Zrealizowanie cykl trzynastu dwudniowych szkoleń z następujących tematów:
Obsługa klienta:
- 16-17.10.2014
- 13-14.11.2014
- 27-28.11.2014
- 5-6.02.2015
- 23-24.02.2015
- 11-13.03.2015
- 19-20.03.2015
- 23-24.03.2015
- 26-27.03.2015
- 13-14.04.2015
- 15-16.04.2015
- 23-24.04.2015
Trening umiejętności komunikacyjnych w zakresie koordynacji działań PIFE w regionie:
W ramach zrealizowanej usługi wykonano także następujące działania:
- Przeprowadzono rekrutację uczestników szkoleń;
- Przeprowadzono badania potrzeb szkoleniowych;
- Przygotowano programy szkoleń dopasowane do potrzeb uczestników;
- Przygotowano i dostarczono materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika;
- Wystawiono certyfikaty dla każdego uczestnika;
- Przygotowano raport podsumowujący każde szkolenie, uwzględniający ankiety ewaluacyjneoraz przygotowano zestawienie wyników testów wiedzy (pre- i post-testów).
Szkolenia zostały zrealizowane zgodnie z umową, co potwierdzają protokoły odbioru.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.