Szkolenie medialne - wystąpienia publiczne

Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich onlineotwartezamkniete
Gdybym miał przemawiać dwie godziny, na przygotowanie potrzebuję 5 minut, jeżeli będę przemawiał 5 minut, na przygotowanie potrzebuję dwóch godzin
Szkolenie dla pracowników administracji, którzy występują przed dużymi grupami, prowadzą wystąpienia nagrywane, uczestniczą wywiadach, rozmowach z dziennikarzami. Szkolenie pozwala budować w oczach odbiorców zaufanie, autorytet, zwiększa siłę przekonywania.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie ma na celu ułatwienie wystąpień publicznych. Wystąpień kamerowych ale też wszelkich innych. Dzięki temu, że szkolenie ma formę warsztatu a jego podstawowym narzędziem jest kamera, uczestnicy nabywają „medialną” świadomość samych siebie. 

Zwracamy uwagę na treść ale i formę. Pokazujemy jak mówić, żeby być nie tylko słyszanym ale i usłyszanym, zapamiętanym. Wykorzystujemy profesjonalny sprzęt telewizyjny np. światło – to prawdziwe, rażące, peszące, telewizyjne światło, które ma niebagatelny wpływ na efekt końcowy nagrania/wystąpienia. Szkolimy w grupach i w grupach analizujemy poszczególne ćwiczenia. Współuczestnicy są naturalną próbką społeczną, ich opinia jest zatem bezcenna.

Szkolenie ma na celu ułatwienie wystąpień publicznych. Wystąpień kamerowych ale też wszelkich innych. Dzięki temu, że szkolenie ma formę warsztatu a jego podstawowym narzędziem jest kamera, uczestnicy nabywają „medialną” świadomość samych siebie. 

Zwracamy uwagę na treść ale i formę. Pokazujemy jak mówić, żeby być nie tylko słyszanym ale i usłyszanym, zapamiętanym. Wykorzystujemy profesjonalny sprzęt telewizyjny np. światło – to prawdziwe, rażące, peszące, telewizyjne światło, które ma niebagatelny wpływ na efekt końcowy nagrania/wystąpienia. Szkolimy w grupach i w grupach analizujemy poszczególne ćwiczenia. Współuczestnicy są naturalną próbką społeczną, ich opinia jest zatem bezcenna.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

I TEORIA

1. Wstęp – założenia ogólne
2. Rodzaje wystąpień publicznych i różnice między nimi

  • studio
  • plener
  • konferencja prasowa
  • aula

3. Jak oszukać rzeczywistość – czyli jak w sytuacji nienaturalnej naturalnym być?

  • praktyczne porady dotyczące zachowania w czasie wystąpienia publicznego
  • stanąć czy usiąść?
  • Gdzie kierować wzrok?
  • Gestykulować czy nie?

4. Po co dziennikarzowi rozmówca, co rozmówca dzięki dziennikarzowi może zyskać?

  • czyli świadomość komu i z jakiego powodu wywiadu udzielamy oraz z jakim rodzajem wywiadu będziemy mieli do czynienia

5. Zrozumieć dziennikarza – kulisy warsztatu

  • czyli jak i co mówić, żeby nasze słowa nie trafiły do kosza a zostały wyemitowane

6. Stres – 3 kroki do sukcesu

  • techniki radzenia sobie ze stresem
  • „triki”, które sprawią, że ewentualny stres nie będzie zauważony

7.    Język przekazu – czyli jak mówić, żeby być nie tylko słyszanym ale i usłyszanym?

8.    Jak Cię widzą tak Cię piszą – czyli jak się ubrać na wywiad/wystąpienie

9.    Komunikacja niewerbalna – mowa ciała tak ważna jak słowo

  • Oczy, dłonie, ramiona, nogi a treść wystąpienia – spójność jest bezcenna

10. Żarty w czasie wystąpień, czyli bardzo poważna sprawa

  • czy powinno się żartować publicznie?
  • kiedy żarty wypadają najlepiej?
  • pułapki z żartem związane?

II PRAKTYKA (ćwiczenia zawsze z kamerą, zawsze analizowane w grupie)

11.    Przykłady dobrych i złych wystąpień (archiwalne wideo)

12.    Pokaż się w dobrym świetle – czyli bezcenna rola światła w czasie wystąpienia

13.    Symulacja wywiadu w plenerze

14.    Symulacja wywiadu w studiu

15.    Symulacja konferencji prasowej

16.    Ćwiczenia kontroli treści i czasu

17.    Panel dyskusyjny

I TEORIA

1. Wstęp – założenia ogólne
2. Rodzaje wystąpień publicznych i różnice między nimi

  • studio
  • plener
  • konferencja prasowa
  • aula

3. Jak oszukać rzeczywistość – czyli jak w sytuacji nienaturalnej naturalnym być?

  • praktyczne porady dotyczące zachowania w czasie wystąpienia publicznego
  • stanąć czy usiąść?
  • Gdzie kierować wzrok?
  • Gestykulować czy nie?

4. Po co dziennikarzowi rozmówca, co rozmówca dzięki dziennikarzowi może zyskać?

  • czyli świadomość komu i z jakiego powodu wywiadu udzielamy oraz z jakim rodzajem wywiadu będziemy mieli do czynienia

5. Zrozumieć dziennikarza – kulisy warsztatu

  • czyli jak i co mówić, żeby nasze słowa nie trafiły do kosza a zostały wyemitowane

6. Stres – 3 kroki do sukcesu

  • techniki radzenia sobie ze stresem
  • „triki”, które sprawią, że ewentualny stres nie będzie zauważony

7. Język przekazu – czyli jak mówić, żeby być nie tylko słyszanym ale i usłyszanym?

8. Jak Cię widzą tak Cię piszą – czyli jak się ubrać na wywiad/wystąpienie

9. Komunikacja niewerbalna – mowa ciała tak ważna jak słowo

  • Oczy, dłonie, ramiona, nogi a treść wystąpienia – spójność jest bezcenna

10. Żarty w czasie wystąpień, czyli bardzo poważna sprawa

  • czy powinno się żartować publicznie?
  • kiedy żarty wypadają najlepiej?
  • pułapki z żartem związane?

II PRAKTYKA (ćwiczenia zawsze z kamerą, zawsze analizowane w grupie)

11. Przykłady dobrych i złych wystąpień (archiwalne wideo)

12. Pokaż się w dobrym świetle – czyli bezcenna rola światła w czasie wystąpienia

13. Symulacja wywiadu w plenerze

14. Symulacja wywiadu w studiu

15. Symulacja konferencji prasowej

16. Ćwiczenia kontroli treści i czasu

17. Panel dyskusyjny

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badania, przeprowadzonego przez Uniwersytet Stanforda, aż 86% ludzi przyznaje się do odczuwania tremy przed wystąpieniem publicznym.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska

Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485

magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska

Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485

magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska

Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485

magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Praca w administracji, życie prywatne - obie sfery wymagają równowagi między sobą. Work-life balanced przeciwdziała wypaleniu zawodowemu, Szkolenie dostarcza pracownikom urzędu praktycznych rozwiązań, które pozwalają od razu wpływać na work-life balance.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Ocena efektywności szkoleń, ewaluacja firmy szkoleniowej pozwala zdobyć argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, pozwala wyciągać wnioski, poprawiać obecne praktyki. Szkolenie dla administracji ponieważ uwzględnia charakterystykę szkoleń w urzędach.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media - to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu - zapraszamy!
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.