczy się dalej, a mentalna umiejętność szybkiego otrząśnięcia się i powrotu do pełni energii i siły mentalnej jest jedną z kluczowych kompetencji najlepszych handlowców.
W jego trakcie handlowcy poznają swój stopień odporności na niepowodzenia oraz nauczą się 4 kroków wychodzenia z porażki. Uczestnicy będą potrafili samodzielnie wykorzystywać narzędzia i metody (tzw. mental tools), które pozwolą im na lepsze radzenie sobie w sytuacji niepowodzeń handlowych. Dzięki takiemu podejściu porażkę zaczną odbierać nie jako klęskę, ale jako bodziec stymulujący do ofensywnego działania. Trening uwzględnia specyfikę pracy handlowców.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:
Grupa docelowa:
MODUŁ 1.
Optymalne reagowanie na niepowodzenie
Poznanie sposobów lepszego radzenia sobie z negatywnymi emocjami i spadkiem motywacji po niepowodzeniu oraz stworzenie warunków do otwartości na rozmowę o porażkach właśnie w gronie uczestników treningu.
MODUŁ 2.
Styl wyjaśniania własnych niepowodzeń
Uczestnicy wypełnią kwestionariusz na tzw. self-talk, czyli sposób, w jaki wyjaśniają przyczyny własnych niepowodzeń, ale także sukcesów. Podsumowaniem wyników kwestionariusza będzie określenie planów działań, które pomogą uczestnikom w redukowaniu negatywnego i bezproduktywnego sposobu wyjaśniania porażek i zamienienie go w kierunku wyjaśnień optymalnych i bardziej optymistycznych. Moduł pracuje na warstwie poznawczej – zgodnie z teoriami Seligmana dotyczącymi wyuczonego optymizmu i postrzegania porażek.
MODUŁ 3.
Zamiana pesymizmu w optymizm
Uczestnicy nabędą umiejętność wpływania na zmianę negatywnego sposobu wyjaśniania niepowodzeń konwertując go w optymalny styl wyjaśniania.
W module odbędzie się praca na przekonaniach i własnych doświadczeniach. Uczestnicy poznają i przećwiczą posługiwanie się narzędziem „koło optymizmu”. Dzięki temu każdy uczestnik dostrzega inną perspektywę problemu, który pierwotnie wydawał się „murem nie do przeskoczenia”. Kluczowe będą omówienia aktywności tego modułu. Dzięki temu, że moduł ma formułę szkoleniową uczestnicy mają możliwość otwartego omawiania swojich relacje na poziomie poznawczym, emocjonalnym. To znowu dzięki facylitacji trenera prowadzi do uświadomienia uczestnikom nowych zjawisk, którym podlega ich umysł (atrybucje porażek i sukcesów, dysonans Festingera).
MODUŁ 4.
Uznanie porażki
Celem tej części treningu będzie uświadomienie, że niepowodzenie nie jest anomalią i czymś niezwykłym, lecz normalnym i powszechnym doświadczeniem. Uczestnicy wypełnią dedykowany do treningu kwestionariusz. Wyniki kwestionariusza obrazują wskaźnik tendencji do nieużytecznego perfekcjonizmu. Wyniki zostaną omówione pod kątem konsekwencji reakcji na porażkę – na poziomie emocji, poznawczym i behawioralnym. W zależności od przebiegu treningu przebieg modułu dotyczy spraw wyłącznie zawodowych bądź również tych ze sfery osobistej.
MODUŁ 5.
Poszerzanie perspektywy
Na tym etapie treningu uczestnicy nauczą się nabierania dystansu wobec porażki i wychodzenie poza „tu i teraz” w kierunku celów, zadań i priorytetów perspektywicznych. Uczestnicy opisując swoje zawodowe cele i priorytety, które stanowią „latarnię morską” i nadają kierunek ich działań zawodowych. Określą także plan dojścia do perspektywicznych celów. W ćwiczeniu wykorzystany jest koncept Przestawianie zegara”, czyli wprowadzenia korekty czasowej dotyczącej realizacji celów.
MODUŁ 6.
Wyciąganie lekcji z porażki
Uczestnicy wykorzystując rzeczywiste niepowodzenie, którego doświadczyli w przeszłości pracując w grupach sformułują lekcje płynące z tych porażek korzystając z metody After Action Review. Podobnie jak poprzednie moduły ten również mocno pracuje na poziomie przekonań. Jest to kolejne ćwiczenie, które pozwala naruszyć dotychczasowe myślenie o porażkach i o sobie w sytuacji porażki – po to, aby powstał nowy konstrukt, fundament nowej postawy.
MODUŁ 7.
Wykorzystanie feedbacku
Aktywności treningu mentalnego zaprojektowane są w taki sposób, aby uczestnicy autentycznie znaleźli w sobie otwartość na informację zwrotną – zwłaszcza od Klientów. Moduł zawiera elementy szkoleniowe, które nauczą uczestników tworzenia sytuacji, które pozwolą uzyskać realny feedback od Klienta.
MODUŁ 8.
Wzmacnianie siły mentalnej
Zgodnie z koncepcją, że pierwsza poważna porażka uruchamia łańcuch kolejnych uczestnicy uczą się nie doprowadzać do tej pierwszej poważnej. Zwykle jest tak, że na własną ocenę sytuacji nakładają się oceny innych – warto być na nieuodpornionym. Głębokość tego moduły zależy od otwartości uczestników – akcenty są rozkładane bardziej w kierunku narzędziowym bądź autorefleksyjnym.
MODUŁ 1.
Optymalne reagowanie na niepowodzenie
Poznanie sposobów lepszego radzenia sobie z negatywnymi emocjami i spadkiem motywacji po niepowodzeniu oraz stworzenie warunków do otwartości na rozmowę o porażkach właśnie w gronie uczestników treningu.
MODUŁ 2.
Styl wyjaśniania własnych niepowodzeń
Uczestnicy wypełnią kwestionariusz na tzw. self-talk, czyli sposób, w jaki wyjaśniają przyczyny własnych niepowodzeń, ale także sukcesów. Podsumowaniem wyników kwestionariusza będzie określenie planów działań, które pomogą uczestnikom w redukowaniu negatywnego i bezproduktywnego sposobu wyjaśniania porażek i zamienienie go w kierunku wyjaśnień optymalnych i bardziej optymistycznych. Moduł pracuje na warstwie poznawczej – zgodnie z teoriami Seligmana dotyczącymi wyuczonego optymizmu i postrzegania porażek.
MODUŁ 3.
Zamiana pesymizmu w optymizm
Uczestnicy nabędą umiejętność wpływania na zmianę negatywnego sposobu wyjaśniania niepowodzeń konwertując go w optymalny styl wyjaśniania.
W module odbędzie się praca na przekonaniach i własnych doświadczeniach. Uczestnicy poznają i przećwiczą posługiwanie się narzędziem „koło optymizmu”. Dzięki temu każdy uczestnik dostrzega inną perspektywę problemu, który pierwotnie wydawał się „murem nie do przeskoczenia”. Kluczowe będą omówienia aktywności tego modułu. Dzięki temu, że moduł ma formułę szkoleniową uczestnicy mają możliwość otwartego omawiania swojich relacje na poziomie poznawczym, emocjonalnym. To znowu dzięki facylitacji trenera prowadzi do uświadomienia uczestnikom nowych zjawisk, którym podlega ich umysł (atrybucje porażek i sukcesów, dysonans Festingera).
MODUŁ 4.
Uznanie porażki
Celem tej części treningu będzie uświadomienie, że niepowodzenie nie jest anomalią i czymś niezwykłym, lecz normalnym i powszechnym doświadczeniem. Uczestnicy wypełnią dedykowany do treningu kwestionariusz. Wyniki kwestionariusza obrazują wskaźnik tendencji do nieużytecznego perfekcjonizmu. Wyniki zostaną omówione pod kątem konsekwencji reakcji na porażkę – na poziomie emocji, poznawczym i behawioralnym. W zależności od przebiegu treningu przebieg modułu dotyczy spraw wyłącznie zawodowych bądź również tych ze sfery osobistej.
MODUŁ 5.
Wyciąganie lekcji z porażki
Uczestnicy wykorzystując rzeczywiste niepowodzenie, którego doświadczyli w przeszłości pracując w grupach sformułują lekcje płynące z tych porażek korzystając z metody After Action Review. Podobnie jak poprzednie moduły ten również mocno pracuje na poziomie przekonań. Jest to kolejne ćwiczenie, które pozwala naruszyć dotychczasowe myślenie o porażkach i o sobie w sytuacji porażki – po to, aby powstał nowy konstrukt, fundament nowej postawy.
MODUŁ 6.
Wzmacnianie siły mentalnej
Zgodnie z koncepcją, że pierwsza poważna porażka uruchamia łańcuch kolejnych uczestnicy uczą się nie doprowadzać do tej pierwszej poważnej. Zwykle jest tak, że na własną ocenę sytuacji nakładają się oceny innych – warto być na nieuodpornionym. Głębokość tego moduły zależy od otwartości uczestników – akcenty są rozkładane bardziej w kierunku narzędziowym bądź autorefleksyjnym.
MODUŁ 1.
Optymalne reagowanie na niepowodzenie
Poznanie sposobów lepszego radzenia sobie z negatywnymi emocjami i spadkiem motywacji po niepowodzeniu oraz stworzenie warunków do otwartości na rozmowę o porażkach właśnie w gronie uczestników treningu.
MODUŁ 2.
Styl wyjaśniania własnych niepowodzeń
Uczestnicy wypełnią kwestionariusz na tzw. self-talk, czyli sposób, w jaki wyjaśniają przyczyny własnych niepowodzeń, ale także sukcesów. Podsumowaniem wyników kwestionariusza będzie określenie planów działań, które pomogą uczestnikom w redukowaniu negatywnego i bezproduktywnego sposobu wyjaśniania porażek i zamienienie go w kierunku wyjaśnień optymalnych i bardziej optymistycznych. Moduł pracuje na warstwie poznawczej – zgodnie z teoriami Seligmana dotyczącymi wyuczonego optymizmu i postrzegania porażek.
MODUŁ 3.
Zamiana pesymizmu w optymizm
Uczestnicy nabędą umiejętność wpływania na zmianę negatywnego sposobu wyjaśniania niepowodzeń konwertując go w optymalny styl wyjaśniania.
W module odbędzie się praca na przekonaniach i własnych doświadczeniach. Uczestnicy poznają i przećwiczą posługiwanie się narzędziem „koło optymizmu”. Dzięki temu każdy uczestnik dostrzega inną perspektywę problemu, który pierwotnie wydawał się „murem nie do przeskoczenia”. Kluczowe będą omówienia aktywności tego modułu. Dzięki temu, że moduł ma formułę szkoleniową uczestnicy mają możliwość otwartego omawiania swojich relacje na poziomie poznawczym, emocjonalnym. To znowu dzięki facylitacji trenera prowadzi do uświadomienia uczestnikom nowych zjawisk, którym podlega ich umysł (atrybucje porażek i sukcesów, dysonans Festingera).
MODUŁ 4.
Uznanie porażki
Celem tej części treningu będzie uświadomienie, że niepowodzenie nie jest anomalią i czymś niezwykłym, lecz normalnym i powszechnym doświadczeniem. Uczestnicy wypełnią dedykowany do treningu kwestionariusz. Wyniki kwestionariusza obrazują wskaźnik tendencji do nieużytecznego perfekcjonizmu. Wyniki zostaną omówione pod kątem konsekwencji reakcji na porażkę – na poziomie emocji, poznawczym i behawioralnym. W zależności od przebiegu treningu przebieg modułu dotyczy spraw wyłącznie zawodowych bądź również tych ze sfery osobistej.
MODUŁ 5.
Poszerzanie perspektywy
Na tym etapie treningu uczestnicy nauczą się nabierania dystansu wobec porażki i wychodzenie poza „tu i teraz” w kierunku celów, zadań i priorytetów perspektywicznych. Uczestnicy opisując swoje zawodowe cele i priorytety, które stanowią „latarnię morską” i nadają kierunek ich działań zawodowych. Określą także plan dojścia do perspektywicznych celów. W ćwiczeniu wykorzystany jest koncept Przestawianie zegara”, czyli wprowadzenia korekty czasowej dotyczącej realizacji celów.
MODUŁ 6.
Wyciąganie lekcji z porażki
Uczestnicy wykorzystując rzeczywiste niepowodzenie, którego doświadczyli w przeszłości pracując w grupach sformułują lekcje płynące z tych porażek korzystając z metody After Action Review. Podobnie jak poprzednie moduły ten również mocno pracuje na poziomie przekonań. Jest to kolejne ćwiczenie, które pozwala naruszyć dotychczasowe myślenie o porażkach i o sobie w sytuacji porażki – po to, aby powstał nowy konstrukt, fundament nowej postawy.
MODUŁ 7.
Wykorzystanie feedbacku
Aktywności treningu mentalnego zaprojektowane są w taki sposób, aby uczestnicy autentycznie znaleźli w sobie otwartość na informację zwrotną – zwłaszcza od Klientów. Moduł zawiera elementy szkoleniowe, które nauczą uczestników tworzenia sytuacji, które pozwolą uzyskać realny feedback od Klienta.
MODUŁ 8.
Wzmacnianie siły mentalnej
Zgodnie z koncepcją, że pierwsza poważna porażka uruchamia łańcuch kolejnych uczestnicy uczą się nie doprowadzać do tej pierwszej poważnej. Zwykle jest tak, że na własną ocenę sytuacji nakładają się oceny innych – warto być na nieuodpornionym. Głębokość tego moduły zależy od otwartości uczestników – akcenty są rozkładane bardziej w kierunku narzędziowym bądź autorefleksyjnym.
Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.
Od strony organizacyjnej polecam współpracę z firmą Gamma. Trenerzy potrafią wsłuchać się w potrzeby i dopasować program szkolenia do potrzeb klienta. Dotrzymują terminów, działają zgodnie z ustalonymi założeniami.
Cały system zrealizowany przez Gammę pozwolił wypracować nowe standardy menedżerskie i sprzedażowe w organizacji.
Trenerzy z firmy Gamma podczas prowadzonych szkoleń posługują się przykładami zaczerpniętymi z historii funkcjonowania naszej firmy, pracują wyłącznie na naszych produktach.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę Gamma Wszystkim, którzy oczekują rzetelnego i zaangażowanego partnera w realizacji programów szkoleniowych.
Dzięki energii i charyzmie trenera, cała grupa była mocno zaangażowana w swój udział w warsztatach.
Narzędzia trenerskie oraz program zajęć dostarczył uczestnikom wielu cennych wskazówek i nowych umiejętności do rozwoju w zakresie miękkich kompetencji managerskich.
Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością w zakresie czasu i formy współpracy.
Współpraca z Gammą układa się bardzo dobrze zarówno pod względem planowania polityki szkoleniowej firmy jak i realizacji szkoleń. Uczestnicy szkoleń w ankietach poszkoleniowych i bezpośrednich rozmowach wystawili najwyższe oceny trenerom Gammy za merytorykę, sposób prowadzenia i atmosferę szkoleń.
Największym atutem warsztatów był ich interaktywny charakter i bardzo dobra współpraca trenera z grupą.
Ich siłą są trenerzy – mają doświadczenie, wiedzę, umiejętności. Widać, że lubią to, co robią i że są w tym bardzo dobrzy.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48