Projekt jest odpowiedzią na wnioski z DC oraz cyklicznego SOOP w organizacji potwierdzającego potrzebę rozwoju umiejętności negocjacyjnych pracowników odpowiadających za pozyskiwanie klientów i rozwijanie potencjału współpracy.
Cykl szkoleń z obszaru sprzedaży, obsługi klienta oraz negocjacji był odpowiedzią na coraz większa i mocniejszą konkurencję klienta.
Rozpoczęliśmy projekt od wnikliwego zbadania wyzwań z jakimi mierzą się każdego dnia osoby współpracujące z klientem.
Bardzo wyraźnie wybrzmiał obszar negocjacyjny, dlatego skupiliśmy naszą uwagę na rozwoju tego zagadnienia.
Uczestnicy w trakcie spotkań mieli okazję na przećwiczenie swoich umiejętności negocjacyjnych. Dzięki warsztatom zdobyli wiedzę na temat samych siebie i odpowiedzieli na pytanie co jest powodem sukcesów i co jest powodem porażek w kontaktach z klientami.
W trakcie spotkań pracowaliśmy na różnych stylach społecznych klientów.
Wypracowaliśmy rozwiązania na realność uczestników jak sobie radzić w sytuacjach trudnych z klientami.
Pracowaliśmy nad bankiem dobrych praktyk, które do dnia dzisiejszego sa wykorzystywane w pracy handlowców.
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.