Jula

Case studies

Celem projektu było wdrożenie liderów salonów JULA do nowej roli, jaką będą pełnić w Organizacji, funkcji trenerów wewnętrznych. Głównym zaś zadaniem trenerów wewnętrznych jest odpowiedzialność za obszar szkoleń sprzedażowych oraz egzekwowanie standardów sprzedażowych i obsługowych od doradców klienta.

zdjęcie - Jula

Od VI do VIII 2017 roku Gamma zrealizowała dla JULA cykl szkoleń dla trenerów wewnętrznych zatytułowanych „Akademia Sprzedaży JULA”.

Celem projektu było wdrożenie liderów salonów JULA do nowej roli, jaką będą pełnić w Organizacji, funkcji trenerów wewnętrznych. Głównym zaś zadaniem trenerów wewnętrznych jest odpowiedzialność za obszar szkoleń sprzedażowych oraz egzekwowanie standardów sprzedażowych i obsługowych od doradców klienta.

Szkolenia odbywały się w ramach 3. obszarów. Pierwszym obszarem, był trening z zakresu dydaktyki szkoleń, cyklu Kolba, metod pracy z grupą oraz konstruowania modułów szkoleniowych. Drugim obszarem był trening umiejętności menedżerskich i sprzedażowych wraz z przybliżeniem standardu obsługi klienta w JULA. Trzeci etap dotyczył próbek trenerskich w oparciu o metodologię tzw. chunkingu. Próbki trenerskie i samplingi dotyczyły standardów obsługi klienta w JULA i przygotowane były zgodnie z założeniami cyklu Kolba.

W ramach akademii Uczestnicy szlifowali szereg kompetencji trenerskich.

Szkolenia zwieńczone były próbkami trenerskimi przed całym zespołem. Uczestnicy przeprowadzili także sesje warsztatowe, po każdym wystąpieniu następowała rozbudowana sesja informacji zwrotnych: każdy uczestnik dowiedział się, co jest jego mocną stroną oraz które obszary warto byłoby wzmocnić. Po zakończonej akademii projekt trenerów wewnętrznych został trwale wdrożony w Organizacji. Obecnie, każdy lider zarządza wiedzą doradców klienta i samodzielnie prowadzi sesje szkoleniowe a także ich ewaluację.

Na początku roku 2018 miała miejsce druga edycja Akademii trenerskiej, którą objęci zostali pozostali liderzy zespołów.

Druga edycja bazowała na tych samych założeniach co pierwsza, jej celem było przygotowanie liderów do roli samodzielnych trenerów wewnętrznych.

Projekt „trenerów wewnętrznych” z powodzeniem funkcjonuje w JULA. Trenerzy zostali wyposażeni w combo wiedzy teoretycznej i praktycznej. Trenerzy sami opracowują moduły szkoleniowe, są autorami ćwiczeń, które wykorzystują podczas swoich szkoleń.

Z inicjatywy Uczestników szkolenia, powstała wewnętrzna baza ćwiczeń i aktywności szkoleniowych. Każdy lider, który opracował innowacyjne, ciekawe i edukacyjne ćwiczenie, aktywność – dopisuje ją do wspólnej bazy. Z bazy korzystają zaś wszyscy trenerzy wewnętrzni JULA. Dzięki temu Organizacja zyskała niezależność w zakresie projektowania i prowadzenia szkoleń. Sklepy Jula zaś zyskały wysoce wykwalifikowany personel, który doskonale zna nowoczesne standardy obsługowe i w ten sposób tworzą nową jakość w zakresie wzrostu satysfakcji klientów.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.