Jula

Case studies

Celem projektu było wdrożenie liderów salonów JULA do nowej roli, jaką będą pełnić w Organizacji, funkcji trenerów wewnętrznych. Głównym zaś zadaniem trenerów wewnętrznych jest odpowiedzialność za obszar szkoleń sprzedażowych oraz egzekwowanie standardów sprzedażowych i obsługowych od doradców klienta.

zdjęcie - Jula

Od VI do VIII 2017 roku Gamma zrealizowała dla JULA cykl szkoleń dla trenerów wewnętrznych zatytułowanych „Akademia Sprzedaży JULA”.

Celem projektu było wdrożenie liderów salonów JULA do nowej roli, jaką będą pełnić w Organizacji, funkcji trenerów wewnętrznych. Głównym zaś zadaniem trenerów wewnętrznych jest odpowiedzialność za obszar szkoleń sprzedażowych oraz egzekwowanie standardów sprzedażowych i obsługowych od doradców klienta.

Szkolenia odbywały się w ramach 3. obszarów. Pierwszym obszarem, był trening z zakresu dydaktyki szkoleń, cyklu Kolba, metod pracy z grupą oraz konstruowania modułów szkoleniowych. Drugim obszarem był trening umiejętności menedżerskich i sprzedażowych wraz z przybliżeniem standardu obsługi klienta w JULA. Trzeci etap dotyczył próbek trenerskich w oparciu o metodologię tzw. chunkingu. Próbki trenerskie i samplingi dotyczyły standardów obsługi klienta w JULA i przygotowane były zgodnie z założeniami cyklu Kolba.

W ramach akademii Uczestnicy szlifowali szereg kompetencji trenerskich.

Szkolenia zwieńczone były próbkami trenerskimi przed całym zespołem. Uczestnicy przeprowadzili także sesje warsztatowe, po każdym wystąpieniu następowała rozbudowana sesja informacji zwrotnych: każdy uczestnik dowiedział się, co jest jego mocną stroną oraz które obszary warto byłoby wzmocnić. Po zakończonej akademii projekt trenerów wewnętrznych został trwale wdrożony w Organizacji. Obecnie, każdy lider zarządza wiedzą doradców klienta i samodzielnie prowadzi sesje szkoleniowe a także ich ewaluację.

Na początku roku 2018 miała miejsce druga edycja Akademii trenerskiej, którą objęci zostali pozostali liderzy zespołów.

Druga edycja bazowała na tych samych założeniach co pierwsza, jej celem było przygotowanie liderów do roli samodzielnych trenerów wewnętrznych.

Projekt „trenerów wewnętrznych” z powodzeniem funkcjonuje w JULA. Trenerzy zostali wyposażeni w combo wiedzy teoretycznej i praktycznej. Trenerzy sami opracowują moduły szkoleniowe, są autorami ćwiczeń, które wykorzystują podczas swoich szkoleń.

Z inicjatywy Uczestników szkolenia, powstała wewnętrzna baza ćwiczeń i aktywności szkoleniowych. Każdy lider, który opracował innowacyjne, ciekawe i edukacyjne ćwiczenie, aktywność – dopisuje ją do wspólnej bazy. Z bazy korzystają zaś wszyscy trenerzy wewnętrzni JULA. Dzięki temu Organizacja zyskała niezależność w zakresie projektowania i prowadzenia szkoleń. Sklepy Jula zaś zyskały wysoce wykwalifikowany personel, który doskonale zna nowoczesne standardy obsługowe i w ten sposób tworzą nową jakość w zakresie wzrostu satysfakcji klientów.

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Poprzednie case studies
Obecne referencje
Jula
Kolejne case studies

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.