Danfoss
Projekt menedżerski: „Akademia menedżera”
Cykl warsztatów prowadzonych dla Liderów i Koordynatorów na liniach produkcyjnych. Głownymi celami projektu był wzrost umiejętności z obszaru budowania autorytetu, komunikacji, motywacji pracowników, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, zarządzania zmianą w organizacji.
Najważniejszym czynnikiem była diagnoza potrzeb szkoleniowych klienta. Odbywały się częste spotkania z ambasadorami projektu oraz z osobami, które miały bezpośrednio brać udział w projekcie.
Dzięki temu mogliśmy przygotować programy, które były w sposób precyzyjny dopasowane do oczekiwań klienta oraz miały na celu zbudowanie nowej jakości zarządzania w organizacji.
W trakcie realizacji projektu byliśmy cały czas w kontakcie z osobami zarzadzającymi projektem po stronie klienta. Dało to możliwość bieżącego monitorowania postępów przez organizację oraz miały realny wpływ na realizację zadania.
Szkolenie w znaczniej mierze pomogły uczestnikom zarządzać różnorodnością pracowników, budować autorytet szefa oraz zdobyć umiejętności delegowania i monitorowania realizacji zadań.
Dzięki projektowi w znacznym stopniu podniosłą się motywacja pracowników.