Projekt menedżerski: „Budowanie autorytetu i zarządzanie zespołem bez zależności służbowej”
Filary tej filozofii to dogłębna diagnoza potrzeb rozwojowych/szkoleniowych Klienta i projektowanie szkolenia „na miarę” w odwołaniu do zdefiniowanych w czasie diagnozy celów projektu.
Głównymi celami opisywanego projektu szkoleniowego, dedykowanego Inspektorom Veolia, był wzrost umiejętności budowania swojego autorytetu, radzenia sobie w trudnych sytuacjach zarządczych przy jednoczesnym skutecznym realizowaniu założonych celów. Właśnie diagnoza potrzeb – zaangażowanie po stronie Klienta – pozwoliła doprecyzować wymagania. Dzięki zrozumieniu realiów, w jakich funkcjonują Inspektorzy, program szkoleń został wzbogacony o aspekty inteligencji emocjonalnej, efektywnego budowania relacji i etycznego wywierania wpływu. Warsztaty pozwoliły Inspektorom zapoznać się z zastosowaniem metodologii stylów społecznych w zarządzaniu, przećwiczyć metody wygaszania i regulowania emocji w trudnych sytuacjach i techniki zarządzania konfliktem.
Szkolenia pomogły Inspektorom przede wszystkim efektywniej działać w sytuacjach, w których nie mogą korzystać z uprawnień wynikających z formalnej zależności służbowej, jak również efektywniej budować relacje wewnątrz własnych Zespołów w kontaktach z Przełożonymi, jak i Współpracownikami.